Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Full Spectrum Warrior


Recommended Posts

Prędkość biegu w AA jest na właściwym poziomie. Można skutecznie trafiać w biegnący cel nawet z odległosci 400 metrów. M249 i RPK wydają się trochę mało skuteczne, jeśli ktoś pruje ogniem ciągłym podczas biegu. Za to jeśli dobrze przycelujemy, możemy posłać wroga do piachu jedym musnięciem lewego lawisza myszy. Z tym że osobiście jestem lepiej wyświczony z m16 i saw`a się nie tykam...

PS. WG. mnie w patchu 2.2 powinni dodać Mk 46 mod 0 czyli RiSową wersję m249 dla jednostek specjalnych...

Link to post
Share on other sites
  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Gralem w Spectruma na Xboxie. Konsolowa wersja jes chyba troszke ograniczona, jesli taka sama bedzie na pc nie zapowiada sie ciekawa i wciagajaca gra. Konsolowa wersja jest na kilka wieczorów, króciutka.  

 

Zobaczymy co bedzie na blaszaka  

 

Pozdrawiam Buli

Hmm, nie pamietam o czym to bylo, ale czytalem juz o paru grach, ze powstaja 2 wersje tej samej gry.

Tzn. miedzy innymi bylo to o nowym Ghost Reconie...

Jedan wersja na blaszaka i Xboxa a inna na konsole. Nie chce sie rozdzwonic nad tym jak to konsole "zarkadowywuja" wszelkie gierki, ale, o ile sie nie myle, to podobnie ma byc z FSW. Znaczy sie, ze maja byc wlasnie 2 wersje. Choc z drugiej strony, jak ogladalem trailery to wymagania nie byly wcale takie straszne. Calosc mozna spokojnie obsluzyc padem. Zaznaczenie kierunku marszu/celu etc. (nie musi byc wcale super dokladne), pozniej wydanie odpowiedniego rozkazu do zaznaczonego miejsca... W sumie pare klawiszy.

Hmmm... moze jednak tego nie slyszalem o FSW ;). Chyba powinienem sie przespac :P.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

jest juz demo

grafika troche dziwna (przynajmniej u mnie) obiekty w dalszej odleglosci sa jakby rozmyte i obraz nawet faluje lekko :) - czyzby tak chciano poprawic szybkosc fps? ale grafika fajna, dosc szczególowa. w demie jest 5 fazowy trening MOUNT i jeden rozdzial z regularnej akcji, sterowanie super, w treningu jestesmy prowadzeni za rączke i uczeni wszystkiego, "wrogowie" w MOUNT po zastrzeleniu - tak jak w ASG schodzą z pola z karabinem nad głową :), czasem coś zaklną :)

ogólnie troche razi konsolowe pochodzenie gry, pare niedoróbek jest, ale jest na tyle fajna i oryginalna że z czasem sie tego nie zauwaza...

Link to post
Share on other sites

te falowanie, to cieple powietrze:)

mnei to troche dobije fakt ze jak ty sie schowasz z oddzialem za jakas przeszkoda i wrog, to mozecie sie strzelac do usranej smierci..

i to ze sam nie moge przycelowac mnie tez dobija.

ale patrzac pod katem przydatnosci to cwiczenia taktyki w airsofcie, pierwszorzadny symulator.

niestety ma pare bug'ow. ale ocena pozytywna

Link to post
Share on other sites
Prędkość biegu w AA jest na właściwym poziomie. Można skutecznie trafiać w biegnący cel nawet z odległosci 400 metrów. M249 i RPK wydają się trochę mało skuteczne, jeśli ktoś pruje ogniem ciągłym podczas biegu. Za to jeśli dobrze przycelujemy, możemy posłać wroga do piachu jedym musnięciem lewego lawisza myszy. Z tym że osobiście jestem lepiej wyświczony z m16 i saw`a się nie tykam...

PS. WG. mnie w patchu 2.2 powinni dodać Mk 46 mod 0 czyli RiSową wersję m249 dla jednostek specjalnych...

