rademenes83 Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 witam mam problem a mianowicie moje ak nie podaje kulek na AUTO, na semi jest wszystko ok nie ma problemu wymienione w nim jest: gumka na sylikonową SYSTEMY Komorę wymieniłem na inną( myślałem że problem jest z komorą ale niestety jest to samo) silnik CLASIKOWSKI :D batka 9.6 2200 G&P ruf jest teraz ok ale niestety nie podawał już od początku, replikę kupiłem używaną jak to naprawić :D, czy obejdzie się bez serwisu?? Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 Upewnij się, czy to nie jest wina magazynka. W ostateczności można zamontować opóźniacz popychacza lub skrócić dyszę. Quote Link to post Share on other sites
rademenes83 Posted May 24, 2009 Author Report Share Posted May 24, 2009 (edited) akurat magazynki sprawdzałem i podają dobrze na innych replikach o większej szybkostrzelności, martwi mnie jedno że jak patrzę w komorę HU od spodu gdzie wchodzą kulki to mam wrażenie że dysza jest tak jak by za długa bo lekko wystaje czy to może być tego wina?? zwróciłem też uwagę że podczas cyklu oddawania strzału na auto dysza tak jakby się do końca nie cofała tzn, nie wykonuje czasem pełnego cofnięcia czy może też być to wina tego całego popychacza w środku GB?? Edited May 24, 2009 by rademenes83 Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 Zobacz na rozłożonym gaerboxie czy jest luz między bolcem na zębatce tłokowej, a popychaczem w jego maksymalnie cofniętym poożeniu. Jezeli tak to możesz spróbować lekko go wymodelować na ciepło, co by go zębatka dalej przesuwała. Quote Link to post Share on other sites
rademenes83 Posted May 27, 2009 Author Report Share Posted May 27, 2009 No i niestety nie pomogło nic, wymieniłem już nawet ten popychacz i dyszę i nadal jest to samo, nawet słabszą batkę podłączałem i też nic nie dało niestety chyba bez serwisu się nie obejdzie ;/ Quote Link to post Share on other sites
wally Posted May 27, 2009 Report Share Posted May 27, 2009 Dyszę dałeś krótszą, czy tego samego typu co miałeś? Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted May 27, 2009 Report Share Posted May 27, 2009 (edited) A weź wyjmij i zamontuj GB jeszcze raz. W cymach była taka metalowa blaszka, jeżeli dałeś ja za nisko lub za wysoko nie podawało kulek. Edited May 27, 2009 by Dragunow Quote Link to post Share on other sites
rademenes83 Posted June 5, 2009 Author Report Share Posted June 5, 2009 (edited) A weź wyjmij i zamontuj GB jeszcze raz. W cymach była taka metalowa blaszka, jeżeli dałeś ja za nisko lub za wysoko nie podawało kulek. gdzie ta blaszka mniej więcej się znajduje?? dodam że o nie jest cymka tylko seria BOJI RK jak się nie mylę Edited June 5, 2009 by rademenes83 Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted June 5, 2009 Report Share Posted June 5, 2009 W bojach nie wiem a w cymie to tuż przed spustem. Ona przykręcona jest 4 śrubkami. Quote Link to post Share on other sites
rademenes83 Posted June 5, 2009 Author Report Share Posted June 5, 2009 no to tu niestety nie występuje cosik takiego ;/ Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted June 5, 2009 Report Share Posted June 5, 2009 Ale może jest coś co ustawia pozycję GB względem komory? Tzn wysokość Quote Link to post Share on other sites
Germ Posted June 5, 2009 Report Share Posted June 5, 2009 W serii RK gbx jest zamontowany przez śrubę selektora i śrubę od chwytu. Komora HU jest zamontowana w łódce chodzącej w prowadnicach umieszczonych w korpusie, jest dociskana do gbx przez klocek (albo rzadziej przez sprężynę). Jak masz komorę HU - odkręć te 2 śrubki, którymi jest przymocowana do tej łódki. Ale L-kształtny klocek pozostaw. I spróbuj teraz. Quote Link to post Share on other sites
rademenes83 Posted June 10, 2009 Author Report Share Posted June 10, 2009 problem w sumie zniknął jak wstawiłem inny GB, znaczy się zdarzają się puste przestrzały ale już nie tak często jak wcześniej, teraz bym powiedział że nawet rzadko Quote Link to post Share on other sites
seger Posted June 10, 2009 Report Share Posted June 10, 2009 głowica cylindra moze mieć za długą prowadnicę dyszy. skróć o 2mm 9 znam taki przypadek w jednym kałaszku) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.