Trzewik Posted November 8, 2009 Report Share Posted November 8, 2009 (edited) Witam. W piątek rozkręciłem replikę w celu wyczyszczenia i naprawienia selektora (nie blokuje/nie strzela SEMI/ strzela tylko AUTO). Mówię o Cymie 028. Wszystko ładnie rozłożyłem, skręcam a tu zonk - blokuje, ale SEMI nie strzela. Więc rozkręcam wszystko od nowa ładnie układam wszystko i dokręcam selektor ognia. Podłączam batkę a tu znowu zonk - replika jak by chciała strzelać, a nie mogła - dosłownie. Słyszę tarcie zębatek, pracę silnika, ale coś się zacina. Wspomnę, że batka naładowana. :/ Nie chcę rozkręcać środka GB, bo nie jestem specem i coś myślę, że nie poskładam go. :/ :poddanie: Serwis odpada - nie mam gwarancji. Pomocy. :P Trzewik. Edited November 8, 2009 by Trzewik Quote Link to post Share on other sites
Trzewik Posted November 8, 2009 Author Report Share Posted November 8, 2009 (edited) Przepraszam, że post pod postem, lecz czas edycji już minął. Chcę jeszcze wspomnieć, że styki, bezpiecznik, i okablowanie STRASZNIE się przegrzewają gdy naciskam spust. <HELP> Edited November 8, 2009 by Trzewik Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted November 8, 2009 Report Share Posted November 8, 2009 Rozkręcałeś mechanizm - dżirboks? Jak tak to wsio jasne chyba. Quote Link to post Share on other sites
Trzewik Posted November 9, 2009 Author Report Share Posted November 9, 2009 (edited) Dopiero teraz postanowiłem rozkręcić - powód - wyłamane zęby głównej zębatki XYT, wyszczerbiony do połowy pierwszy ząb tłoka... :/ Muszę kupić nowe części... eh... Edited November 9, 2009 by Trzewik Quote Link to post Share on other sites
Swicheroo Posted November 15, 2009 Report Share Posted November 15, 2009 Żeby nie zaczynać nowego tematu - u kumpla po rozkręceniu dżirboksa nie działa blokada spustu - na tym położeniu dalej jest tryb pojedynczy. Wiecie, co mogło się stać? Quote Link to post Share on other sites
P3t3r Posted November 15, 2009 Report Share Posted November 15, 2009 Na 100% procent nie włożył blaszki od blokady, albo włożył ją źle. Quote Link to post Share on other sites
WawelUS Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 (edited) Witam. Nie chce zaczynać nowego tematu wiec pisze tutaj. Mój problem z CM.028 polega na tym, ze w trybie auto mam puste strzały a jeśli już uda się wystrzelić kulki to lecą podwójnie jednka tylko 5-7 metrów. Po wyciągnięciu maga z komory wypada 5 kulek zamiast 4. Bron jest prawie nowa, na gwarancji. W serwisie była zakładana przezroczysta gumka guardera. @EDIT W trybie semi nie ma problemow Edited January 25, 2012 by WawelUS Quote Link to post Share on other sites
kamir0014 Posted February 8, 2012 Report Share Posted February 8, 2012 Witam. Nie chce zaczynać nowego tematu wiec pisze tutaj. Mój problem z CM.028 polega na tym, ze w trybie auto mam puste strzały a jeśli już uda się wystrzelić kulki to lecą podwójnie jednka tylko 5-7 metrów. Po wyciągnięciu maga z komory wypada 5 kulek zamiast 4. Bron jest prawie nowa, na gwarancji. W serwisie była zakładana przezroczysta gumka guardera. @EDIT W trybie semi nie ma problemow Na moje oko to będzie wina gumki. Guarder jest dość delikatny co mogło spowodować jej podwinięcie. Dzieje ci się to od tego momentu kiedy wymieniłeś gumke? Quote Link to post Share on other sites
