Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witajcie,

 

Zamierzam dokonać znacznych modyfikacji mojej gietki - z wersji "c" pragnę zbudować "k" z tłumikiem zakrywającym długą lufę.

 

Wszyscy wiemy, że szkielety Tokyo Marui do najmocniejszych nie należą.

 

Potrzebuje szkielet v3, który wytrzyma spokojnie M150-M160, i który wejdzie do mojej repliki bez rozwiercania połowy body - czyli jak najbliższy oryginałowi TM.

 

Czy może ktoś z Was ma już jakieś doświedczenie w tej kwestii i potrafi coś konkretnego poradzić ?

 

 

ps. wiem, że w dziale o tuningu jest niedawny wątek o gb v3, jednak mnie chodzi tutaj to kwestie nie tylko wytrzymałości, ale też dopasowania - już słyszałem historie, jak ludzie godzinami szlifowali i wiercili aby wpasować szkielety w body ...

Edited by Ratoll
Link to post
Share on other sites

Hehe, dzięki za radę. Do karabinku mam ogromny sentyment - kupiłem go w 2004 roku ..

Nie jest już jednak stockowy, był wielokrotnie rozkręcany i modyfikowany.

 

Do budynków uzbrojenie mam, a chciałbym spróbować leśnego strzelania repliką bardzo mocną i celną.

G36 TM wydaje się świetną bazą - genialna konstrukcja broni (sprężynę jestem w stanie zmienić w 4 minuty !), gearbox v3 .. no i legendarna marujowska komora HU.

Link to post
Share on other sites
Poszukaj mojego tematu o tuningu G36C od TM.

Dzięki, znalazłem : http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=33140&hl=g36c

 

Ta ta, legenda śmęda, szkielet nie wytrzyma M130, TM mi pękł na 130PDI

U mnie przerobił stockowy szkielet 1k - 2k kulek na M120 Guardera. Nawet testowo na chwilę wsadziłem M130, jednak tylko na czas pomiarów. Szkielet nadal jest nienaruszony.

Ale prawda, aby na dłuższą metę tuningować i spać spokojnie, trzeba go wymienić szkielet. Dlatego właśnie założyłem ten wątek.

 

ogólnie jak chcesz się czegoś dowiedzieć, poczytaj, na tym forum jest wszystko

Oczywiście. Opcja szukaj nie działa idealnie, ale potrafię się nią obsługiwać. Problem w tym, że z większości wątków o szkieletach trudno wyciągnąć konkretne wnioski. Ludzi piszą tylko o problemach, a nie o success stories.

Edited by Ratoll
Link to post
Share on other sites

bierz DF. mam i polecam. m140 systemy bez problemu nawet w zimie.

systema nie robi szkieletów v3. ( przynajmniej w Polsce nie ma takowych. albo ślepy jestem)

 

 

apropo's DF

mam więc stwierdzam z pełną odpowiedzialnościa.

W G36 JG było sporo problemów z jego montażem (jest deko krótszy), trzeba było modyfikować położenie komory hop-up.

GB wykonany z "dużą" tolerancją, szczególnie jesłi chodzi o otwory pod łozyska (a kupiłem cały komplet - jeden zestaw w pudełku).

 

Generalnie sam gearbox wydaję się bardzo ok, ale ... mam wątpliwości,

choć nie wiem czy te same problemy z montażem bedą w TM.

Link to post
Share on other sites

też mizałem zabawy trochę przy składaniu gb z tego szkieletu. ale dało rade :) zauważyłem tez ze stock rama silnika nie wejdzie na szkielet DF trzeba kupić nową ramke. przynajmniej u mnie tak było.

 

ja nabyłem również ramkę DF,

więc ten problem mnie nie dotyczył - ramka DF pasuje bez problemów

 

jest wytrzymały i tani.

 

dokładnie, tak to chyba wygląda,

choć o DF ver.2 raczej nie można powiedziec, że jest wytrzymały :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...