arcy_ksiaze Posted August 19, 2005 Report Share Posted August 19, 2005 bo my jesteśmy lepisi :) Link to post Share on other sites
Yelnet-Tazman Posted August 20, 2005 Report Share Posted August 20, 2005 Pozatym my biegamy z nimi (przynajmiej ja) około 5-6 godzin a oni .....ehehehehehehhehe no włanie czasami nawet tydzień albo i więcej z całym sprzętem. Jak dlamnie obniżanie wagi w prawdziwych snajpach jest jak najbardziej uzasadniona 8) Link to post Share on other sites
mlody_one Posted August 20, 2005 Report Share Posted August 20, 2005 Mam pytanie czy jeżeli G-spec ma krótszą lufę to czy cylinder nei jest zmniejszony? tzn. chodzi mi o to czy po zakupie precyzyjnej lufy kryjącej się w tłumiku moc wylotowa nie spadnie (zakładam że w tłumiku dołaczanymym do G-spec da się przeprowadzić dłuższą lufe bez żadnych przeróbek tegoż). Moc nie spadnie tylko wzrosnie... To jest proste i logiczne :)... Jezeli masz dluzsza lufe, to kulka sie dluzej rozpedza w lufie... Pozatym wedlug moich skromnych obliczen do VSRki mozna wstawic nawet prawie 2m lufe wewnetrzna.. Bo nie mozna tez przeginac, bo jezeli objetosc sprezanego w cylindrze powietrza jest wieksza od objetosci lufy, to jest git, ale jesli jest mniejsza, to po tym, jak kulka przeleci dystans rowny objetosci cylindra zaczyna powstawac podcisnienie i kulka zwalnia... Proste jak metr drutu w kieszeni ;) :P Link to post Share on other sites
Fox Posted August 20, 2005 Report Share Posted August 20, 2005 napisałem "Mam pytanie czy jeżeli G-spec ma krótszą lufę to czy cylinder nei jest zmniejszony?" Więc wiem o tym co napisałeś, ale pytanie podstawowe brzmiao inaczej:) ale watpie zeby w g-spec cylinder byłmniejszy. Link to post Share on other sites
mlody_one Posted August 20, 2005 Report Share Posted August 20, 2005 We flakach G-Specawszystko jest takie samo jak we flakach innych VSR. Link to post Share on other sites
Recommended Posts