Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[JG] G36C + sprężyna 400 FPS


Recommended Posts

Witam.

Takie pytanie z mojej strony jako średnio-zielonego użytkownika tej broni.

Dostałem ostatnio propozycję na sprężynę 400 FPS (nie pamiętam z czego, ale się zorientuję jeśli to ma znaczenie :) ).

Więc jeśli wsadzę ją do mojej giety to silnik da sobie z nią radę ? Czy coś poza tym trzeba będzie robić ?

Link to post
Share on other sites

Gadałem z tym kumplem co mi chce dać tą sprężynę, mówił, że jest duże prawdopodobieństwo iż może mi coś tam rozwalić w bebechach (chyba zębatki) Cytuję:

"Cichemu (taki nasz znajomy) dostał moją sprężynę jako zastępczą i pomimo to, że ma wzmacniane części i tak mu się posypały zębatki."

Link to post
Share on other sites

Kupę jest info na forum o tym, ale nie będę taki okrutny, klik... Potwierdzam żywotność chińskich zębatek, w 99% przypadków te zębatki XYT padają głównie przez brak doświadczenia osoby składającej gnata, albo brak ingerencji w stock'owego gnata (plastikowe łożyska itd.) Pakujesz stalowe łożyska, shimming, smarowanko, regulacja silnika i możesz dać spokojnie m120 (jak się domyślam) - choć 400'ta efpees to i na m110 idzie wyciągnąć spokojnie. Aku 8,4V również spokojnie to uciągnie bez bólów i z ROF'em 15k/s albo wyższym - zakładając należyte traktowanie pakietu.

Link to post
Share on other sites

No "zadowala" to bardzo subiektywne odczucie i nie ma co nad tym polemizować. Skoro uważasz, że może chrono przekłamuje wynik to sprawdź to jakoś bardziej organoleptycznie (mid cap i stoper :-F). A jeśli nie to faktycznie, zdechnięty pakiet/silnik, lub też ten drugi źle wyregulowany na dokładkę razem z zębatkami. Jest jeszcze kilka możliwości, jak nie dopasowane rowki tłoka do prowadnic w szkielecie/złe smarowanie itd...

 

Najprościej sprawdzić na innym gnacie, z podobną konfiguracją pakiet, który dzierżysz - wyeliminujesz w ten sposób sporo niewiadomych ;-).

Link to post
Share on other sites

Moje podejrzenia idą w stronę

 

1)Pakietu

2)Za mocno spodkładkowanych zębatek

3)Braku smarowania

4)Zbyt twardej sprężyny (mam stock G&P, ponoć są twarde, nie wiem czy to mit czy prawda)

5)Słaby silnik

 

Pakiet sprawdze przy najbliższej okazji z jakimś innym AEGiem, smarowanie, zębatki i sprężyna to i tak niedługo będzie robione bo jeszcze w tym miesiącu mam nadzieję zrobić tuning do M120. Jeżeli okaże się, że jest to wina silnika - mam silnik stockowy od JG, tylko że będzie trzeba przełożyć te blaszki całe, wraz ze szczotkami z silnika TM, bo w silniku JG jak się okazało jest ułamana jedna blaszka do lutowania... Także pożyjemy, zobaczymy.

 

A jeśli pakiet okaże się przyczyną, to muszę od kogoś pożyczyć ładowarkę porządną... albo dac do podładowania. Moja wolnoładowarka ICSa (dwunapięciowa, wtf?) strasznie się grzeje przy ładowaniu, może jest uszkodzona i jest przyczyną słabej wydajności pakietu.

Edited by Azur
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...