 

o ile mnie pamiec nie myli to glownym "mykiem" z wersją m249 dla oddzialow specjalnych było to ze walila ona z amunicji 7.62 a nie 5.56

Link to post
Share on other sites

Przeszedłem demko Full Spectruma Atarowca - bieda panowie :)

Typowa konsolówka, z gatunku 'ty patrzysz ludziki same robią' Ponadto walka swym dynamizmem przypomina mecz szachowy. Przeciwnicy wystawiają łby zza przeszkód, za którymi są ukryci i widocznie strzelanie w głowę jest niehumanitarne. Świetnie, że w grze stosuje się właściwe taktyki walki, ale są one wymuszane i nie ma miejsca na dowolność.

 

Gdyby potyczki w Airsofcie tak wyglądały, to bym się w to nie bawił.

 

 

PS Szczep:

Odśwież pamięć :)

http://world.guns.ru/machine/mg17-e.htm

Link to post
Share on other sites

no ale to dobrze ze my patrzymy a ludziki cos robia, bo nareszcie jest cos innego a nie kolejny americas counter army strike perspective first person :)

u mnie walka byla taka jak powinna :) powolna kiedy sie posuwało po pustych ulicach i dynamiczne wymiany ognia, a ze komus tam łeb wystaje czy cos...to tylko gra, oczywiste jest ze bedzie miala niedoróbki i uproszczenia...niedawno kolega zdyskredytował ją, bo zauważył że ludzikom lufy sie krzyzuja i przenikają przez siebie :)

dla mnei największą wadą na mapie w demie było to, że każdego wroga można było obejść z drugiej strony - o wiele ciekawsze byłoby zmuszenie do centralnego ataku w uliczce....mogli by też wprowadzic możliwość działania pojedynczym żołnierzem...dobra droga w kazdym razie zostala pokazana wg mnie i kolejne gry beda pewnie jeszcze lepsze

Link to post
Share on other sites

To ze komus leb wystaje to efekt perspektywy z ktorej obserwujesz akcje. Kamera znajduje sie powyzej naszych ludzi i z naszego widoku kolesiowi leb odstaje ale jak znizysz to zauwazysz ze zolnierze juz tego co ty nie widza :) mnie tam sie gierka podoba zauwazylem narazie tylko te bugi:

-textura m4ki jest do bani, zauwazcie ze textura jest taka sama po obu stronach, po prawej brakuje dosylacza zamka i wyrzutnika lusek

-to jest IMHO ale dzwieki strzalow sa za ciche w prownaniu do krzykow krokow,granatow itd

-i tu tez IMHO - nie podoba mi sie jak mamy rannego kolesia ze jak go zabieramy do casualty evacuation tam go tak szybko kuruja ze zaraz wraca do zdrowia... wg mnie powinien byc ewakuwany a w dalszej czesci misji byc niedostepny.

Link to post
Share on other sites

jest juz full "full spectrum.." :)

 

nie podoba mi sie jak mamy rannego kolesia ze jak go zabieramy do casualty evacuation tam go tak szybko kuruja ze zaraz wraca do zdrowia... wg mnie powinien byc ewakuwany a w dalszej czesci misji byc niedostepny.

 

gra bazuje tylko na naszych 8 zolnierzach, na poczatku mamy intro przedstawiajace kazdego....gdyby mieli ginac i byc ranymi nie do wyleczenia od razu - szybko wielu graczom zabrakloby ludzi do grania na drugiej planszy :) - nie ma patentu z R6 ze jest unnamed soldier gdy bohater zginie :) gdy niezdazymy kogos wyleczyc na polu walki (nasi wpierw maja ograniczona ilosc czasu na optarunek, dopiero potem jest wycieczka do medevac) to jest game over, to samo gdy mamy dwoch rannych...głupie ale cóz zrobic...

