bubolec_911 Posted November 9, 2009 Report Share Posted November 9, 2009 Witam. Pewien czas temu zgubiłem zębatkę silnikową do RK-02 Boyi'a i gdy chciałem takową zamówić to natknąłem się na zębatkę P&J na www.taiwangun.pl i gdy wysłałem do nich e-maila czy ta zębatka będzie pasować to w odpowiedzi uzyskałem wiadomość że mają taką zębatkę właśnie do RK-02 i że w uwagach do zmówienia mam wpisać że potrzebuję takową zębatkę tyle że do RK-02 i tak też zrobiłem ale przysłana mi zębatka nie pasuje, co robić? Quote Link to post Share on other sites
blackmaze Posted November 9, 2009 Report Share Posted November 9, 2009 Wypełnić formularz reklamacyjny, wszystko ładnie zapakować i odesłać. Czekać na zwrot kasy i kupić w innym sklepie. :-P Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted November 9, 2009 Report Share Posted November 9, 2009 Zależy co rozmisz, małe kolego, przez "zębatka nie pasuje"... Quote Link to post Share on other sites
bubolec_911 Posted November 9, 2009 Author Report Share Posted November 9, 2009 Zależy co rozmisz, małe kolego, przez "zębatka nie pasuje"... no od silnika wystaje taki pręcik na który wchodzi ów zębatka no i za cholerę nie chce się tam wcisnąć tak jak by ten pręcik był grubszy od otworu zębatki... Najdziwniejsze jest to że to jest zębatka P&J a wczoraj wziąłem zębatkę od M4 R.I.S. też z P&J i tamta pasowała i karabin działał bez problemu... Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted November 9, 2009 Report Share Posted November 9, 2009 Zapoznaj się trochę z prawami termodynamiki i korzyściami płynącymi z posiadania zapalniczki. A potem zastanów się dlaczego P&J to nie P&J. Quote Link to post Share on other sites
bubolec_911 Posted November 10, 2009 Author Report Share Posted November 10, 2009 jeśli chodzi o prawa termodynamiki to nie ma problemu gdyż jestem uczniem 2 klasy technikum mechanicznego i wiem już o co Ci chodzi Gogin, a z tym P&J to nie rozumiem zbytnio o co Ci chodzi... ;) Quote Link to post Share on other sites
bubolec_911 Posted November 11, 2009 Author Report Share Posted November 11, 2009 jeszcze jedno, zapomniałem napisać o pewnej rzeczy, zębatka ma okrągły prześwit, a ośka od silnika jest z jednej strony ścięta, czy jest to problemem w zamocowaniu zębatki? Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted November 11, 2009 Report Share Posted November 11, 2009 Tak, to jest problem. Potrzebujesz zebatki z imbusem. Quote Link to post Share on other sites
PORTOSIX Posted November 15, 2009 Report Share Posted November 15, 2009 nie ma tragedii kup nowy silnik co pójdzie na plus gdyż poprawisz pracę swojej repliki, po drugie o wiele więcej nie zapłacisz bo silniki już za 100 są niezłe, po trzecie sprzedaj ten bez zębatki na allegro i tak się zorientujesz że 40pln później masz nowy silnik bez zbędnych napraw (nowy silnik 100pln - zębatka silnikowa 30-40pln - sprzedaż starego na allegro 15-30pln = cena końcowa nowego silnika 30-55pln). Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted November 15, 2009 Report Share Posted November 15, 2009 Logiczne. Masz dobry silnik to go sprzedaj! Błyskotliwe wręcz. Nie ma co. Kolega ma sprawny silnik. Nie ma tylko zębatki. A Ty mu proponujesz by wymieniał silnik? Po znajomości znajdzie właściwą zębatkę nawet za 20-30 złotych. Może i kupi za 100 nowy i dobry silnik ale po kij ma wydawać dodatkowe 30-55 złotych?! :poddanie: Quote Link to post Share on other sites
bubolec_911 Posted November 15, 2009 Author Report Share Posted November 15, 2009 napisałem do krakmanów i opisałem różnicę między zębatką a ośką, a oni odpisali że zębatka pasuje tylko że oni to robią jakimś specjalnym kluczem i mam i wysłać silnik z zębatką, ale chciałbym to sam zrobić... Mam szukać innej zębatki czy powie mi ktoś jak zamontować tą którą mam... Moja zębatka: http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich...ka_p_j-338.html Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted November 15, 2009 Report Share Posted November 15, 2009 Masz oś spiłowaną. Nie zakłada się zębatki z calą dziurą na oś spilowaną. Już Ci to pisałem. Quote Link to post Share on other sites
