Ratoll Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 (edited) Witajcie, Zamierzam dokonać znacznych modyfikacji mojej gietki - z wersji "c" pragnę zbudować "k" z tłumikiem zakrywającym długą lufę. Wszyscy wiemy, że szkielety Tokyo Marui do najmocniejszych nie należą. Potrzebuje szkielet v3, który wytrzyma spokojnie M150-M160, i który wejdzie do mojej repliki bez rozwiercania połowy body - czyli jak najbliższy oryginałowi TM. Czy może ktoś z Was ma już jakieś doświedczenie w tej kwestii i potrafi coś konkretnego poradzić ? ps. wiem, że w dziale o tuningu jest niedawny wątek o gb v3, jednak mnie chodzi tutaj to kwestie nie tylko wytrzymałości, ale też dopasowania - już słyszałem historie, jak ludzie godzinami szlifowali i wiercili aby wpasować szkielety w body ... Edited June 15, 2009 by Ratoll Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 Więc prościej wyjdzie kupić Chińskie używane K i tuningować. Szkoda wybebeszać TM, zostaw sobie do budynków. Quote Link to post Share on other sites
Ratoll Posted June 16, 2009 Author Report Share Posted June 16, 2009 Hehe, dzięki za radę. Do karabinku mam ogromny sentyment - kupiłem go w 2004 roku .. Nie jest już jednak stockowy, był wielokrotnie rozkręcany i modyfikowany. Do budynków uzbrojenie mam, a chciałbym spróbować leśnego strzelania repliką bardzo mocną i celną. G36 TM wydaje się świetną bazą - genialna konstrukcja broni (sprężynę jestem w stanie zmienić w 4 minuty !), gearbox v3 .. no i legendarna marujowska komora HU. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted June 17, 2009 Report Share Posted June 17, 2009 Ta ta, legenda śmęda, szkielet nie wytrzyma M130, TM mi pękł na 130PDI więc nie polecał bym robić tego na stock częściach itd. Szkielet jaki polecam to DF bądź systemy, ogólnie jak chcesz się czegoś dowiedzieć, poczytaj, na tym forum jest wszystko Quote Link to post Share on other sites
_Arczi_ Posted June 17, 2009 Report Share Posted June 17, 2009 Poszukaj mojego tematu o tuningu G36C od TM. Sam mam takowe i zrobiłem tuning do 470fps, szkielet musiałem wymienić, stockowy tego nie wytrzyma a co dopiero M150-M160. Quote Link to post Share on other sites
Ratoll Posted June 18, 2009 Author Report Share Posted June 18, 2009 (edited) Poszukaj mojego tematu o tuningu G36C od TM. Dzięki, znalazłem : http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=33140&hl=g36c Ta ta, legenda śmęda, szkielet nie wytrzyma M130, TM mi pękł na 130PDI U mnie przerobił stockowy szkielet 1k - 2k kulek na M120 Guardera. Nawet testowo na chwilę wsadziłem M130, jednak tylko na czas pomiarów. Szkielet nadal jest nienaruszony. Ale prawda, aby na dłuższą metę tuningować i spać spokojnie, trzeba go wymienić szkielet. Dlatego właśnie założyłem ten wątek. ogólnie jak chcesz się czegoś dowiedzieć, poczytaj, na tym forum jest wszystko Oczywiście. Opcja szukaj nie działa idealnie, ale potrafię się nią obsługiwać. Problem w tym, że z większości wątków o szkieletach trudno wyciągnąć konkretne wnioski. Ludzi piszą tylko o problemach, a nie o success stories. Edited June 18, 2009 by Ratoll Quote Link to post Share on other sites
seger Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 bierz DF. mam i polecam. m140 systemy bez problemu nawet w zimie. systema nie robi szkieletów v3. ( przynajmniej w Polsce nie ma takowych. albo ślepy jestem) Quote Link to post Share on other sites
JarekM Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 bierz DF. mam i polecam. m140 systemy bez problemu nawet w zimie. systema nie robi szkieletów v3. ( przynajmniej w Polsce nie ma takowych. albo ślepy jestem) apropo's DF mam więc stwierdzam z pełną odpowiedzialnościa. W G36 JG było sporo problemów z jego montażem (jest deko krótszy), trzeba było modyfikować położenie komory hop-up. GB wykonany z "dużą" tolerancją, szczególnie jesłi chodzi o otwory pod łozyska (a kupiłem cały komplet - jeden zestaw w pudełku). Generalnie sam gearbox wydaję się bardzo ok, ale ... mam wątpliwości, choć nie wiem czy te same problemy z montażem bedą w TM. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted June 19, 2009 Report Share Posted June 19, 2009 też mizałem zabawy trochę przy składaniu gb z tego szkieletu. ale dało rade :) zauważyłem tez ze stock rama silnika nie wejdzie na szkielet DF trzeba kupić nową ramke. przynajmniej u mnie tak było. Quote Link to post Share on other sites
Ratoll Posted June 19, 2009 Author Report Share Posted June 19, 2009 A czy ten szkielet DF jest w czymś wyjątkowy/wybitny, skoro najczęściej się o nim na tym forum słyszy pomimo w/w problemów ? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted June 19, 2009 Report Share Posted June 19, 2009 jest wytrzymały i tani. Quote Link to post Share on other sites
JarekM Posted June 19, 2009 Report Share Posted June 19, 2009 też mizałem zabawy trochę przy składaniu gb z tego szkieletu. ale dało rade :) zauważyłem tez ze stock rama silnika nie wejdzie na szkielet DF trzeba kupić nową ramke. przynajmniej u mnie tak było. ja nabyłem również ramkę DF, więc ten problem mnie nie dotyczył - ramka DF pasuje bez problemów jest wytrzymały i tani. dokładnie, tak to chyba wygląda, choć o DF ver.2 raczej nie można powiedziec, że jest wytrzymały :) Quote Link to post Share on other sites
seger Posted June 19, 2009 Report Share Posted June 19, 2009 a bez ramki DF nie podejdzie. piłowanie oryginalnej nie pomoze. ( ułozenie osiowe silnika) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.