WawelUS Posted February 8, 2012 Report Share Posted February 8, 2012 Na moje oko to będzie wina gumki. Guarder jest dość delikatny co mogło spowodować jej podwinięcie. Dzieje ci się to od tego momentu kiedy wymieniłeś gumke? Gumka byla wymieniana od razu po kupnie broni w serwisie. Stockowa przyszla luzem w paczce. Na auto po wywaleniu 2k kulek, strzela 3 strzalami dalej nadal pusto. Moze to byc wina batki? Quote Link to post Share on other sites
kamir0014 Posted February 8, 2012 Report Share Posted February 8, 2012 (edited) Jeśli masz trochę umiejętności to rozbierz komorę hu i złóż jeszcze raz. Na forum znajdziesz różnego rodzaju poradniki jak to zrobić więc myślę że nie będziesz miał problemu. Co do tych strzałów na pusto opisz to jeszcze raz dokładniej bo nie zrozumiałem zbyt o co chodzi, ale ogółem "puste" strzały nie są winą baterii. Edited February 8, 2012 by kamir0014 Quote Link to post Share on other sites
WawelUS Posted February 8, 2012 Report Share Posted February 8, 2012 Jeśli masz trochę umiejętności to rozbierz komorę hu i złóż jeszcze raz. Na forum znajdziesz różnego rodzaju poradniki jak to zrobić więc myślę że nie będziesz miał problemu. Co do tych strzałów na pusto opisz to jeszcze raz dokładniej bo nie zrozumiałem zbyt o co chodzi, ale ogółem "puste" strzały nie są winą baterii. Komore hu rozbieralem, poza tym ze jest tlusta od jakiegos smaru wszystko niby ok, a co do pustych strzalow to strzelajac seria co 2 strzal leci kulka tak, jakby sie gdzies blokowaly. Quote Link to post Share on other sites
kamir0014 Posted February 9, 2012 Report Share Posted February 9, 2012 No to teraz już na 100% wina komory/gumki. Rozkręć komorę, wyciąg gumkę i wyczyść ją dokładnie ze smaru na kołnierzu i wewnątrz. Złóż wszystko tak jak powinno być i załóż tą blokadę lufy która chroni przed jej przekręceniem, gdy to zrobisz pociąg delikatnie lufę tak jak byś ją wyciągał z komory i obserwuj czy kołnierz gumki będzie trochę mniej dociskany. U mnie właśnie to było przyczyną podwójnych strzałów i zacinek na kołnierzu. Quote Link to post Share on other sites
WawelUS Posted February 9, 2012 Report Share Posted February 9, 2012 No to teraz już na 100% wina komory/gumki. Rozkręć komorę, wyciąg gumkę i wyczyść ją dokładnie ze smaru na kołnierzu i wewnątrz. Złóż wszystko tak jak powinno być i załóż tą blokadę lufy która chroni przed jej przekręceniem, gdy to zrobisz pociąg delikatnie lufę tak jak byś ją wyciągał z komory i obserwuj czy kołnierz gumki będzie trochę mniej dociskany. U mnie właśnie to było przyczyną podwójnych strzałów i zacinek na kołnierzu. No to brzmi jak konkretna odpowiedz :) Pare portali o asg przelecialem i nie mialem odpowiedzi. Jutro bede rozkrecac :) Quote Link to post Share on other sites
kamir0014 Posted February 10, 2012 Report Share Posted February 10, 2012 Napisz czy przyniosło to jakiś efekt ;) Quote Link to post Share on other sites
WawelUS Posted February 15, 2012 Report Share Posted February 15, 2012 jak najbardziej pomogło :) Quote Link to post Share on other sites
kamir0014 Posted February 15, 2012 Report Share Posted February 15, 2012 Cieszę się. :) Quote Link to post Share on other sites
