fizjog Posted March 2, 2010 Report Share Posted March 2, 2010 Zepsute 2 baterie są na to dowodem... Quote Link to post Share on other sites
Ratoll Posted March 2, 2010 Report Share Posted March 2, 2010 Oczywiście oddzielnym problemem jest to, czemu Wasze baterie nie były w stanie naciągnąć sprężyny .. Quote Link to post Share on other sites
macio68 Posted March 2, 2010 Report Share Posted March 2, 2010 Nie jestem tylko pewien, czy to aby na pewno "oddzielny problem" :-/ Quote Link to post Share on other sites
fizjog Posted March 2, 2010 Report Share Posted March 2, 2010 Czekamy na stanowisko CASG. Może oni nam coś więcej wyjaśnią. Quote Link to post Share on other sites
Vintersky Posted March 2, 2010 Report Share Posted March 2, 2010 Czekamy na stanowisko CASG. Może oni nam coś więcej wyjaśnią. Wygląda na to że Kojot jest na dobrej drodze do rozwiązania problemu. Dzisiaj wieczór lub jutro za dnia opublikowana zostanie informacja dot. tej awarii. Główny inżynier Celcius'a - Haddy - okazał się być bardzo pomocny w tej sprawie. Wszystkich użytkowników którzy zgłosili RMA prosimy o przesłanie replik na serwis. Adres jest na stronie www. Do pudełka z repliką proszę wrzucić kartkę z wydrukowanym RMA lub kartkę z zapisem "RMA nr XX / 2010". Nadal sprawdzamy w którym przypadku awaria może wystąpić wg. numeru seryjnego. Postaramy się na środę mieć listę potencjalnie awaryjnych cetek. Quote Link to post Share on other sites
macio68 Posted March 2, 2010 Report Share Posted March 2, 2010 Ja właśnie przed chwilą miałem telefon od Coyote'ów w sprawie reklamacji: mam czym prędzej wysyłać replikę do wymiany wadliwej części. Chłopaki z CASG stanęli na wysokości zadania, wielki szacun dla nich. Naprawdę jestem pod wrażeniem... Quote Link to post Share on other sites
fizjog Posted March 2, 2010 Report Share Posted March 2, 2010 Mnie tylko zastanawia czemu dopiero teraz. Ja już mam replikę od stycznia, nigdy nie działała dobrze a wina była zrzucana na baterię. Szkoda też że producent tego nie wykrył. No ale reakcja jak najbardziej zasługuje na uznanie. Oby szybko repliki do nas wróciły - sprawne :) Quote Link to post Share on other sites
macio68 Posted March 2, 2010 Report Share Posted March 2, 2010 (edited) Mnie tylko zastanawia czemu dopiero teraz. Myślę sobie tak oto: przegląd zerowy był wykonywany na natywnym cylindrze, czyli najsłabszym, mocniejszych najpewniej Coyote'y nie testowali. Natomiast słowa uznania należą im się za rzetelne podejście do sprawy. Obiecują, że wymiana wadliwego elementu odbywać się będzie od ręki. I przynajmniej nie ma ściemy, że to wina usera, batki czy wahań cen masła na giełdzie nowojorskiej... Pozostaję mieć nadzieję, że po tej wymianie skądinąd naprawdę niezłe repliki będą się sprawować zgodnie z oczekiwaniami (i nie będą niszczyć baterii...) :roll: Edited March 2, 2010 by macio68 Quote Link to post Share on other sites
Raq Posted March 2, 2010 Report Share Posted March 2, 2010 (edited) Ja poproszę, jak tylko będzie to możliwe, o opublikowanie przedziału numerów seryjnych replik do tchniętych tą wadą. Pytanie wyrzedzające: Vintersky jakie będzie podejście sklepu do replik, które znajdą się ww przedziale, a działają? Przyznam szczerze, że ciężko będzie zaufać takiej replice. P.S. A mówiłem, że szybko sprawa się wyjaśni :) Edited March 2, 2010 by Raq Quote Link to post Share on other sites
