Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Ni-Mh czy Ni-Cad


Recommended Posts

Ja na Twoim miejscu zastanowiłbym się nad akumulatorem Li-Po.

 

W Ni-Cd występuje efekt pamięci, więc należy po każdej strzelance rozładowywać, w Ni-Mh w dużo mniejszym stopniu. Ogólnie, to poszukaj w googlach. Daj linki do tych baterii.

 

Pozdrawiam serdecznie,

Filipoo23

Edited by Filipoo23
Link to post
Share on other sites

bierz ni-cd, dobra ładowarkę ( to musi być norma) nie zamarza w zimie wieksza wydajnośc pradowa. jeżeli masz możliowśc włozenia ogniw Sc czyli large zastanów sie nad wiekszą pojemnością :) np. 1800 lub nawet 2400mAh. ja brałbym 2400mAh czyli Rc ogniwa już :)

Link to post
Share on other sites

ale wydajnośc jest spora pakietu której on nie potrzebuje i nie wykorzysta :) wiec przerost formy nad trescią :) sa li-po dajace 350A chwilowego prądu :) pytanie tylko po co ;p ? i jaki kabel musi być w tedy założony i złacze :) bo deans nie przepusci tyle :)

 

seger ty znowu zaczynasz ;-) Znowu idziesz w drugą stronę z tymi 350A... wiemy, że są nawet pakiety które daję 351A chwilowego prądu, ale na co komu tyle w stockowej Cymie? Czy już zapomniałeś o jakiś mniejszych pakietach?

 

To tak jakby ktoś pisał o sprężynie M110 a ja mu wyjadę, że są nawet sprężyny M170, tylko do tego potrzebujesz super uber 10mm szkielet, tłok z tytanu itp itp... ;-)

 

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

a moze chcesz silnik 6kW ? :P

 

tylko co ogranicza natęzenie pradu w obwodzie: przekrój kabla, konektory, regulator i jaki jest silnik oraz napięcie zasilajace.

jezlei twój silnik ma 3,5kW i masz zasilanie li-po 6s czyli 22,2v regulator czerpie max 158A :P

Link to post
Share on other sites

4s jest czyli 14.3v jak się nie mylę. Prąd chwilowy to 280A :) Mogę ci na email podesłać arkusz z danymi lotu : wzonoszenie, moc, napięcie, natężenie i wysokość. Ciekawe w tym jest to, że możesz zobaczyć jak spada napięcie baterii podczas pracy.

 

Silnik to Plettenberg HP220/37 jednozwojowy. Moc znamionowa to chyba niecałe 4kW, ale z danych rejestrowanych podczas lotu, jak bateria jest dobrze dogrzana to moc sięga 3.8kW

 

Ten silnik 6kW chyba nie waży 400g ;>

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Wracając do tematu, osobiście polecam wysokiej klasy NiMH. Nie będę mówił czy lutowane czy nie, bo inny sposób łączenia ogniw niż lutowanie to pomyłka. Do NiCd mam wstręt jakiś, może dlatego, że zawsze były za ciężkie w stosunku do swojej wydajności? Mogę trochę pieprzyć od rzeczy, ale dla mnie baterie muszą mieć inne zalety niż to, że nie zamarzają w zimie ;)

 

Ale NiMH GP i tak nie zamarzają!

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...