primitive Posted March 16, 2012 Report Share Posted March 16, 2012 Co by nie zaczynać nowego tematu mam pytanie odnośnie obudowy cm.028 Mowa o niejako fabrycznych luzach w obudowie. Chodzi mi o górną klapę (dodatkowe miejsce na baterię w cm.028) która jest zdejmowana. To jedyny element cm.028 który ma luzy w nowej replice, którą zakupiłem. Nie da się jej zamontować tak żeby nie miała "lekkich" luzów. Pierwsze pytanie, czy te luzy są fabryczne w cymie czy może zakupiłem trefną replikę? Drugie pytanie, czy takie luzy a tym samym nieszczelność tej części repliki którą przykrywa górna klapa nie stanowi problemu jeśli chodzi o zanieczyszczenie wnętrza repliki? Z góry dziękuje za odp. Nadmieniam, że nie znalazłem odp na powyższe pytania na forum. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Attero Posted March 16, 2012 Report Share Posted March 16, 2012 Co by nie zaczynać nowego tematu mam pytanie odnośnie obudowy cm.028 Mowa o niejako fabrycznych luzach w obudowie. Chodzi mi o górną klapę (dodatkowe miejsce na baterię w cm.028) która jest zdejmowana. To jedyny element cm.028 który ma luzy w nowej replice, którą zakupiłem. Nie da się jej zamontować tak żeby nie miała "lekkich" luzów. Pierwsze pytanie, czy te luzy są fabryczne w cymie czy może zakupiłem trefną replikę? Drugie pytanie, czy takie luzy a tym samym nieszczelność tej części repliki którą przykrywa górna klapa nie stanowi problemu jeśli chodzi o zanieczyszczenie wnętrza repliki? Z góry dziękuje za odp. Nadmieniam, że nie znalazłem odp na powyższe pytania na forum. Pozdrawiam. Co do drugiego pytania - ja swego czasu jedną strzelankę musiałem z konieczności przebiegać bez pokrywy zamka, gearboxowi nic nie dolegało. A co do pierwszego, w cymach luzy się zdarzają i nic na to się nie poradzi ; ) Quote Link to post Share on other sites
Pikus97 Posted April 2, 2013 Report Share Posted April 2, 2013 Witam. Przepraszam, że odkopuję ale założenie nowego tematu z powodu jednego problemu, pytania? jest bezsensowne. Mój brat kupił nie dawno cm.028-A i wszystko super, jednak nigdy nie ma idealnie... Nie można otworzyć pokrywy gearboxa. Ten mały zatrzask? po wciśnięciu chowa się tylko 2mm ;/ Boję się na siłę go wbić do środka, bo replika jest świeżo po gwarancji, brat ma 13 lat, więc nie opłaca mu się wkładać do tego interesu. Z góry dziękuję i jeszcze raz przepraszam za odkopanie. Quote Link to post Share on other sites
Tomciaz Posted April 2, 2013 Report Share Posted April 2, 2013 A że który zatrzask? Mówisz o pokrywie zewnętrznej-metalowej, czy wewnętrznej - plastikowej? Quote Link to post Share on other sites
Pikus97 Posted May 2, 2013 Report Share Posted May 2, 2013 Pokrywie zewnętrznej. Quote Link to post Share on other sites
Tomciaz Posted May 3, 2013 Report Share Posted May 3, 2013 Odciągnij zamek/osłonę regulacji hopka i zobacz, czy pręt trzymający zamek leży prawidłowo w otworze - może wyskoczył był gdzieś na bok. Quote Link to post Share on other sites
Pikus97 Posted May 5, 2013 Report Share Posted May 5, 2013 Od strony chwytu przedniego/ końca lufy ? Quote Link to post Share on other sites
Tomciaz Posted May 6, 2013 Report Share Posted May 6, 2013 Tak. Ewentualnie sprawdź czy przycisk zatrzasku nie zahacza o jakieś zadziory, albo pręt nie wygiął się gdzieś po drodze. Ten dzyndzel powinien chodzić bez problemu. Quote Link to post Share on other sites
Pikus97 Posted May 9, 2013 Report Share Posted May 9, 2013 Tak, to wyła wina pręta który nie był umiejscowiony w "rowu, dziurze?" obok regulacji hop-up. Dziękuję :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.