bubolec_911 Posted November 15, 2009 Author Report Share Posted November 15, 2009 skoro krakmani się upierają że zębatka pasuje mimo spiłowanej osi, więc coś usi być na rzeczy, chyba że się mylą... Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted November 15, 2009 Report Share Posted November 15, 2009 (edited) Masz Krakmanów za alfę i omegę? Poldeck prawdę rzecze - a Krakman, który odpisywał, pewnie zmęczony po godzinach klęczenia przed monitorem. Pamiętaj, że ludzie są omylni. Zostaw zębatkę/sprzedaj/złóż w ofierze Gildii Serwisantów (exp. +90)/oddaj do Caritasu, a kup sobie za to zębatęczkę ze śrubą - na ten smutny przykład, zaiste. Edited November 15, 2009 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted November 15, 2009 Report Share Posted November 15, 2009 Słowo "zaiste" jest tu zbędne. :-F Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted November 15, 2009 Report Share Posted November 15, 2009 nie ma tragedii kup nowy silnik Dobrze, że nie kazał Ci kabli sylikonowych wstawić. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted November 15, 2009 Report Share Posted November 15, 2009 Słowo "zaiste" jest tu zbędne. :-F Zaiste :mrgreen:. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted November 15, 2009 Report Share Posted November 15, 2009 A żeby nie było, że generuje spam. Często jest tak, że przy takiej ilości produktów, jak też dużej ilości zapytań po prostu w głowie się miesza. Może ktoś u Krakmanów miał zły dzień i nie dał rady i się, po ludzku, pomylił. Sobie chwale te zębatki CA, u Kolegi na silniku stockowym co ma przebiegu pierdzilion kulek już zero zużycia na tej części. Quote Link to post Share on other sites
bubolec_911 Posted November 16, 2009 Author Report Share Posted November 16, 2009 Krakman odpisał że najlepiej będzie jak wyslę im silnik i zębatkę, to to zamontują, tak też zrobię skoro twierdzą że zębatka pasuje, najwyżej zażądam zwrotu pieniędzy... Quote Link to post Share on other sites
bubolec_911 Posted December 8, 2009 Author Report Share Posted December 8, 2009 A więc tak: Wysłałem silnik wraz z zębatką do KRAKMANA. Nałożyli mi zębatkę (tą samą z pełnym prześwitem na spiłowaną oś :poddanie: ) i wczoraj dostałem silnik z powrotem. Zamontowałem wszystko jak należy, naładowałem akumulator, podłączyłem i ... ... po naciśnięciu spustu, słychać tylko "klik" i tyle... Obstawiam że to znów antyreversal nawalił ale nie mam pewności... Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 Antyrewersal ma bardzo mało do tego, zę giwera nie strzela. Zacznij od zluzowania śruby dociskającej silnik. Wystarczy milimetr różnicy w tym jak założyli tę zębatkę by było po byku. Quote Link to post Share on other sites
bubolec_911 Posted December 8, 2009 Author Report Share Posted December 8, 2009 śruby dociskającej silnik jeśli chodzi Ci o śrubę od spodu chwytu pistoletowego to dalej nic, wciąż tylko "klika". Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 Akumulator i ładowarkę masz z zestawu z repliką? Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 To już bym szukał wewnątrz gb. Przez internet to wiesz... Ciężkawo odpalać giwerę ;-) . Zakładam, zę wcześniej śmigało wszystko... Quote Link to post Share on other sites
bubolec_911 Posted December 8, 2009 Author Report Share Posted December 8, 2009 wcześniej śmigało wszystko... @Gogin: Akumulator jest niewiadomej firmy, najprawdopodobniej DBoya (9,6V) a ładowarka, nie mam pojęcia, jestem 2'im właścicielem repliki... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.