VIPER-RT10 Posted September 7, 2009 Report Share Posted September 7, 2009 (edited) Witam Przepraszam ale podczas przenoszenia nastąpiła mała awaria i trochę musiałem namieszać. Odzyskałem wasze posty, są one jednak zlepione nieco razem, ale czytelne. :-) A oto przeniesiona dyskusja: Trzynasty Hmmm no nie chcę pisać o tym w tym temacie ale w takim razie co polecasz? Nie będę oszczędzał bo pracuję i odkładam sobie kasę na ten cel dlatego nie ma problemu z kasą. Zauważyłem że ile użytkowników tyle opinii i tak na dobrą sprawę ktoś kto pierwszy raz składa karabinek wyborowy nie wie za co się złapać... Jeżeli nie sprawi to wam problemu to proszę o pomoc w doborze części. Jakie sami byście zastosowali gdybyście mieli swobodny budżet? Możemy pisać przez PW żeby nie robić śmietnika z tego tematu. dexterkrak Piszmy tutaj a najwyzej mod zmieni tytuł wątku. Prowadnica LL lepiej. Tłok może Ci Grisza odsprzeda albo skocz do tokarza. Gumka systemy, komora PDI i lufa PDI (skoro kasy masz...). Sprezyna guardera lub LL. Głowica cylindra od tokarza. Trzynasty Ok a powiedzmy że z tokarzem może być problem... z gotowych produktów coś się nadaje? Sushi.50 Szukaj tokarza albo rusznikarza, ten drugi zrobi to jeszcze lepiej, jeżeli zaniesiesz mu wszystko. Ja dorabiałem części u gościa, który miał narzędzia typowo rusznikarskie, a na takich zrobi się to na pewno dokładniej. dexterkrak Rusznikarz? Nie, nie zanoś tego do rusznikarza chyba że masz gotowy projekt który to ma tylko wykonac na tokarce. Rusznikarz jest od broni a nie od zabawek w kształcie karabinów ani nawet nie od wiatrówek. Zanieś to do dobrego tokarza i tyle. No i skasuje kilkakrotnie mniej niż rusznikarz Trzynasty Spokojnie chłopaki ja nawet tokarza nie znam i się zastanawiam gdzie by tu się wybrać żeby jakiegoś znaleźć, ale z tym rusznikarzem to już na pewno dam sobie spokój... szkoda bo myślałem że producenci części do tuningu już na tyle się postarali że nie ma potrzeby robić czegoś samemu. Widocznie się myliłem Tylko zastanawiam się czy nie kieruje trochę nami nasz narodowy dryg typu "polak potrafi i nie będzie mi tu jakiś japoniec swoich części wciskał " dexterkrak Firmy robiące części nie zrobią nigdy zbyt dobrych ani tym bardziej bardzo dobrych bo by sie rynek nasycił Tokarza znajdziesz np w "Panoramie Firm". Trzynasty Już namierzyłem tokarza i okazało się że jest nim mój kumpel który nawet pracuje przy takich maszynach tylko teraz skąd mam wziąć wymiary tych części... czy zanieść mu stare stockowe graty i poprosić by zrobił nowe na wzór tych właśnie części? Sushi.50 Dokładnie tak. Weź tylko pod uwagę, że jeżeli będziesz dorabiał tłok, to montując zero trigger (specjalny wzmocniony zespół spustu) to do niego tłok jest trochę inny niż stockowy, ale w tym na pewno pomoże Ci dexter . Dodatkowo, najpierw kup sprężynę, której będziesz używał i pod nią rób prowadnicę sprężyny, nie na oko ani nie jak stockową. No, chyba że decydujesz się na LL. dexterkrak Nie rób kopii stockowych części bo po co? Po to sie dorabia żeby były inne. Uśmiechnij sie ładnie do mnie to sypnę projektami (a tak serio musze je znaleźć, są porozwalane na forum po tematach...) Trzynasty Dzięki dexterkrak że chce ci się ze mną męczyć żeby nie było sam też poszukam tych planów na forum chociaż podejrzewam że Ty jako stary wyjadacz zrobisz to szybci Edited September 19, 2009 by viper-rt10 Quote Link to post Share on other sites
Trzynasty Posted September 8, 2009 Report Share Posted September 8, 2009 Viper dobry pomysł z tym nowym wątkiem. Teraz tylko czekać aż dexterkrak odnajdzie plany :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
VanDerSeba Posted September 8, 2009 Report Share Posted September 8, 2009 Dexterkrak ładnie wszystko opisał (krótko i na temat) ale co z cylindrem? Co do sprężyny - czy PDI SS 5000 nie będzie lepsza od LL'a? Dodałbym do tego jeszcze wzmocnioną rączkę przeładowania i ZT. Quote Link to post Share on other sites
