Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

jako że szykuję się do wymiany cylindra, głowicy cylindra, głowicy tłoka i dyszy w gearboxie (v 2) mojej repliki mam do Was takie oto zapytanie - co sądzicie o tychże wyrobach firmy JB Unicorn ? Sklepy je zachwalają, ale wolałbym się czegoś dowiedzieć od osób, które ich używają lub miały z nimi jakąś styczność.

 

Z góry dzięki.

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Z wieloma częściami tej firmy nie miałem styczności, ale zaskakują bardzo dobrą jakością wykonania w stosunku do ceny. Materiałami też, bo prowadnice sprężyn, cylindry, łozyska czy w końcu zęby POM'owych tłoków są stalowe. Prowadnica zniesie wszystko chyba, minus taki, że łożyska się z niego nie zdejmie nie niszcząc prowadnicy, ale to nie dla każdego minus. Cylinderki fajne, polerowane, otwory szlifowane, całe w chromie, który nie odłazi. Łożyska ślizgowe mają rowki smarujące, które znacząco zmniejszają tarcie. Dysze to nic specjalnego, zwykła dysza ze zwykłym o-ring'iem.

Polecę bardziej dyszę DF/CA mają grubsze i bardziej elastyczne o-ringi, które gwarantują lepszą szczelność od tych JBU. Podobnie głowicy tłoka, weź sobie już głowiczkę G&P, albo G&G - ładnie się uszczelniają i są dość wytrzymałe, a jeśli stock'owa nie jest w kawałkach to zostaw ją. Co do głowicy cylindra to kupuj jakąś z lejkowatym wlotem - Deep Fire/Systema/Prometheus/G&G (jeśli chcesz się dowiedzieć dlaczego to musisz sobie przewertować forum ;-)).

 

PS. Pamiętaj, że sklepy zachwalają każdy swój produkt - w końcu chcą go sprzedać. Dlatego nie wszystkie produkty JBU są warte swej ceny.

Edited by Gogin
Link to post
Share on other sites

Z wieloma częściami tej firmy nie miałem styczności, ale zaskakują bardzo dobrą jakością wykonania w stosunku do ceny.

N/C

Kolega montował zestaw cylindra w M249. Przy M130 daje to dobre rezultaty no i świetną szczelność układu. Osobiście używam tłoków tej firmy i jestem bardzo zadowolony. Jednak pamiętaj że alu. tłok dobry jest do mocnych tuningów ze względu na swoją wagę. Ogólnie cały zestaw M120 JBU powinien przeżyć karabin.

Link to post
Share on other sites

Ten zestaw http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2404 wraz z dyszą JBU pracuje w moim M15 od ponad dwóch lat (zamontowane przed sośnią w 2007) na standardowej sprężynie CA 100%.

Są to bardzo estetycznie wykonane części.

Głowica tłoka ma dobrą uszczelkę - w połączeniu ze zwykłym cylindrem CA całość działa jak strzykawka. Nie ma się do czego przyczepić.

"Amortyzator" na głowicy cylindra jest dość gruby i miękki. Nieźle wycisza dźwięk zderzenia głowic. Z tłumikiem silesi może mnie zdradzić tylko praca silnika, ale to nie temat o wyciszaniu ;-)

Link to post
Share on other sites

Części JBU są nie do zajechania. Technologicznie na bardzo wysokim poziomie. Stosunek jakości do ceny jest (chyba) najlepszy jeśli chodzi o części wew. GB. Jedyne z czym jest czasem problem to to, że skrzydełka prowadnicy są czasem za długie i trzeba je przycinać aby móc zamknąć GB.

 

Frytas możesz brać to w ciemno - nie stracisz.

Link to post
Share on other sites

Mało widzieliście w życiu;p Części JBU mają jedną zasadniczą wadę, są strasznie głośne, choć prawda, wytrzymałe. Sprężyny mają bardzo mocne, m120 daje na średnim uszczelnieniu ponaaaaad 400fps. jeżeli nie masz kasy na części Guardera bierz JBU. Dają radę i są tanie.

 

Widziałem już prowadnice sprężyny od JBU która ... umarła xD

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...