ovne Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 (edited) Witam. z gory mowie ze to moj 1 aeg i pojecie o nich jest równe 0. Zakupiłem PJ16a4, podłączyłem baterie (nawet nie wsadzałem do kolby, chciałem być pewny że jak coś styki to nie ja, wiadomo przezorny, zawsze ubezpieczony). W każdym razie brak reakcji, czyli bateria nie naładowana, prosta sprawa. Podłączyłem do ładowania na 9 godzin, tak wyszło z wzoru (bateria FIREFOX 2000mAh 9,6V, ładowarka 300mA 9,6). Podłączyłem do aeg i.. nic. Bez podłączenia ustawiam na single / auto wciskam spust i słychać tylko prace całego mechanizmu spustowego. Jeśli podłączę baterię, i nacisnę spust słychać BARDZO ciche (w porównaniu na dźwięków wydawanych zwykle przez aeg) jakby "puk" nie wiem czy to oznacza ze chce naciągnąć sprężynę czy coś się zblokowało, nie wiem, nie mam pojęcia. W kazdym razie nie wiem co teraz począć. Za jakiś patent wielkie thx. Edited May 6, 2009 by ovne Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 Wiele możliwości, jeśli masz go na gwarancji po prostu odeślij. Możliwe, że coś Ci poszło w GB. Umiesz rozkręcać? Quote Link to post Share on other sites
ovne Posted May 6, 2009 Author Report Share Posted May 6, 2009 Wole nie rozkrecać. Na GB jest sticker krakmana, więc chcąc nie chcąc chyba nawet nie mogę. Pewnie odeślę, ale po prostu ciekawi mnie geneza tego problemu, tym bardziej że rzekomo przechodzi ten przegląd przed wysłaniem, a w Hi-Capie znalazłem kulke, wiec mogę podejrzewać że strzelali z tego, i działało, a tu taki zonk. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 Ta, strzelali. Nie wierz w to tak mocno. Po prostu odeślij na gwarancje. Bez rozebrania GB przyczyn może być sporo. Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 Wygląda na to, że zębatki się zblokowały, silnik próbuje je ruszyć ale nie może - stąd cichy stuk. Mogło łożysko przestawić się albo źle same zębatki się ustawiły. Czasem da się to zrobić bez rozbierania zwalniając antireversal, ale jak się nie znasz to lepiej odesłać. Quote Link to post Share on other sites
biper911 Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 Identyczne objawy miewa DiBoyiowski AKS-74U, ale to na baterii 8,4V 1100mAh (stock) która jest do niego trochę za słaba. ZTCW przy strzelaniu serią tłok zostaje losowej pozycji. Gdy zatrzyma się w tylnej pozycji (częściowo napięta sprężyna), przy tej batce silnik nie ma siły dociągnąć tłoka do końca, aż do jego "puszczenia" i oddania strzału. Tego typu zacinka nie występuje jeśli strzela się tylko na singlu (bo tłok wraca do pozycji "zero"). W AKS-74U Boyia rozwiązaniem jest mocniejsza bateria, czasem postukanie z boku, z góry w korpus repliki. Możesz spróbować podłączyć jakąś mocniejszą batkę (choć na Twojej, to aż dziwne, że się blokuje, o ile przyczyna taka sama jak w AKSU) - jak ruszy, to OK, jak nie to jedyne wyjście jak już wyżej poprzednicy napisali - gwarancja. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.