Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam

Przepraszam ale podczas przenoszenia nastąpiła mała awaria i trochę musiałem namieszać. Odzyskałem wasze posty, są one jednak zlepione nieco razem, ale czytelne. :-)

 

A oto przeniesiona dyskusja:

 

Trzynasty

 

Hmmm no nie chcę pisać o tym w tym temacie ale w takim razie co polecasz? Nie będę oszczędzał bo pracuję i odkładam sobie kasę na ten cel dlatego nie ma problemu z kasą. Zauważyłem że ile użytkowników tyle opinii i tak na dobrą sprawę ktoś kto pierwszy raz składa karabinek wyborowy nie wie za co się złapać... Jeżeli nie sprawi to wam problemu to proszę o pomoc w doborze części. Jakie sami byście zastosowali gdybyście mieli swobodny budżet? Możemy pisać przez PW żeby nie robić śmietnika z tego tematu.

 

 

dexterkrak

 

 

Piszmy tutaj a najwyzej mod zmieni tytuł wątku.

 

Prowadnica LL lepiej. Tłok może Ci Grisza odsprzeda albo skocz do tokarza. Gumka systemy, komora PDI i lufa PDI (skoro kasy masz...). Sprezyna guardera lub LL. Głowica cylindra od tokarza.

 

 

 

Trzynasty

 

 

Ok a powiedzmy że z tokarzem może być problem... z gotowych produktów coś się nadaje?

 

 

Sushi.50

 

Szukaj tokarza albo rusznikarza, ten drugi zrobi to jeszcze lepiej, jeżeli zaniesiesz mu wszystko. Ja dorabiałem części u gościa, który miał narzędzia typowo rusznikarskie, a na takich zrobi się to na pewno dokładniej.

 

 

dexterkrak

 

Rusznikarz? Nie, nie zanoś tego do rusznikarza chyba że masz gotowy projekt który to ma tylko wykonac na tokarce. Rusznikarz jest od broni a nie od zabawek w kształcie karabinów ani nawet nie od wiatrówek. Zanieś to do dobrego tokarza i tyle. No i skasuje kilkakrotnie mniej niż rusznikarz

 

 

Trzynasty

 

Spokojnie chłopaki ja nawet tokarza nie znam i się zastanawiam gdzie by tu się wybrać żeby jakiegoś znaleźć, ale z tym rusznikarzem to już na pewno dam sobie spokój... szkoda bo myślałem że producenci części do tuningu już na tyle się postarali że nie ma potrzeby robić czegoś samemu. Widocznie się myliłem Tylko zastanawiam się czy nie kieruje trochę nami nasz narodowy dryg typu "polak potrafi i nie będzie mi tu jakiś japoniec swoich części wciskał "

 

 

dexterkrak

 

Firmy robiące części nie zrobią nigdy zbyt dobrych ani tym bardziej bardzo dobrych bo by sie rynek nasycił

 

Tokarza znajdziesz np w "Panoramie Firm".

 

Trzynasty

 

Już namierzyłem tokarza i okazało się że jest nim mój kumpel który nawet pracuje przy takich maszynach tylko teraz skąd mam wziąć wymiary tych części... czy zanieść mu stare stockowe graty i poprosić by zrobił nowe na wzór tych właśnie części?

 

 

Sushi.50

 

Dokładnie tak. Weź tylko pod uwagę, że jeżeli będziesz dorabiał tłok, to montując zero trigger (specjalny wzmocniony zespół spustu) to do niego tłok jest trochę inny niż stockowy, ale w tym na pewno pomoże Ci dexter .

Dodatkowo, najpierw kup sprężynę, której będziesz używał i pod nią rób prowadnicę sprężyny, nie na oko ani nie jak stockową. No, chyba że decydujesz się na LL.

 

 

dexterkrak

 

Nie rób kopii stockowych części bo po co? Po to sie dorabia żeby były inne. Uśmiechnij sie ładnie do mnie to sypnę projektami (a tak serio musze je znaleźć, są porozwalane na forum po tematach...)

