Swagger Posted July 12, 2009 Report Share Posted July 12, 2009 Witam posiadam replikę G&G GR16 Carbine http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=1247 Czy możliwy jest montaż sprężyny M130 lub 140 bez wymiany innych części?Jeśli nie to co trzeba było by wymienić? I czy po takiej zmianie trzeba wymienić baterie na mocniejszą? (aktualnie 9,6V 1400 mAh) Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted July 12, 2009 Report Share Posted July 12, 2009 M130? Tu już by się przydał akumulator o pojemności 9.6V. Sądząc po zdjęciach flaków tej repliki (klik), które znalazłem, to wypada wymienić prowadnicę sprężyny i tłok dla pewności, reszta jest OK, na M140 to bym się pokusił o całego Bore-Up'a. Nie awaryjna praca i stock G&G to raczej m120, to moja opinia. A nie ma przypadkiem na forum jakiegoś tematu o tuningu tej repliki? Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted July 12, 2009 Report Share Posted July 12, 2009 M130? Tu już by się przydał akumulator o pojemności 9.6V. Woltażu? I dużej pojemności! :-P Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted July 13, 2009 Report Share Posted July 13, 2009 Ajaj, fakt mój błąd, kajam się i przyjmę wszystkie wymierzone bicze na plecy ;-). Quote Link to post Share on other sites
SK8 Posted July 15, 2009 Report Share Posted July 15, 2009 Ja bym w GR16 nie ryzykowałbym z większym springiem niż m120 na stockowych częściach. Jak mówi Gogin przydałoby się zmienić prowadnice ( mam JBU i jest git), tłok na guardera, gumkę HU ( Stockowa kiepsko działa w niskich temp. ) i silnik z okablowaniem, ponieważ stockowy u mnie nie dał rady na m110 :eek: . Lepiej nie wykładaj tam większej batki niż ta 9,6 V, gdyż prędko ci szkielet pójdzie :wink: . Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted August 26, 2009 Report Share Posted August 26, 2009 Co myślicie o wstawieniu do Gr16 borka guardera, prowadnicy JBU, zębatek stu CA, tłoka king armsa POM, m130 guardera ? Będzie to razem chodziło, czy GG jest na tyle dziwną repliką, że nie będzie dobrego efektu ? Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted August 26, 2009 Report Share Posted August 26, 2009 Koniecznie wymienić kable, bo w G&G to jest okrutna bieda, przy okazji wyrzucić bezpiecznik. Silnik też nie jest przedniej jakości więc kable to mus. Zamiast tłoka KA to dałbym nylonowego DF'a albo DF'a z tyt. zębami (bez większych obaw o śmiganie na full auto na tej SP130). No i gumkę zmienić bo ta zielona G&G jest ciut za miękka na ponad 500 fps (tyle wyjdzie po bardzo dobrym złożeniu i uszczelnieniu). Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted August 26, 2009 Report Share Posted August 26, 2009 A powiedz mi Gogin, jak wygląda sprawa stockowego tłoka GG, da rade, czy będzie średnim wyborem ? Gumka HU rozumiem Systemy. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted August 26, 2009 Report Share Posted August 26, 2009 (edited) Stock'owy tłok G&G to taka sama bieda jak stock'owe kable - w jednej replice G&G klienta do której wstawiałem tam sprężynkę i smarowanko robiłem to przed ostatni ząb był odłamany, a po ok 500'set kulach na stock'owej m100 były już leciutkie ślady zużycia. Sam słyszałem, że ten tłok potrafi paść na stock'u po 15-20 tys. cykli - nie wiem, poszedł w kubeł bo to śmieć. PS. Tak, oczywiście, Systemka ponad wszystko ;-). Edited August 26, 2009 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.