 

przeszedłem na razie misje z dema - w drugiej już za rogiem zrobiło sie naprawde ciężko...:) - huraganowy ogień, wróg za workami z piachem a ja na wielkiej pustej przestrzeni z 3 samochodami tylko...odpuściłem na dziś :)

na poziomie authentic, byc moze jest paru więcej wrogów ale cięzko stwierdzić, czy sa mądrzejsi i celniejsi tez trudno powiedziec, ale przede wszystkim mamy mniej granatów wszelkich i nie ma ikonek, kto swój, kto wróg, jaki oddział pod kontrolą, czy mamy cover czy nie itp. Nie ma tez - co jest debilne - wykazu ile nam zostało amunicji, przeciez kazdy zolnierz moze zawsze szepnac dowódcy ile mu magów zostało...największym utrudnieniem jest brak savewów, co moze być troche frustrujące jak nas ustrzelą przy końcu etapu po raz enty, ale juz wiem jak to obejść :) - włączamy replay i wskakujemy do gry w odpowiednim momencie

repleye niestety konsolowe, jak w HotPursuit2 - oglądamy tylko to jak gralismy, mozna jedynie czas przyspieszyc....zauwazylem tez ze przy uzupelnianiu ammo z ciezarowki, uzupelnia tylko jeden oddzial, drugi juz tego nie robi mimo wysilkow...nie wiem czy to przez poziom trudnosci, czy jeden zolnierz uzupelniajacy jest ikonką ze dwa oddziały mają full znowu...?

przy rzucaniu granatów i uzywaniu radia tez jest jakis bug - albo neiznajmosc instrukcji :) - po uzyciu danej rzeczy zostaje nam znak okreslajacy obszar do ostrzelnia, nie mozna sie go pozbyc inaczej jak przez przeskoczenie na drugi oddzial..

AI czasem zachowuje sie świetnie - gdy tango za samochodem obszedlem z drugiej strony, ten otworzyl sobie drugie drzwi i ostrzeliwal sie chroniony z obu stron, innym razem, gdy dostarłem II oddzialem z jego "słabej strony" ten po prostu przestał strzelac i zwiał :), ale czasem zachowuje sie głupio - przybiega ostrzeliwac jeden oddzial, gdy drugi juz czeka na niego z boku z 10 metrow....głupie ale w sumie nie nie mozliwe - szczegolnie w walce z wiesniakami :)

przeciwnik biegający i strzelajacy z kalacha nie trafia za bardzo w nic nawet z 15m co w sumie odpoiwada rzeczywistosci :) - nasz jeden pojedynczy strzal zwykle jest bardziej celny niz cala seria a KMa - to tez w sumie dosc realne. Cała gra az kipi nawiązaniami do Helikoptera w ogniu - muzyka miejscami niemal identyczna, dowodca przez radio nadaje ze "nikt nie ma zostac z tyłu" itp :)

Troche brakuje wiekszej swobody, operowania pojedynczym zolnierzem, wiekszej ilosci rozkazow, ale i tak gra sie dobrze, klimat jest niesamowity! :) Rozgrywka wybacza nieliczne błedy i konsolowe pochodzenie...

Link to post
Share on other sites

No wlasnie niestety gierka byla robiona z mysla o konsole, gdyby byla robiona "firmowo" na kompa to na pewno byloby wiecej opcji.

 

Imho ta opcja z CASEVAC powinna byc taka jak mowie, chodzi o realizm. A zolnierzy przeciez zamiast 8 mozna dac 16. Ciekawa bylaby tez mozliwosc wyboru sprzetu przed misja itp no i jak Mowiles, wieksza mozliwosc operowania pojedynczym wojakiem. Najbardziej jednak dla mnie denerwujaca rzecza jest ten dzwiek broni... kurna jaki on slaby i w ogole te dzwieki strzalow jakies takie niezbyt dobrane :) Uderzenie pocisku w lepetyne op4a jest tak samo slyszalne jak seria z sawa ktora prowadzi koles znajdujacy sie blizej kamery... pierwsza rzecza jaka zrobie po skombinowaniu gierki to poszukanie jakiegos sposobu na podmiane dzwiekow wystrzalow.

Link to post
Share on other sites

być może specjalnei wyciszyli dźwięki broni...ja mimo Audigy2 nie mam mozliwosc zaznaczenia ptaszka EAX :)...ciekawe gdzie tkwi diabeł...:) w troubleshotings-audio piszą tylko aby miec najnowsze drivery :)

 

 

wg cheatów z Xboxa, w grze zawarta jest wersja oryginlana dla US Army, z otwartymi przestrzeniami, cywilami itd, ale kod do tego na PC nie działa...

