Martine Posted September 2, 2009 Author Report Share Posted September 2, 2009 Sęk w tym, że cześć 32 dokręciłęm do części 39 wręcz na maxa, dalej się już nie dało... Quote Link to post Share on other sites
VIPER-RT10 Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 (edited) Jarhead a masz foto tego mechanizmu??? Najlepiej rozebranego :mrgreen: Te schematy nie są złe ale jakoś biednie mi to wygląda P.S. Masz racje budowa zamka i przyległości jest w zasadzie identyczna to tylko kwestia stylistyki zewnętrznej P.S.2 Zaglądałem do mojej Tanaki troszkę tak bez rozbierania na czynniki pierwsze i co zaobserwowałem: element nr 38 (39 to śrubka) schemat 2 za pośrednictwem elementu 25 (no chyba, że to jest 59 -to nawet bardziej prawdopodobne. Nie jestem pewien te schematy nie są idealne) po zwolnieniu spustu dość silnie uderza w palec jeśli się go przytrzyma mocno to nawet lekko zaboli. Tak sobie pomyślałem a może element 32 nie zahacza prawidłowo o zwalniacz 65 lub owy element 25/59 jest coś nie cheja banana??????? A 25/59 nie znajduje się w zamku tylko pod nim w takiej prowadniczce nad mechanizmem spustowym! Pytanie Martine a słychać wyraźne pyknięcie zwalnianego mechanizmu??? Jeśli tak to może element przenoszący uderzenie "kurka" ta pseudo igliczka nie pracuje prawidłowo??!! Edited September 2, 2009 by viper-rt10 Quote Link to post Share on other sites
tkn07 Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 dobra pisać czego chcecie foty. szczegółowo to jutro będzie pod wieczór. Małe btw. Ma ktoś na sprzedaż maga z TANAKI? na teraz potrzebny ;) Quote Link to post Share on other sites
Martine Posted September 2, 2009 Author Report Share Posted September 2, 2009 Słychać słychać, a najgorsze jest to, że znów z jakiegoś bliżej nie wyjaśnionego powodu, sama z siebie wypadła cześć 38... Tak jakby tam w ogole gwintu nie było... A ostatnio dokręcałem wszystko, żeby było ok, a teraz znów wypadła :/ Co do bolącego palca nic z tych rzeczy. Jak przyloże go do 59 to ledwo co czuć. Widać nawet zwalniającą się iglice ten durny element 38, po nacisnieciu spustu wskakuje on niejako do środka bolta... Quote Link to post Share on other sites
Lambert Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 Wyślij na serwis, szkoda nerwów... Pozdrawiam, Lambert Quote Link to post Share on other sites
VIPER-RT10 Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 Hmm... w sumie skoro giwera ma teoretycznie gwarancję to można spróbować z tym serwisem. Jednak ja mam tak fatalne doświadczenia jeśli chodzi o speców, że nawet żal wspominać a cała akcja dotyczyła właśnie Tanaki L96 Zresztą sam poczytaj KLICK Uprzedzam tekst zawiera drastycznie wysoki poziom żalu i był pisany w afekcie pod wpływem nad wyraz silnych emocji :źle: :-F :wink: :poddanie: Zanim ją do nich wyślesz pokombinuj jeszcze. Jarhead wrzuć te foty może coś wykombinujemy i pomożemy koledze, sam też bym kupił maga do Tanaki ale w PL nie ma nigdzie :wink: Quote Link to post Share on other sites
Martine Posted September 3, 2009 Author Report Share Posted September 3, 2009 (edited) Panowie "ERŁEKA"! :) Udało się! Ruszył! Wszystko to wina tej durnej cześci 38... :) Po skalkulowaniu zysków i strat, doszedłem do wniosku, że nie mam nic do stracenia więc ponownie rozebrałem bolta i cały gwint części 32 wysmarowałem klejem do metalu, nazwy za Boga nie pamiętam. Wkręciłem 32 w 38 rzekłbym na chama, ale wiadomo z wyczuciem w rączkach. Zaklajstrowałem 39 i zostawiłem na noc w imadło/kleszczach. 3 min temu z ciekawości spróbowałem i zadziałało! Nie wiem ile ta metoda chałupniczo-prowizoryczna wytrzyma, ale świadczy to tylko o tym, że jak mi gdzieś ta częśc w polu (albo i wcześniej) wypadnie to pozostanie mi tylko power bolt. Tak czy siak, wszystkim dzięki za zainteresowanie sprawą, jesteście wielcy! :D Jak nadal nie będzie w polsce, to Viper coś pomyślimy bo ja też bym 2 kupił i może z WGC zamówimy :) Pozdrawiam Marcin Edited September 3, 2009 by Martine Quote Link to post Share on other sites
Sushi.50 Posted September 3, 2009 Report Share Posted September 3, 2009 Spece by tego lepiej nie zrobili :D Quote Link to post Share on other sites
tkn07 Posted September 3, 2009 Report Share Posted September 3, 2009 no to widze że fot nie trzeba już. poza tym jutro dopiero będę mieć lustrzankę z opjcą makro... a co do magów: Jbc to jestem chętny narazie na 2. w pojedynkę nie ma sensu skoro przesyłka mnie zerzre :D Quote Link to post Share on other sites