 

 

Trzynasty

 

Dzięki dexterkrak że chce ci się ze mną męczyć żeby nie było sam też poszukam tych planów na forum chociaż podejrzewam że Ty jako stary wyjadacz zrobisz to szybci

Edited by viper-rt10
Link to post
Share on other sites

Sprężyna i dźwignia przeładowania to już inna sprawa i na pewno to też będzie wymienione. Tu jednak chodzi o sam zestaw cylindra i możliwość jego zrobienia u tokarza. Zdaniem dexterkraka jest to lepsze rozwiązanie niż kupować zestaw z PDI za 800zł dlatego czekam na plany. Myślę że nie jeden posiadacz M24 CA na tym skorzysta :mrgreen:

Edited by Trzynasty
Link to post
Share on other sites

Cylindra się nie zrobi. Tzn zrobi się ale to są spore już koszta. Tłok natomiast i głowica- jak najbardziej. Plany będe miał na dniach tzn skana.

 

podejrzewam że G&H zrobiłoby cylinder - do warriora robi.

z tym że jeżeli chcecie wsadzić tam sprężynę M- milion, to raczej polecałbym coś teflonowanego - łatwiej będzie chodzić....

Link to post
Share on other sites

swego czasu w temacie o warriorze wrzucałem zdjęcia ich cylindra. to była wersja 1 teraz jest juz wersja 2.

Na pewno się z Tobą zgodzę że nie jest to ta sama precyzja wykonania co masowego producenta. sam bym już nie kupił dorabianych części, ale na możliwości kogoś z ograniczoną płynnością finansową czemu nie...

Link to post
Share on other sites

Przede wszystkim to to nie były kopie :D i własnie dlatego były fajne bo lekko zmodyfikowane. Te rysunki (które niedługo wrzucę :D) będą przystosowane do głowicy aps2/96 a nie takiego czegoś jak w warriorze oczywiście. Niestety dorobienie tego z gumy to już nie jest takie proste i tego nie robię. Trzeba kupować oddzielnie np laylaxa bądź guardera (o ile pamiętam guarder robił takie). No i K2.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

tlokw.th.png

 

Na podstawie rysunku zamieszczonego tutaj ;)

 

http://www.megaupload.com/?d=XJ14CTUP

 

Rysunki techniczne tłoka ze zdjęcia zamieszczonego przez Ducka i wyżej zaprezentowanego prze ze mnie. Wymiary nie są do końca ok bo części nie ma na zdjęcie i dex musi sprawdzić jako że ja nigdy nie miałem takiego tłoka w ręce nawet ;)

 

Pliki są w PDFie więc raczej każdy otworzy w domu.

Link to post
Share on other sites

Ej te plany tego tloka beda pasowac do Warriora ,bo mam zamiar dorobic tloczek ktory wytrzyma springa m170 czy lepiej poczekac az zalatwisz plany???

Bo tak mowisz starsza generacje to boje sie ze nie bedzie pasowac. :D

PS. jak zalatwisz plany do tloka to jak bylbys dobry to mozesz jeszcze plany prowadnicy sprezyny plan zrobic na springa o szerokosci 9mm.

Edited by Ducek
Link to post
Share on other sites

Może odpowiem za Dex'a, bo akurat o to samo go zapytałem prywatnie.

Tłok "pierwszej generacji" ma niewielkie różnice w wymiarach, "kosmetyczne" i Dex powiedział, że śmiało można toczyć na tej. Oby była z dobrego materiału i była ponawiercana (mamy otrzymac jak najmniejszą wagę). Też trzeba uważać na ten "dziubek", za który się zahacza sear od spustu. O ile dobrze pamiętam rysunki są robione pod ZT, a żeby pasowało do normalnego trigger'a, trzeba przedłużyć ten element o 0,5mm.

Trzeba również pamiętać o tym, że tłok jest pod głowicę LL, która i tak powinna być zakupiona, bo zbiera rewelacyjne opinie i poprawia skuteczność repliki.

A rysunek prowadnicy sprężyny będzie dodany niebawem.

 

PIIIP, automatyczna sekretarka off. ;d

 

EDIT:

Jeśli się mylę co do Triggera - proszę o poprawienie.

I błagam, ale nie zaczynaj wypowiedzi od "ej", bo to jest bardzo... złe.

Edited by Kudlaty-GR
Link to post
Share on other sites

Dex nie chce cie popedzac ale chciałbym sie tak zapytać kiedy stawisz plany nowszej generacji tłoka i prowadnicy na sprężynę na o średnicy wewn. 9mm???

Pisze tutaj a nie na PW poniewaz mysle ze inni tez chcieli by wiedziec.

Edited by Ducek
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...