Trzynasty Posted September 8, 2009 Report Share Posted September 8, 2009 (edited) Sprężyna i dźwignia przeładowania to już inna sprawa i na pewno to też będzie wymienione. Tu jednak chodzi o sam zestaw cylindra i możliwość jego zrobienia u tokarza. Zdaniem dexterkraka jest to lepsze rozwiązanie niż kupować zestaw z PDI za 800zł dlatego czekam na plany. Myślę że nie jeden posiadacz M24 CA na tym skorzysta :mrgreen: Edited September 8, 2009 by Trzynasty Quote Link to post Share on other sites
xel20 Posted September 8, 2009 Report Share Posted September 8, 2009 wyrobienie cylindra to już troszkę bardziej skomplikowana sprawa i wątpię by wyszło taniej i LEPIEJ niż części markowe. Co innego tłok i głowica cylindra Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted September 9, 2009 Report Share Posted September 9, 2009 Cylindra się nie zrobi. Tzn zrobi się ale to są spore już koszta. Tłok natomiast i głowica- jak najbardziej. Plany będe miał na dniach tzn skana. Quote Link to post Share on other sites
hilaran Posted September 10, 2009 Report Share Posted September 10, 2009 Cylindra się nie zrobi. Tzn zrobi się ale to są spore już koszta. Tłok natomiast i głowica- jak najbardziej. Plany będe miał na dniach tzn skana. podejrzewam że G&H zrobiłoby cylinder - do warriora robi. z tym że jeżeli chcecie wsadzić tam sprężynę M- milion, to raczej polecałbym coś teflonowanego - łatwiej będzie chodzić.... Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted September 10, 2009 Report Share Posted September 10, 2009 w kwestii cylindra strasznie nie ufam G&H. Widziałem kilka ich ZT i jezeli cylinder jest wykonany tak samo starannie... Cylinder to już precyzja, polerowanie itp. Quote Link to post Share on other sites
hilaran Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 swego czasu w temacie o warriorze wrzucałem zdjęcia ich cylindra. to była wersja 1 teraz jest juz wersja 2. Na pewno się z Tobą zgodzę że nie jest to ta sama precyzja wykonania co masowego producenta. sam bym już nie kupił dorabianych części, ale na możliwości kogoś z ograniczoną płynnością finansową czemu nie... Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted September 13, 2009 Report Share Posted September 13, 2009 Hehe Ty byś nie kupił dorabianych a ja nie kupił bym już na pewno nigdy firmowego np tłoka czy głowicy cylindra. Po prostu robione sa lepsze :D Quote Link to post Share on other sites
hilaran Posted September 16, 2009 Report Share Posted September 16, 2009 głowica cylindra czy tłoka i owszem. względnie prowadnica sprężyny, jakieś dorobione części do triggera. Ale cylinder? odpada w przedbiegach. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted September 17, 2009 Report Share Posted September 17, 2009 Tego nie napisałeś. Za to ja, wczesniej tak więc Twoja wypowiedź brzmiała jakby tyczyła sie wszystkich części. Ciekawi mnie jak dorobił byś gł. tłoka zakładając że w tłokach vsr jest to integralny element tłoka więc nie ma głowicy jako takiej a w warriorze jest z gumy... Quote Link to post Share on other sites
hilaran Posted September 20, 2009 Report Share Posted September 20, 2009 nie wiem jak w VSR ale w l96 nie głowica nie jest integralną częścią tłoka. jeśli robisz kopie z aluminium stockowego tłoka, to musisz tez dorobić głowicę. Można (lepsze rozwiązanie) zrobić tłok pod głowice gumową LL czy Guardera. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted September 21, 2009 Report Share Posted September 21, 2009 Przede wszystkim to to nie były kopie :D i własnie dlatego były fajne bo lekko zmodyfikowane. Te rysunki (które niedługo wrzucę :D) będą przystosowane do głowicy aps2/96 a nie takiego czegoś jak w warriorze oczywiście. Niestety dorobienie tego z gumy to już nie jest takie proste i tego nie robię. Trzeba kupować oddzielnie np laylaxa bądź guardera (o ile pamiętam guarder robił takie). No i K2. Quote Link to post Share on other sites