Pablo140 Posted September 3, 2009 Report Share Posted September 3, 2009 Tylko jeśli teraz masz wkręconą część 32 na maksa, to masz więcej mocy niż stockowa L96. Nie wiem jak to kowadełko maga zniesie? Quote Link to post Share on other sites
VIPER-RT10 Posted September 3, 2009 Report Share Posted September 3, 2009 Fakt Pablo ale maga i tak ma już zaoranego więc niewielka strata, a jak będzie maił dwa magi i strzelał z nich na zmianę to się dwukrotnie spowolni proces niszczenia ;-) Jak by co to ja reflektuje na pewno na jednego maga, może nawet dwa. Potrzebuje też inne części ale to się jeszcze zobaczy ;-) Viper Quote Link to post Share on other sites
Martine Posted September 3, 2009 Author Report Share Posted September 3, 2009 Trzeba się będzię na tym poważnie zastanowić, ale fakt faktem zda się zakup. Co do maga, grunt że strzela :) Myśle, że z 500 strzałów jeszcze spokojnie wydzierży, a jak się już rozsypie to i tak wielkiej straty nie będzie :D Quote Link to post Share on other sites
Pablo140 Posted September 3, 2009 Report Share Posted September 3, 2009 Wrzuć fotki swojego maga, to Ci powiem czy mam bardziej zaorane. Ja mam dwa jeden długi i jeden krótki, tylko oba mają power pack... Quote Link to post Share on other sites
tkn07 Posted September 3, 2009 Report Share Posted September 3, 2009 co do magów, ja siedzę tylko chwilę dziennie ( brak czasu na nic...) popytajcie się sklepów drogą mailową o termin dostawy magów, może coś będzie się dało zorganizować do końca września ;) Quote Link to post Share on other sites
VIPER-RT10 Posted September 4, 2009 Report Share Posted September 4, 2009 (edited) Witam Ok Panowie rozegrałem mój zamek w moim AICSe i posprawdzałem co nie co! Zatem part 32 miałem dokręcony na maksa a poprzedni właściciel tego nie ruszał na bank (bo był raczej anty techniczny do tego stopnia, że nawet nie widział odkręconej śrubki i latającej lufy :-F ) Moc mam w normie czyli koło 550-560 fps Ale jedno nie daje mi spokoju gdzieś znalazłem opis iż po wyciągnięciu zamka pod spodem jest jakaś śrubka do regulacji przepływu gazu. Może mam ślepotę galopującą ale tego nie widzę :wink: :poddanie: Może mi ktoś podpowiedzieć o co chodzi :wink: Będę wdzięczny ;-) Viper Edit Martine Twoje zdjęcia schematów się nie wyświetlają już :( Edited September 4, 2009 by viper-rt10 Quote Link to post Share on other sites
Pablo140 Posted September 4, 2009 Report Share Posted September 4, 2009 Jak rozkręcasz bolt'a to masz dwie części. W pierwszej jest sprężyna itp, a w drugiej jest właśnie ta śrubą. Ją musisz odkręcić (chyba płaski śrubokręt). Dla ułatwienia, to to jest ta część bolt'a w której masz uszczelkę ;-) Quote Link to post Share on other sites
VIPER-RT10 Posted September 4, 2009 Report Share Posted September 4, 2009 (edited) No dobra teraz to już jestem całkiem zdruzgotany :-F Dla ścisłości masz na myśli iż to jest ta połówka z dyszą i ryglami zamkowymi(rygle są istotne tylko w ostrej ;-) ) A śrubka powinna być jakby w tunelu i ograniczać przepływ gazu do dyszy???? Bo jeśli tak to ja tam na milion procent nie mam żadnej śrubki :wink: :-F :wink: :-F :wink: Edit nie ma ktoś przypadkiem zapasowej gumki HU do AiCSa???? sztoka najlepiej!!! Edit2 Sorrki za offtopa ale nie będę zakładał nowego z powodu takiej bzdurki potem i tak to wywalę ;-) Edited September 4, 2009 by viper-rt10 Quote Link to post Share on other sites
tkn07 Posted September 4, 2009 Report Share Posted September 4, 2009 (edited) jesli stock byl czarny to ja mam W stanie urzywalności ofc ;) Edited September 4, 2009 by tkn07 Quote Link to post Share on other sites
VIPER-RT10 Posted September 5, 2009 Report Share Posted September 5, 2009 Witam Jarhead tak mam czarną. Poszło PW :-P Pozdro Viper Quote Link to post Share on other sites
Pablo140 Posted September 5, 2009 Report Share Posted September 5, 2009 No dobra teraz to już jestem całkiem zdruzgotany :-F Dla ścisłości masz na myśli iż to jest ta połówka z dyszą i ryglami zamkowymi(rygle są istotne tylko w ostrej ;-) ) A śrubka powinna być jakby w tunelu i ograniczać przepływ gazu do dyszy???? Bo jeśli tak to ja tam na milion procent nie mam żadnej śrubki :wink: :-F :wink: :-F :wink: Dokładnie tam. Jeśli jej nie masz, to nie wiem co o tym sądzić :mrgreen: Z drugiej strony masz maksymalny przepływ gazu :lol: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.