robaQ Posted June 30, 2009 Report Share Posted June 30, 2009 Witam, piszę posta w imieniu kumpla. Trzy dni temu podczas strzelania na semi po prostu przestał strzelać, bateria była prawie pełna. Po podładowaniu aku to samo. Próbował z innymi akumulatorami, na 8,4V stock ak47s to samo, na 9,6V firefox od mojego M16 strzelał trochę na full i semi, potem znowu nic. Na każdej batce silnik próbuje się kręcić, w ciągu 10s nagrzewa się strasznie. Z kablami wszystko OK, gearboxa na razię wolimy nie rozkręcać, może znajdzie się gwarancja. Za trzy dni wyjeżdża na wakacje, może pomożecie do tej pory? :) Quote Link to post Share on other sites
Krepel Posted June 30, 2009 Report Share Posted June 30, 2009 Popróbujcie coś z regulacją śruby silnikowej, taki mały imbus od dołu silnika. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted June 30, 2009 Report Share Posted June 30, 2009 Ewentualnie padły styki - od strzelania na semi padają w tempie jednostanie przyspieszonym ;-). Quote Link to post Share on other sites
Majkiman Posted July 28, 2009 Report Share Posted July 28, 2009 (edited) Mam podobny problem z AUGiem, po rozkręceniu GB jestem w 100% pewny, że nadszedł czas wymienić silnik :/ Nie wiem jak tam u cb to wygląda... Edited July 28, 2009 by Majkiman Quote Link to post Share on other sites
yeahlon Posted August 27, 2009 Report Share Posted August 27, 2009 Styki to fakt, że szybko się przypalają. Ale przyczyna może leżeć w lużnej wtyczce od baterii. W sensie te wtyki MiniTamiya są dość kiepskie i czasem wystarczy zacisnąć "żeńskie" blaszki, aby wtyk wchodził pewniej. Dlatego niedługo przesiadam się na Mosfet i T-Connecty w Augach :) Quote Link to post Share on other sites
PYZIO Posted December 14, 2009 Report Share Posted December 14, 2009 Tez mam problem ze strzelaniem na semi (silnik nawet nie rusza), na full auto sprawuje sie doskonale. Mozna wiec przypuszczac ze cos nie tak z selektorem. W tej czesci GB jeszcze nie grzebalem... Wie ktos moze co trzeba zrobic w augu zeby to naprawic/ Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted December 14, 2009 Report Share Posted December 14, 2009 Dac komus kto to ogarnie ... samemu pewnie zrobisz za duzo bledow. Problemem moga byc konektory, moze w srodku kostka stykowa cos jest pokrzywiona albo w smarze brudna. Wlasciwie bym na to stawial ... chinczyki ostatnio strasznei duzo smaru wala do srodka - stare augi nie mialy takiego problemu, moze nowe maja. Za auto odpowiada zupelnie inny zestaw stykow (zewnetrzne) wiec je nielatwo pobrudzic. Jak zasmaruje sie styki wewnetrzne to przy semi beda ogromne opoty na elektryce i beda sei przewody grzac. Jak grzeje sie silnik znaczy ze cos z nim nie w porzadku... Ale stockowy silnik auga to max na m120 moze pracowac a i tak tylko przy dobrej batce i w lecie. Zima nimhowe batki po prostu maja za malo mocy. Quote Link to post Share on other sites
PYZIO Posted December 14, 2009 Report Share Posted December 14, 2009 Problemu miec nie powinienem, juz grzebalem nie raz w GB. Smaru za duzo nie jest, sam smarowalem, to ma w srodku m145 i na silniku ics3000. Nigdy nie grzebalem jednak w tej przedniej czesci gb, tam sa zdaje sie przykrecone czesci tak, ze po rozkreceniu polowek wszystkiego nie widac. Zaznaczam, ze silnik nawet nie drgnie przy strzelaniu na single, nawet jesli nacisne cynglopodobna czesc na GB, kiedy silnik jest odkrecony, a wiec nie ma oporow. Na auto dziala. Mysle, ze dla kogos kto zna sie dobrze na budowie GB odpowiedz bedzie jednoznaczna... Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted December 14, 2009 Report Share Posted December 14, 2009 Mozliwe, że poszedł przerywacz. Dlatego nie ma reakcji. Quote Link to post Share on other sites
PYZIO Posted December 14, 2009 Report Share Posted December 14, 2009 Mozliwe, że poszedł przerywacz. Dlatego nie ma reakcji. Co to takiego? Domyslam sie, ze znajduje sie gdzies z przodu w srodku gearboksa? Zreszta o tym pewnie jest gdzies na forum, poszukam... dzieki ;) Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted December 14, 2009 Report Share Posted December 14, 2009 Znajduje się zaraz pod selektorem ognia na sprężynce, myślę że zauważyłeś wykończenie zębatki tłokowej. Ma wypuklenie i kiedy się kręci zahacza o niego, a ten blokuje zębatkę i mamy singla, Może się wytarł, nie wiem o co chodzi, wg mnie to on może być problemem. Ale nie widziałem GB od auga na oczy tam działa to delikatnie mówiąc inaczej. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted December 15, 2009 Report Share Posted December 15, 2009 Ewentualnie zwieracz - ktory odpowiada za semi nie rusza sie. Jakby nie dzialal przerywacz dzialaloby tylko auto - ale auto dziala na zewnetrznych stycznikach wiec niekoniecznie jest to przerywacz. Kostka stykowa od semi moze byc uszkodzona. Jezyk spustu moze nie ruszac stycznika, lub ten stycznik spada z spustu i nie zwiera obwodu. Quote Link to post Share on other sites
PYZIO Posted December 17, 2009 Report Share Posted December 17, 2009 Dziekuje za pomoc, okazalo sie, ze tlok jest mocno spilowany :-F . Takie wlokniste odlamki tloka pozlepiane smarem byly w przodzie GB, przeczyscilem przerywacz i jego okolice i wszystko smiga juz dobrze :wink: Tylko tlok czym predzej musze wymienic. Pozdr! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.