Vintersky Posted March 2, 2010 Report Share Posted March 2, 2010 (edited) Ja poproszę, jak tylko będzie to możliwe, o opublikowanie przedziału numerów seryjnych replik do tchniętych tą wadą. Pytanie wyrzedzające: Vintersky jakie będzie podejście sklepu do replik, które znajdą się ww przedziale, a działają? Przyznam szczerze, że ciężko będzie zaufać takiej replice. P.S. A mówiłem, że szybko sprawa się wyjaśni :) Celcius jest z nami w ciągłym kontakcie. Czekamy na informację dotyczące podejrzanych elementów i numerów seryjnych (przedziałów) w których mogły one wylądować. Jutro powinniśmy mieć konkretną listę. Co do klientów którzy się nie zgłosili z awariami - będziemy do nich dzwonić. Umówią się na dogodny termin i dokonamy wymiany potencjalnie niebezpiecznych części. EDIT: dzisiaj wieczór będziemy testować poprawione Gen3 w naszej firmie, za informacjami przekazanymi przez inżynierów z Celciusza. Od jutra powinniśmy zacząć poprawiać wady. Edited March 2, 2010 by Vintersky Quote Link to post Share on other sites
fizjog Posted March 3, 2010 Report Share Posted March 3, 2010 EDIT: dzisiaj wieczór będziemy testować poprawione Gen3 w naszej firmie, za informacjami przekazanymi przez inżynierów z Celciusza. Od jutra powinniśmy zacząć poprawiać wady. Czy testy pokazały jakie elementy są wadliwe. I co tak naprawdę nie działa poprawnie? Quote Link to post Share on other sites
tobi Posted March 3, 2010 Report Share Posted March 3, 2010 Czy testy pokazały jakie elementy są wadliwe. I co tak naprawdę nie działa poprawnie? Też bym się chętnie dowiedział co jest nie tak w naszych CTW. Quote Link to post Share on other sites
Raq Posted March 4, 2010 Report Share Posted March 4, 2010 Przyłączam się do pytań. Quote Link to post Share on other sites
mat99 Posted March 4, 2010 Report Share Posted March 4, 2010 Przyłączam się do pytań. Ja także. Prosba tez o wspomniane numery seryjne. Quote Link to post Share on other sites
Vintersky Posted March 4, 2010 Report Share Posted March 4, 2010 Wstrzymajcie się jeszcze chwilę. Mamy teoretycznie rozwiązanie, ale CT robi test na większej grupie produktów - aby mieć pewność i abyśmy mogli określić listę numerów seryjnych. Pracują po godzinach, więc mamy nadzieję na odpowiedź jeszcze w dniu dzisiejszym. Sprawdzanie wymaga pracy i wymiany komponentów, dlatego całość przeciąga się w czasie. Robimy co w naszej mocy abyście otrzymali odpowiedź tak szybko jak to możliwe, ale przede wszystkim staramy się być dokładni i pewni rezultatów. Quote Link to post Share on other sites
macio68 Posted March 5, 2010 Report Share Posted March 5, 2010 Zmieniając temat... Czy ktoś może próbował i wie - czy TO: http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=6350 będzie pasować do cetki? Quote Link to post Share on other sites
koho Posted March 5, 2010 Report Share Posted March 5, 2010 (edited) Powinno po dokonaniu pewnej drobnej modyfikacji, z którą i ja musiałem się zmierzyć, z tym, że w moim przypadku chodzi o standardowego AEGa. Zakładam, że delta ring w CTW poza gwintem, nie odbiega wymiarami od zwykłych replik. Oryginał tego chwytu posiada sfazowanie u nasady - tak jak na tym zdjęciu, zapożyczonym z weaponevolution.com: http://s8.photobucket.com/albums/a7/Konjoo...00WEVOStick.jpg Chińska kopia jest niestety tego pozbawiona, z kolei ta od Madbulla jest pod tym względem wykonana poprawnie. Generalnie - 1.5 godzinki piłowania i przymierzania - nic wielkiego. Ja dla świętego spokoju psiknąłem jeszcze aerografem na czarno, żeby gołe aluminium nie biło po oczach tam gdzie nie powinno ;). Mam nadzieję, że to pomoże. Edited March 5, 2010 by koho Quote Link to post Share on other sites
macio68 Posted March 5, 2010 Report Share Posted March 5, 2010 (edited) Dzięki za info, koho. Panowie ze specshopa niestety nie potrafili udzielić odpowiedzi na identyczne pytanie ;-) Jednak w tym układzie chyba odpuszczę sobie BFT... EDYTKA: fakt, teraz porównałem sobie fotkę z linka z tą ze strony specshop'u, istotnie BFT nie zrobiło frezu... Edited March 5, 2010 by macio68 Quote Link to post Share on other sites
