Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

CTW - Celcius Training Weapon


Recommended Posts

A miało być tak pięknie..... :mrgreen:

 

MY CTW story continued :wink: :

 

 

Miejsce: las koło Kielc,

Czas: piatek po poludniu 23042010.

Replika:również z felernej serii, po serwisowej wymianie okablowania.

Bateria: zalecana LiPo GePower 11,1V 1520mAh 16C,

Cylinder: stockowy CS300

Lufa: stockowa Reformation II

Magi: 1 x magazynek "High Speed" oraz 2 magi do PTW (nówki), ładowane max 60-80 kulek

 

Replika wyczyszczona po Manguście, znów z naciskiem na bezwzgledną czystość lufy. Magi wyczyszczone i zcustomowane (załadowane, rozladowane, załadowane, rozladowane, itp, itd), załadowane nowymi (prosto z woreczka i zalecanymi kulkami G&G 0,25, a nastepnie KSC 0,2, które dostałem od CASG to przetestowania (dzięki, Michale).

 

Plan był też , coby zobaczyć jak sobie CTW poradzi ze złotym cylindrem SYSTEMy.....niestety ( a może stety?), nie doszedłem do tego etapu....

 

No i miało być tak pieknie...

nawet było z poczatku, ale do czasu....

 

Zatem....

 

Ogien pojedyńczy:

 

- super.

 

Ogien ciągły (bursty po 3-5 kulek, bo dłuższych się bałem:-))))):

 

- tez super. Zarówno na 0,25 G&G jak na KSC 0,20 bez zacinek czy mielenia kulek...

 

 

Niestety do czasu.....

 

- po wystrzelaniu ok 10 magów ogółem (poczatkowo strzelałem G&G, potem KSC; magi ładowane max po 50-60kulek, ogien pojedynczy i bursty)......replika nagle przestaje strzelać. Bez robienia "ziuuuuuu" :mrgreen:

 

Oczywiście, zjarał się bezpiecznik. Oczywiście, nie miałem drugiego.

 

Po powrocie do domu, zmieniam bezpiecznik i ......ten pali sie od razu przy pierwszej próbie uruchomienia repliki.

 

 

No cóż...staram się wierzyć w CTW, ale łatwe to nie jest.

 

Jutro wysyłam replikę (po raz drugi na reklamację) do CASG-u.

Edited by mat99
Link to post
Share on other sites
  • Replies 384
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Moje wnioski z rozmów i tłumaczeń CASG czemu repliki po serwisie nadal palą bezpieczniki i baterie. Podobno w wadliwej serii poza kablami, szczotki silnika są również do wymiany. CASG testuje zarówno nowe szczotki Celcius jaki i PTW aby rozwiązać problem i wybrać najlepsze.

 

Tak więc moja replika leży już w serwisie CASG i mam nadzieje że usuną już wszystkie wady jakie miała po zejściu z taśmy. Zobaczymy co wymieni CASG i może nareszcie od 4 m-cy postrzelam sobie z niej.

Link to post
Share on other sites

Wystarczy, że poczytają na forum wmasg'a dział "dla zielonych" i zrozumieją, że silników hi-speed nie używa się do mocnych sprężyn ;)

 

BTW,

G&P i King Arms też są z Hong-Kongu.

VFC, KWA, G&G czy ICS też są chińskie (Taiwan).

 

Z punktu widzenia jakości inaczej traktuje się jednak te rejony niż tzw. Chiny Kontynentalne. Inna mentalność ukształtowana pod wpływem obcych wpływów Zachodu ..

Link to post
Share on other sites
Szczotki wymieniamy przy okazji wizyty u nas od ręki na takie, które mniej pylą grafitem. Rozwiązuje to problem zwarć na silniku.

To fragment odpowiedzi Kojotów na mojego maila, zresztą dotyczącego zupełnie innej - zawinionej przeze mnie - usterki cetki. Także wydaje się, że problem jest rozwiązywany na bieżąco... Jakkolwiek - to trochę groteskowa sytuacja, że Dystrybutor musi poprawiać błędy producenta...

Link to post
Share on other sites

Chłopaki siedzą i non stop szczegółowo testują każdą cetkę jaka trafia na serwis lub tą, która ma wyjść na sprzedaż. W tym tygodniu mają dojść nowe, modyfikowane części od Celciusa i na nich też będą przeprowadzane testy.

 

Moja ceta siedzi na serwisie już od Wielkanocy, ale niech i siedzi tam z kolejny miesiąc...a potem niech działa bezawaryjnie.

