habib Posted June 2, 2009 Report Share Posted June 2, 2009 Witam, Na początku zaznaczę, że szukałem ale odpowiedzi nie znalazłem. A teraz o co chodzi. Zrobiłem kumplowi tunning stockowej emki CA, chciałem mu dołożyć zestaw BU Systemy ale okazało się że obudowa gearbox'a nie zamyka się do końca na nowej głowicy cylindra. Co więcej, jak włożyłem standardowy cylinder z mosiężną głowicą PJ'ta też się nie domykał. Zostawała szczelina na jakieś 0.75mm. W końcu zostawiłem stockowy zestaw cylindra ale jedno pytanie mnie nurtuje, czy to był ewenement, czy może obudowy CA wymagają tylko części od CA ? :roll: Żeby nie było, sprawdziłem czy nie ma nadlewek itp, wszędzie gładko jak na pupie niemowlaka. Porównałem też stockową głowicę z plastiku, do tej PJ'ta, jest ciut węższa, to ja się pytam WTF :???: :poddanie: Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 2, 2009 Report Share Posted June 2, 2009 Nieumisz :P Quote Link to post Share on other sites
habib Posted June 2, 2009 Author Report Share Posted June 2, 2009 Tiaa, konkretnie poproszę bez nabijania licznika :twisted: Quote Link to post Share on other sites
konrad324 Posted June 3, 2009 Report Share Posted June 3, 2009 http://www.mechbox.com/ Znajdź tam gearbox V2 obejrzyj filmik o montażu może zobaczysz coś co źle robisz. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted June 3, 2009 Report Share Posted June 3, 2009 Mniejsze otwory w głowicy niż trzpienie w nie wchodzące. Pilnik w łape. Trudne do wymyslenia :???: Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted June 5, 2009 Report Share Posted June 5, 2009 Albo trzpienie są stożkowate szersze przy szkielecie i dlatego nie wchodzą do końca w głowicę. Quote Link to post Share on other sites
habib Posted June 6, 2009 Author Report Share Posted June 6, 2009 Dzięki, sprawdzę przy następnej okazji. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.