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Heh gierka kusial na hyperze jak wiele, ale jak pogralem chwile, to przypominalo to jedynie gre strategiczna a jak w takim tempie byla prawdziwa walka i Coverem bylo wszystko to amerykanska armie padla by na oddziale irakijczykow :D

 

a co do AA to graficznie nie powala a wyagania spore zeby smigala na full detal, kolejna strawa realizm strzelania? koledzy mowia ze super i wogole a ja musz kilka strzalow wpakowac w goscia zeby padl, a to nawet jeszce nie taki problem, kto gral w CS'a ten wie ze tam chyba najlepiej odwzorowane jest strzelanie i strzaly, wszystko zalezy od kalibry itp, a w aa troche przesadzili z wytrzymaloscia i jak strzelam sobie w aa to nie czyje ze strzelam a w csie jak laduje z m4 albo kałasza to czuje to ! aa przyciaga ludzi dlatego ze ma element rpgowy czyli punkty honoru ludzi lubia awansowac i w tym rzecz wg mnie CS rzadzi w dziedzinie nasladowania dzialań zbrojnych ( a co do spraw taktyki w tych grach to wszystko ale to wszystko zależy od ludzi jacy graja w danej chwili)

Link to post
Share on other sites

a co do AA to graficznie nie powala a wyagania spore zeby smigala na full detal, kolejna strawa realizm strzelania? koledzy mowia ze super i wogole a ja musz kilka strzalow wpakowac w goscia zeby padl, a to nawet jeszce nie taki problem, kto gral w CS'a ten wie ze tam chyba najlepiej odwzorowane jest strzelanie i strzaly, wszystko zalezy od kalibry itp, a w aa troche przesadzili z wytrzymaloscia i jak strzelam sobie w aa to nie czyje ze strzelam a w csie jak laduje z m4 albo kałasza to czuje to ! aa przyciaga ludzi dlatego ze ma element rpgowy czyli punkty honoru ludzi lubia awansowac i w tym rzecz wg mnie CS rzadzi w dziedzinie nasladowania dzialań zbrojnych ( a co do spraw taktyki w tych grach to wszystko ale to wszystko zależy od ludzi jacy graja w danej chwili)

 

 

Buahahahaha !!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Link to post
Share on other sites
Heh gierka kusial na hyperze jak wiele, ale jak pogralem chwile, to przypominalo to jedynie gre strategiczna a jak w takim tempie byla prawdziwa walka i Coverem bylo wszystko to amerykanska armie padla by na oddziale irakijczykow :D

 

a co do AA to graficznie nie powala a wyagania spore zeby smigala na full detal, kolejna strawa realizm strzelania? koledzy mowia ze super i wogole a ja musz kilka strzalow wpakowac w goscia zeby padl, a to nawet jeszce nie taki problem, kto gral w CS'a ten wie ze tam chyba najlepiej odwzorowane jest strzelanie i strzaly, wszystko zalezy od kalibry itp, a w aa troche przesadzili z wytrzymaloscia i jak strzelam sobie w aa to nie czyje ze strzelam a w csie jak laduje z m4 albo kałasza to czuje to ! aa przyciaga ludzi dlatego ze ma element rpgowy czyli punkty honoru ludzi lubia awansowac i w tym rzecz wg mnie CS rzadzi w dziedzinie nasladowania dzialań zbrojnych ( a co do spraw taktyki w tych grach to wszystko ale to wszystko zależy od ludzi jacy graja w danej chwili)

 

 

biglol.gif

Link to post
Share on other sites

Looc koledzy chcieli ci delikatnie zwrocic uwage, ze w porownaniu z CS to AA w miare dobrze odzwierciedla dzialania zbrojne. Co do twojego tekstu o strzelaniu i trafieniu to na to akurat ma wplyw wiele rzeczy (min system CEM czyli Combat Effectiveness Meter, ktory bardzo ciekawie odzwierciedla wplyw wielu czynnikow na celnosc).

Tutaj wiecej : http://www.americasarmy.pl/index.php?art=27&kat=3

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...