Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Regulacja silnika (AK47 TM)


Recommended Posts

Mam pytanko, jak wyregulować silnik w AK. Chodzi mi o ustawienie jego wysokości, na spodzie chwytu po odkręceniu tej śróbki co trzyma chwyt znajduje sie śrubka na kluczyk m4 krecajac nią silnik przesuwa sie w gore i w dól. Jak optymalnie to ustawić, na słuch? czy jest jakaś inna metoda, czym grozi zła regulacja?

Link to post
Share on other sites

Rozumiem, że kręce srubką potem strzelam i słucham, i powtarzam czynność, czy moze trzymam spust i na pracujacym silniku kręce srubą? chociaż co do drugiej metody to raczej nie wydaje mi sie zeby to bylo dobre rozwiazanie... (IMHO mogą sie zębatki wysypać)

Link to post
Share on other sites

Ja robię to tak:

 

pojedyńczy strzał, wkręcenie śróbki o pół obrotu, strzał, znowu wkręcenie... Jezeli jest coraz ciszej to znaczy, ze podkręcam w dobrą stronę. Kiedy znowu zacznie się robić głośniej to cofam o pół do jednego obrotu i zostawiam.

 

Mam nadzieję, ze pomogłem.

 

Pozdr.

Link to post
Share on other sites

Kluczyk to jest sześciokąt imbusowy. Rozmiar bodajże 1,5 lub 2 (napewno jest w kazdym standardowym komplecie) do kupienia w każdym sklepie z narzędziami. A "wsadza" się go do łebka srubki, która znajduje się w dolnej części gripu (nie wiem czy dobrze nazwałem) - tego czegoś w czym znajduje się silniczek.

 

Pozdr.

Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...

a ja mam m4, silnik z łożyskowaniem eagleforce, zębatki supertorque up, a całość chodzi głośniej niż jakis stockowy src (kręcenie się mechanizmów słychać tak samo glosno jak sam strzal :] mimo ze kazdy twierdzi ze na tych podzesposłach strzał powinien byc znacznie głosniejszy niz reszta odglosow ze srodka

 

zaznacze ze osobno silnik jest bardzo cichutki a sam gearbox skladal mi asgshop więc wszysztko powinnno byc ok!

 

czy inny chwyt (pistoletowy KA) anizeli seryjny, moze powodowac ze silnik będzie źle ustawiony względem zębatek?

nie mogę go lepiej wyregulować... kręcę kręcę, cały czas jest tak samo, aż do chwili gdy przestaje naciągać sprężynę, lub naciąga ją z oporem, cofam pół obrotu i znów jest tak samo głośno i szybko, potem sobie moge odkręcic spowrotem az do chwili gdy straci stycznosc z zebatką a i tak chodzi tak samo bardzo głośno :/

Link to post
Share on other sites

Kiedyś założyłem temat z opisem jak dobrze wyregulować silnik, ale jakoś go teraz znaleźć nie mogę :|

 

Krótko mówiąc chodzi o ty, żeby regulację silnika przeprowadzać po wyjęciu całego zespołu pneumatycznego (tłok, cylinder, sprężyna, prowadnica...) ponieważ wtedy słyszy się tylko zębatki.

 

A tak w ogóle to jakiej firmy są te zębatki i czy są helikalne, jaka sprężyna :?:

 

[ Dodano: Wto Lip 25, 2006 10:24 am ]

czy inny chwyt (pistoletowy KA) anizeli seryjny' date=' moze powodowac ze silnik będzie źle ustawiony względem zębatek? [/quote']

Tak, minimalna różnica grubości plastiku może być przyczyną hałaśliwości i konieczności wyregulowania silnika.

Link to post
Share on other sites

A tak w ogóle to jakiej firmy są te zębatki i czy są helikalne' date=' jaka sprężyna

[/quote']

 

zebatki CA helikalne, spręzyna 190pdi

ale czy wyjęcie tłoka,cylindra,itp coś pomoże skoro kręcąc śróbką od brzegu do brzegu głos jest taki sam? wątpię :/

wydaje mi się że silnik w nowym chwycie jest hmm.. minimalnie pod innym kątem, moze to wychylenie żędu ćwierć procenta,

tymbardziej ze chwyt wymagał minimalnego podpiłowania wystających elementów bo wogóle niedawał się wsunąć na miejsce

 

ALE. z drugiej strony, położenie chwytu względem GB ustalają wyłącznie otworki przez które przykręca się chwyt do GB i zadne piłowanie pozostałych elementow chwytu nie powinno mieć wpływu na to ze będzie inaczej przylegać do GB gdy jest dobrze dokręcony

Link to post
Share on other sites

Wyjęcie tłoka ułatwi ustawienie silnika "na słuch". Sam mam zębatki helikalne i bez tłoka słychać tylko szum, i lekkie bzyczenie silnika, nic więcej. Tak też powinno być u Ciebie :roll:

 

Poza otworami na śruby chwyt jest też ustalany takimi podłużnicami pasującymi do wyżłobień w gearboxie. Jeżeli je spiłowałeś za bardzo to mógł się chwyt przesunąć lekko do przodu lub do tyłu.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...