YaBOLL Posted October 12, 2009 Report Share Posted October 12, 2009 Witam. Takie pytanie z mojej strony jako średnio-zielonego użytkownika tej broni. Dostałem ostatnio propozycję na sprężynę 400 FPS (nie pamiętam z czego, ale się zorientuję jeśli to ma znaczenie :) ). Więc jeśli wsadzę ją do mojej giety to silnik da sobie z nią radę ? Czy coś poza tym trzeba będzie robić ? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted October 12, 2009 Report Share Posted October 12, 2009 silnik da rade ale baterie trzeba dac wydajniejszą. Quote Link to post Share on other sites
YaBOLL Posted October 12, 2009 Author Report Share Posted October 12, 2009 tzn. że będzie szybciej się rozładowywać, dobrze rozumiem ? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted October 12, 2009 Report Share Posted October 12, 2009 wieksze bedzie obicązenie ukąłdu czyli pobór pradu. wiekszy voltaz batki troszke to zniweluje a najlpeiej jest dac batkę ni-cd lub li-po nawet. Quote Link to post Share on other sites
YaBOLL Posted October 12, 2009 Author Report Share Posted October 12, 2009 Gadałem z tym kumplem co mi chce dać tą sprężynę, mówił, że jest duże prawdopodobieństwo iż może mi coś tam rozwalić w bebechach (chyba zębatki) Cytuję: "Cichemu (taki nasz znajomy) dostał moją sprężynę jako zastępczą i pomimo to, że ma wzmacniane części i tak mu się posypały zębatki." Quote Link to post Share on other sites
seger Posted October 12, 2009 Report Share Posted October 12, 2009 nie posypie sie jak dobry zrobisz shiming :) żebatki te sa bardzo mocne i wytrzymają sporo :) Quote Link to post Share on other sites
YaBOLL Posted October 12, 2009 Author Report Share Posted October 12, 2009 jako, że jestem dosyć zielony mozesz mi wytłumaczyć co to shiming i jak takie cuś zrobić? :) Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted October 12, 2009 Report Share Posted October 12, 2009 Kupę jest info na forum o tym, ale nie będę taki okrutny, klik... Potwierdzam żywotność chińskich zębatek, w 99% przypadków te zębatki XYT padają głównie przez brak doświadczenia osoby składającej gnata, albo brak ingerencji w stock'owego gnata (plastikowe łożyska itd.) Pakujesz stalowe łożyska, shimming, smarowanko, regulacja silnika i możesz dać spokojnie m120 (jak się domyślam) - choć 400'ta efpees to i na m110 idzie wyciągnąć spokojnie. Aku 8,4V również spokojnie to uciągnie bez bólów i z ROF'em 15k/s albo wyższym - zakładając należyte traktowanie pakietu. Quote Link to post Share on other sites
Azur Posted October 13, 2009 Report Share Posted October 13, 2009 Masakra, to ja na M110 i 9,6 mam 9k/s... czyżby mój serwisant dołożył za dużo podkładek? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted October 13, 2009 Report Share Posted October 13, 2009 albo zaduzo podkładek albo bateria licha ( czyt. brak wydajności) sprawdź na innej dobrej baterii. Quote Link to post Share on other sites
Azur Posted October 13, 2009 Report Share Posted October 13, 2009 Bateria to Firefox 9,6... Niby reakcja na spust jest natychmiastowa, rof mnie zadowala, ale tak pokazało chrono i to mnie zdziwiło. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted October 13, 2009 Report Share Posted October 13, 2009 9k/s to jest kiepski rof moze silnik jest słaby ? Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted October 13, 2009 Report Share Posted October 13, 2009 No "zadowala" to bardzo subiektywne odczucie i nie ma co nad tym polemizować. Skoro uważasz, że może chrono przekłamuje wynik to sprawdź to jakoś bardziej organoleptycznie (mid cap i stoper :-F). A jeśli nie to faktycznie, zdechnięty pakiet/silnik, lub też ten drugi źle wyregulowany na dokładkę razem z zębatkami. Jest jeszcze kilka możliwości, jak nie dopasowane rowki tłoka do prowadnic w szkielecie/złe smarowanie itd... Najprościej sprawdzić na innym gnacie, z podobną konfiguracją pakiet, który dzierżysz - wyeliminujesz w ten sposób sporo niewiadomych ;-). Quote Link to post Share on other sites
seger Posted October 14, 2009 Report Share Posted October 14, 2009 wiesz w chrono jak poswiecisz to masz nagle 400fps gratis :) Quote Link to post Share on other sites
Azur Posted October 14, 2009 Report Share Posted October 14, 2009 (edited) Moje podejrzenia idą w stronę 1)Pakietu 2)Za mocno spodkładkowanych zębatek 3)Braku smarowania 4)Zbyt twardej sprężyny (mam stock G&P, ponoć są twarde, nie wiem czy to mit czy prawda) 5)Słaby silnik Pakiet sprawdze przy najbliższej okazji z jakimś innym AEGiem, smarowanie, zębatki i sprężyna to i tak niedługo będzie robione bo jeszcze w tym miesiącu mam nadzieję zrobić tuning do M120. Jeżeli okaże się, że jest to wina silnika - mam silnik stockowy od JG, tylko że będzie trzeba przełożyć te blaszki całe, wraz ze szczotkami z silnika TM, bo w silniku JG jak się okazało jest ułamana jedna blaszka do lutowania... Także pożyjemy, zobaczymy. A jeśli pakiet okaże się przyczyną, to muszę od kogoś pożyczyć ładowarkę porządną... albo dac do podładowania. Moja wolnoładowarka ICSa (dwunapięciowa, wtf?) strasznie się grzeje przy ładowaniu, może jest uszkodzona i jest przyczyną słabej wydajności pakietu. Edited October 14, 2009 by Azur Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted October 14, 2009 Report Share Posted October 14, 2009 Sprężyna odpada. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.