Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

wcześniej śmigało wszystko...

 

@Gogin:

 

Akumulator jest niewiadomej firmy, najprawdopodobniej DBoya (9,6V)

a ładowarka, nie mam pojęcia, jestem 2'im właścicielem repliki...

 

A sprawdź na innym akumulatorze gnata? I swoje aku na innym gnacie? ;-)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nie jest to dobry wniosek ale mniejsza z tym. Poza gb to i zwłoki silnika będą się kulać.

Może w gb został Ci jakiś fragment starej zębatki, przykładowo śrubka, która ją trzymała? Jeśli to gdzieś wlazło to masz problem "po byku". Trzeba rozebrać gb i zajrzeć.

Nawet jeśli nie wiadomo czemu to i tak trzeba rozebrać gb i zajrzeć bo z wierzchu to sie już za wiele nie wymyśli. Kliknięcie sugeruje mechaniczne zaklinowanie układu.

Link to post
Share on other sites

Gogin,

Ale ja mieszkam w innym Bolesławcu, tym w woj. Łódzkim...

 

O, no to fail. Tak czy inaczej faktycznie możesz wysłać gnata jakiemuś serwisantowi, albo serwisowi w sklepie. A najlepiej gdybyś znalazł kogoś na miejscu sobie, to wyżej jest po prostu dobrą alternatywą.

Link to post
Share on other sites

Bobulec -strona główna/społeczność/województwo/ekipy/xywy i pw-większość ludzi mających doświadczenie nie olewa ludzi którzy mają problem (piwo jako zapłata,czasami nawet nie bo chodzi o trzymanie się razem jako maniacy)

Poldeck czy Gogin ..pomocni zawsze a Ty musisz znaleść takiego "Poldecka" w swojej okolicy.Ja mieszkam na śląsku i tam takich "cichociemnych" nieznanych na wmasg jest kupa i nie wątpie w to że są w okolicach Łodzi,Częstochowy czy stolicy są gorsi "chałupniczy serwisanci"

 

a co do silnika-stawiam na to że masz jakiegoś babola w GB lub silnik w stanie agonii-mam taki z pejota ale long-silnik się kręci ale przeciąg go potrafi zatrzymać a szczotki w nim zmieniam od kiedy stracił "kopa" :-)

Link to post
Share on other sites

Przed chwilą spróbowałem raz jeszcze:

 

Zdjąłem silnik aby dostać się do zębatki która jest napędzana przez tą silnikową i popchnąłem ją śrubokrętem i ów zębatka się rusza, ciężko ale się rusza więc niby nie jest całkiem zablokowana...

 

W mojej okolicy ciężko o kogoś kto zna się na rozbieraniu GB, postaram się kogoś znaleźć, ew. poproszę o pomoc jakiegoś doświadczonego maniaka, z wmasg.pl bądź poproszę krakmana o przegląd...

Edited by bubolec_911
Link to post
Share on other sites

Jeśli już OWA (to się odmienia :-P ) zębatka się rusza to też nie świadczy, że jest ok bo moze się kręcić za ciężko. Aczkolwiek nawet w tej sytuacji uważam, ze silnik troche powinien pociągnąć. Jeśli tylko "klika" to przypadkiem nie podpiąłeś kabli na odwrót?

 

Ps: Rain, ja siedzę cały czas w Częstochowie tak gwoli ścisłości ;-) .

Edited by poldeck
Link to post
Share on other sites

silnik jest ok, bo przytrzymanie zębatki palcami nic nie dało, kręci aż miło, co świadczy o tym że silnik "ma siłę" do naciągnięcia zębatki lecz jest to wszystko zablokowane i klika, bo zębatka silnikowa próbuje kręcić tą drugą zębatką ale że jest zbyt mocno zablokowana to nie daje rady...

Link to post
Share on other sites

silnik jest ok, bo przytrzymanie zębatki palcami nic nie dało, kręci aż miło, co świadczy o tym że silnik "ma siłę" do naciągnięcia zębatki lecz jest to wszystko zablokowane i klika, bo zębatka silnikowa próbuje kręcić tą drugą zębatką ale że jest zbyt mocno zablokowana to nie daje rady...

 

To, że nie dajesz rady trzymać zębaty w paluchach mówi tylko tyle, że silnik jako tako daje radę, ale może faktycznie żyć jeszcze sobie. GB trza przejrzeć i tyle, nie ma co więcej spamować w tym temacie...

Edited by Gogin
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

A więc po zlutowaniu kabli podłączyłem baterię do karabinu i dalej "klik".

Potem spróbowałem z akumulatorem samochodowym i było słychać dość mocne "buczenie" a nie klikanie...

Buczał wg. mnie dlatego że silnik chciał ciągnąć ale nie mógł bo coś go blokuje więc albo nie dostrzegliśmy z kolegą usterki albo źle złożyliśmy GB.

Podejrzewam też że mogła paść bateria...

Link to post
Share on other sites
Tak dla testu zmień polaryzację silnika , zn. podłącz kable na odwrót, plus do minusa a minus do plusa i zobacz czy będzie hulać. Miałem kiedyś podobną zagadkę icon_wink.gif

 

też nie pomogło...

 

Więc co, muszę znowu rozebrać GB i ponownie złożyć, dostanę gdzieś dokładną instrukcję co i jak robić żeby znowu nie sp...... ?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...