fizjog Posted March 8, 2010 Report Share Posted March 8, 2010 (edited) Tak więc minął tydzień. Czy możemy wrócić do tematu i dowiedzieć się co się dzieje z naszą sprawą wadliwych CTW? Edited March 8, 2010 by fizjog Quote Link to post Share on other sites
macio68 Posted March 8, 2010 Report Share Posted March 8, 2010 Dołączam się do pytania, tym bardziej status mojej reklamacji brzmi: "skierowano do testów"... A po telefonie, jaki miałem w ubiegły wtorek od Kojotów wydawało mi się, że stwierdzenie: "usterki będziemy usuwać od ręki" zobowiązuje... Quote Link to post Share on other sites
Dudek Javny Posted March 8, 2010 Report Share Posted March 8, 2010 Wyluzujcie Panowie. Na bank casg stanie na wysokości zadanie. U mnie czekają na naprawę 2szt ctw. Quote Link to post Share on other sites
Vintersky Posted March 8, 2010 Report Share Posted March 8, 2010 (edited) Wyluzujcie Panowie. Na bank casg stanie na wysokości zadanie. U mnie czekają na naprawę 2szt ctw. Problem występuje w niektórych CTW Gen3 i niektórych CTW Gen2 w przypadku korzystania z cylindrów CLU-500 i Systema M150 (bardzo często), CLU-450 (często), CLU-400 i Systema M130 (rzadko). W sporadycznych przypadkach problem mógł się pojawić na cylindrach CLU-350 w przypadku intensywnego wykorzystywania ognia pojedynczego lub długich serii (100+ kulek). Objawiał się zazwyczaj: - brakiem możliwości naciągnięcia sprężyny i wykonania pełnego cyklu (tj. typowy AEG na słabej baterii); - paleniem bezpieczników płytkowych 30A; - w niektórych sporadycznych przypadkach uszkadzał baterie. Po pełnym przemierzeniu elektroniki i układów elektrycznych oraz sprawdzeniu oprogramowania mikrokontrolera usterka została zlokalizowana. Powodem awarii jest okablowanie łączące baterię z "Switch-Device 3 Assembly for M4" czyli układem znajdującym się za "korkiem" w stock pipe. Okablowanie i duży konektor są zdolne do przewodzenia prądu o niewystarczającym nateżeniu do zasilenia układów sterowania przy dużym obciążeniu silnika. Powodowało to także bardzo mocne rozgrzewanie się elektroniki (głównego układu MOSFET oraz hamulca MOSFET). Rozwiązaniem problemu jest wymiana okablowania łączącego baterię i Switch Device na inne oraz rezygnacja ze standardowego dużego konektora. Firma Celcius Technology oraz autoryzowany serwis Coyote ASG zalecają korzystanie z konektorów typu T-shape i nie korzystanie z przelotek do baterii. Wymiana okablowania jest objęta gwarancją. Zapraszamy do autoryzowanego serwisu Coyote ASG na wymianę kabli. W razie wątpliwości prosimy o kontakt nie przez forum, lecz poprzez pocztę elektroniczną lub telefonicznie w godzinach pracy firmy. EDIT: Egzemplarze CTW które mogą mieć wadę fabryczną - poniżej lista początków numerów seryjnych. 009080 010010 010011 Problem nie występuje w CCCTW (009040) aczkolwiek zapraszamy na wymianę elektroniki na Gen3 pozbawione wady. Edited March 8, 2010 by Vintersky Quote Link to post Share on other sites
seger Posted March 8, 2010 Report Share Posted March 8, 2010 dziwi mnie to ze dawane fabrycznie były syfiaste tamiye ;) (bez obrazy ale tej złaczce nie ufam) Quote Link to post Share on other sites
macio68 Posted March 12, 2010 Report Share Posted March 12, 2010 Mam pytanie: czy może ktoś z właścicieli felernych cetek dostał już swoją replikę po naprawie? A jeśli tak - to jak się sprawuje? Quote Link to post Share on other sites
Dudek Javny Posted March 12, 2010 Report Share Posted March 12, 2010 Jeszcze nie. Jak wrócą obie, razem z Raqiem, podzielimy sie wrażeniami. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.