Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam. Pewien czas temu zgubiłem zębatkę silnikową do RK-02 Boyi'a i gdy chciałem takową zamówić to natknąłem się na zębatkę P&J na www.taiwangun.pl i gdy wysłałem do nich e-maila czy ta zębatka będzie pasować to w odpowiedzi uzyskałem wiadomość że mają taką zębatkę właśnie do RK-02 i że w uwagach do zmówienia mam wpisać że potrzebuję takową zębatkę tyle że do RK-02 i tak też zrobiłem ale przysłana mi zębatka nie pasuje, co robić?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Zależy co rozmisz, małe kolego, przez "zębatka nie pasuje"...

 

no od silnika wystaje taki pręcik na który wchodzi ów zębatka no i za cholerę nie chce się tam wcisnąć tak jak by ten pręcik był grubszy od otworu zębatki...

 

Najdziwniejsze jest to że to jest zębatka P&J a wczoraj wziąłem zębatkę od M4 R.I.S. też z P&J i tamta pasowała i karabin działał bez problemu...

Link to post
Share on other sites

nie ma tragedii kup nowy silnik co pójdzie na plus gdyż poprawisz pracę swojej repliki, po drugie o wiele więcej nie zapłacisz bo silniki już za 100 są niezłe, po trzecie sprzedaj ten bez zębatki na allegro i tak się zorientujesz że 40pln później masz nowy silnik bez zbędnych napraw (nowy silnik 100pln - zębatka silnikowa 30-40pln - sprzedaż starego na allegro 15-30pln = cena końcowa nowego silnika 30-55pln). Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Logiczne. Masz dobry silnik to go sprzedaj! Błyskotliwe wręcz. Nie ma co. Kolega ma sprawny silnik. Nie ma tylko zębatki. A Ty mu proponujesz by wymieniał silnik? Po znajomości znajdzie właściwą zębatkę nawet za 20-30 złotych. Może i kupi za 100 nowy i dobry silnik ale po kij ma wydawać dodatkowe 30-55 złotych?! :poddanie:

Link to post
Share on other sites

napisałem do krakmanów i opisałem różnicę między zębatką a ośką, a oni odpisali że zębatka pasuje tylko że oni to robią jakimś specjalnym kluczem i mam i wysłać silnik z zębatką, ale chciałbym to sam zrobić...

 

Mam szukać innej zębatki czy powie mi ktoś jak zamontować tą którą mam...

 

 

Moja zębatka: http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich...ka_p_j-338.html

Link to post
Share on other sites

Masz Krakmanów za alfę i omegę? Poldeck prawdę rzecze - a Krakman, który odpisywał, pewnie zmęczony po godzinach klęczenia przed monitorem. Pamiętaj, że ludzie są omylni. Zostaw zębatkę/sprzedaj/złóż w ofierze Gildii Serwisantów (exp. +90)/oddaj do Caritasu, a kup sobie za to zębatęczkę ze śrubą - na ten smutny przykład, zaiste.

Edited by Gogin
Link to post
Share on other sites

Clipboard01-9.jpg

 

A żeby nie było, że generuje spam. Często jest tak, że przy takiej ilości produktów, jak też dużej ilości zapytań po prostu w głowie się miesza. Może ktoś u Krakmanów miał zły dzień i nie dał rady i się, po ludzku, pomylił.

Sobie chwale te zębatki CA, u Kolegi na silniku stockowym co ma przebiegu pierdzilion kulek już zero zużycia na tej części.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

A więc tak:

 

Wysłałem silnik wraz z zębatką do KRAKMANA.

Nałożyli mi zębatkę (tą samą z pełnym prześwitem na spiłowaną oś :poddanie: )

i wczoraj dostałem silnik z powrotem. Zamontowałem wszystko jak należy, naładowałem akumulator, podłączyłem i ...

... po naciśnięciu spustu, słychać tylko "klik" i tyle...

 

 

Obstawiam że to znów antyreversal nawalił ale nie mam pewności...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...