 

Dodatkowo, każda replika jest przestrzeliwana ( kilkaset bbs) na czerwonym cylindrze.

Edited by Dudek Javny
Link to post
Share on other sites

Moja ceta siedzi na serwisie już od Wielkanocy, ale niech i siedzi tam z kolejny miesiąc...a potem niech działa bezawaryjnie.

 

Tu się z Tobą nie zgodzę bo za coś innego płaciłem nie małe pieniądze.

Edited by fizjog
Link to post
Share on other sites

Tu się z Tobą nie zgodzę bo za coś innego płaciłem nie małe pieniądze.

 

NIby racja, ale przy takiej awaryjności dostałbym cetke szybciej spowrotem. Znowu by coś walnęło i co? Zwrot kasy lub serwis. JEdnak co jak co, cetka jest najlepiej strzelająca repliką, która przewinęła się przez moje łapska i mimo tych całych wad oraz problemów chciałbym aby była w pełni sprawna.

Edited by Dudek Javny
Link to post
Share on other sites

NIby racja, ale przy takiej awaryjności dostałbym cetke szybciej spowrotem. Znowu by coś walnęło i co? Zwrot kasy lub serwis.

 

Ja chcę zwrot kasy, dołożę i kupię PTW. Bo tu nie chodzi o to żeby replika przeleżała połowę gwarancji w serwisie. A jak dla mnie CASG nie radzi sobie z byt dobrze z usuwaniem usterki.

 

Fajnie że oni sobie postrzelają z twojej repliki nawet 30k kulek, a ile ty wystrzelałeś? A ile razy cię zawiodła? Warto było? Dla mnie to największy błąd jaki popełniłem. "Tanie mięso to psy jedzą" - to chyba jak najbardziej oddaje moje podejście.

Widzę jak kolega śmiga z PTW na M150 już 2 rok i nigdy nie miał z nią problemów, może raz dyszę wymienił bo szklane kulki trochę ją wygięły i tyle. Dla mnie to jest wyznacznik niezawodności.

 

Mieli repliki z wadliwej serii u siebie i przeoczyli wadliwe szczotki. Testowali na bateriach dużo mocniejszych pisząc że działają na tych słabszych, wyliczyli sobie to chyba. W przegląd zerowy nie wierze że w ogóle miał miejsce a jeśli miał to nie testowali na mocniejszych cylindrach, inaczej od razu wykryli by wady. Ogólnie moja cierpliwość się kończy.

 

Jak dotąd żaden z was nie napisał że nie ma problemów z CTW no chyba że kolega który pracuje w serwisie CASG, ale w jego obiektywizm nie wierzę. A widziałeś może wątek o PTW w którym ok 10 użytkowników narzeka na tą samą wadę? Na WMASG chyba nie ma :wink:

 

Co dalej? Sezon się skończy i dostaniemy repliki, super nie?

Edited by fizjog
Link to post
Share on other sites

Nie zrozum mnie źle, fizjog, ale...

Sam jestem niespecjalnie szczęśliwym posiadaczem cetki z wadliwej serii, też mam z nią problemy.

Niemniej jednak:

1. - IMO dystrybutor nie do końca chyba jednak ponosi winę (nie piszę tu - odpowiedzialność) za jakość sprzętu, który sprzedaje;

2. - może i CASG sobie nie do końca radzi z usuwaniem usterek (vide - odpowiedzialność), jednak fakt, że dość szybko zareagowali na pierwsze sygnały, że coś nie bangla w ver3, przemawia na ich korzyść. Dobrze, że nie zatrzymali się w pól drogi, dobrze, że nadal testują repliki, dobrze, że będą wymieniać szczotki... Co prawda - powinniśmy dostać sprzęt BEZ TYCH WAD FABRYCZNYCH, ale z dwojga złego lepszy jest serwis, niż jego brak.

3. - to już MOJA INDYWIDUALNA OPINIA: mnie niestety nie stać na PTW; decydując się na zakup cetki za połowę ceny PTW nie zakładałem takiej samej jakości sprzętu. Rzecz jasna nie zakładałem także aż tylu niedociągnięć, ale IMO przyjęcie, że za pół ceny PTW dostanę towar równy jakościowo byłoby nieporozumieniem.