Ducek Posted October 5, 2009 Report Share Posted October 5, 2009 http://img406.imageshack.us/img406/5618/tokwarriormi5.jpg Moze sie komus przyda plany tloka pod glowice tloka LL oczywiscie zrobione przez Dexterkrak do MB-01. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted October 5, 2009 Report Share Posted October 5, 2009 o, poprzednia generacja! ALe jest. MOże w końcu mi się uda załatwić te najnowsze rysunki to wrzuce ale prosze mi o nie nie męczyć buły. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted October 5, 2009 Report Share Posted October 5, 2009 Na podstawie rysunku zamieszczonego tutaj ;) http://www.megaupload.com/?d=XJ14CTUP Rysunki techniczne tłoka ze zdjęcia zamieszczonego przez Ducka i wyżej zaprezentowanego prze ze mnie. Wymiary nie są do końca ok bo części nie ma na zdjęcie i dex musi sprawdzić jako że ja nigdy nie miałem takiego tłoka w ręce nawet ;) Pliki są w PDFie więc raczej każdy otworzy w domu. Quote Link to post Share on other sites
daveid Posted October 7, 2009 Report Share Posted October 7, 2009 Ej Dex to jest poprzednia generacja to nie bedzie pasowal do replik WElla MB-01 ktore teraz sa robione??? Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted October 7, 2009 Report Share Posted October 7, 2009 mb01 to warrior? Z tego co wiem z doświadczenia- do warriorów pasuje wszystko z wyjątkiem produkcji duoble eagle (tam trigger sear jest inny). Quote Link to post Share on other sites
Ducek Posted October 8, 2009 Report Share Posted October 8, 2009 (edited) Ej te plany tego tloka beda pasowac do Warriora ,bo mam zamiar dorobic tloczek ktory wytrzyma springa m170 czy lepiej poczekac az zalatwisz plany??? Bo tak mowisz starsza generacje to boje sie ze nie bedzie pasowac. :D PS. jak zalatwisz plany do tloka to jak bylbys dobry to mozesz jeszcze plany prowadnicy sprezyny plan zrobic na springa o szerokosci 9mm. Edited October 8, 2009 by Ducek Quote Link to post Share on other sites
Kudlaty-GR Posted October 8, 2009 Report Share Posted October 8, 2009 (edited) Może odpowiem za Dex'a, bo akurat o to samo go zapytałem prywatnie. Tłok "pierwszej generacji" ma niewielkie różnice w wymiarach, "kosmetyczne" i Dex powiedział, że śmiało można toczyć na tej. Oby była z dobrego materiału i była ponawiercana (mamy otrzymac jak najmniejszą wagę). Też trzeba uważać na ten "dziubek", za który się zahacza sear od spustu. O ile dobrze pamiętam rysunki są robione pod ZT, a żeby pasowało do normalnego trigger'a, trzeba przedłużyć ten element o 0,5mm. Trzeba również pamiętać o tym, że tłok jest pod głowicę LL, która i tak powinna być zakupiona, bo zbiera rewelacyjne opinie i poprawia skuteczność repliki. A rysunek prowadnicy sprężyny będzie dodany niebawem. PIIIP, automatyczna sekretarka off. ;d EDIT: Jeśli się mylę co do Triggera - proszę o poprawienie. I błagam, ale nie zaczynaj wypowiedzi od "ej", bo to jest bardzo... złe. Edited October 8, 2009 by Kudlaty-GR Quote Link to post Share on other sites
Ducek Posted October 11, 2009 Report Share Posted October 11, 2009 Mam pytanie o ten dziubek mozesz pokazac o ktory ci chodzi na tym planie co dalem??? Quote Link to post Share on other sites
Ducek Posted October 18, 2009 Report Share Posted October 18, 2009 (edited) Dex nie chce cie popedzac ale chciałbym sie tak zapytać kiedy stawisz plany nowszej generacji tłoka i prowadnicy na sprężynę na o średnicy wewn. 9mm??? Pisze tutaj a nie na PW poniewaz mysle ze inni tez chcieli by wiedziec. Edited October 18, 2009 by Ducek Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.