Żeby było jasne - też się pienię, bo nie bardzo mogę sobie "użyć", spaliło mi dwie batki, cetka przeleżała w serwisie swoje... I spodziewam się, że może jeszcze poleżeć. Ale też - zresztą pisałem to już wcześniej - myślę, że warto dać Kojotom trochę luzu, pewien kredyt zaufania, bo możemy (my, tzn nabywcy/użytkownicy CTW) tylko na tym skorzystać. A że to trwa? No cóż, początki były jeszcze gorsze - choćby wymiana luf w gen1...

 

Generalnie - wcale nie jestem zachwycony usterkowością cetki, przeszkadza mi to - i owszem; zgadzam się, że za tę cenę "milo byłoby" dostać sprzęt sprawny. Ale jednak wciąż liczę na to, że Kojoci zrobią co do nich należy, powynajdują i usuną usterki i dostaniemy sprzęt, z którego będziemy mogli się cieszyć.

P.S. Nie mam nic wspólnego z Firmą, ani z żadnym z Kojotów :uśmiech:

Edited by macio68
Link to post
Share on other sites

Macio68

 

Ad.1. Oczywiście dystrybutor ponosi pełną odpowiedzialność za towar który sprzedaje. Ponosi też winę za nie wykrycie usterek w przeglądzie zerowym.

Ad.2. Co tu dużo mówić dali ciała z przeglądem zerowym. Ok zdarza się, ale jeśli po serwisie i usunięciu usterki znów jest ten sam problem to już jest przegięcie. Trzy tygodnie testowania replik to chyba wystarczający czas na przestrzelanie jej na baterii zalecanej przez CASG. Nie mamy "szczęścia", że repliki są serwisowane, to jest ich obowiązek do cholery!

Ad.3. To dlaczego reklamują to jako produkt konkurencyjny do PTW? Może wystarczyłoby napisać w opisie karabinu współpracuje z cylindrami max M110 i nie byłoby problemu? Może ktoś by się wtedy skusił za pół ceny... Ja też nie zakładałem jakości równej PTW, ale chciałbym żeby replika była sprawna, a nie leżała większość czasu w serwisie.

Edited by tobi
Link to post
Share on other sites

Sorry, bo robi się offtop, niemniej - mam jednak nieco inne zdanie...

tobi:

ad 1. napisałem wyraźnie: WINĘ, a nie ODPOWIEDZIALNOŚĆ

ad 2. tak, istotnie, przegląd zerowy powinien być na WSZYSTKICH cylindrach, na słabszej batce... Natomiast nigdzie nie napisałem, że mamy "SZCZĘŚCIE", że repliki są serwisowane; natomiast po paru latach używania różnych replik, od różnych dystrybutorów - i tak twierdzę, że TUTAJ serwis zadziałał jak należy.

ad 3. nie wiem czy tak reklamują cetki... i również napisałem: "nie zakładałem aż tylu niedociągnięć..."

Panowie, nie gniewajcie się, ja naprawdę mam cetkę z wadliwej serii, też leżała w serwisie, znowu tam trafia... Też uważam, że za taką kasę powinienim dostać replikę sprawną, działającą na WSZYSTKICH cylindrach do niej przeznaczonych, nie wymagającą modyfikacji na samym wejściu. Ale też uważam, że Kojoci "nie do końca chyba jednak ponoszą WINĘ" za usterki CTW, a dobrze że nie schowali głowy w piasek.

Dajmy im chwilę na spokojną pracę, na dotestowanie repli i wymianę wadliwych podzespołów. Nie wychwalam pod niebiosa ani cetek, ani CASG jako firmy; ale też uważam za niesprawiedliwe takie postponowanie chłopaków z CASG, a chciałbym też jednak dać szansę samej CTW...

Link to post
Share on other sites

Ad.1. Napisałem, że ponoszą i winę i odpowiedzialność.

Ad.2. Wiem, że tak nie napisałeś, ale wynikało to z twojej wypowiedzi.

 

Też daję szansę, ale do następnego czwartku, po tym terminie mijają 2 tygodnie mojego CTW w serwisie.

Link to post
Share on other sites

Ja na swoją ciągle czekam. W zgłoszeniu reklamacyjnym zastrzegłem aby odesłali ją jak będą na 110% pewni, że usterka się nie powtórzy. W przeciwnym wypadku będę się domagał zwrotu pieniędzy, bądź wymiany karabinu na nowy wolny od wad. Mówiąc szczerze przydała by się jakaś informacja ze strony casg.pl, co faktycznie wychrzania się w tych replikach i dlaczego poprzednia naprawa nie pomogła oraz jakie sklep przewiduje działania aby raz na zawsze wyeliminować problem.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...