Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Dym i nagrzewanie sie przewodów i konektora.


Recommended Posts

Witam.

 

Dziś chciałem wyczyścić moją replikę. (HK416 AGM)

Wszystko cacy, wyczyszczone, podłączam batkę, a tu nagle...z konektorów (batki i okablowania giwery) wytwarza sie dym, a kable i konektory nagrzewają się tak, że jak chciałem odłączyć to się poparzyłem!, ponad to replika nie strzela. zauważyłem tylko to.

Nie chcę podłączać znowu batki i próbować strzelić, żeby się jeszcze więcej sie nie spieprzyło... HELP! :poddanie:

Czego to może być wina?

Proszę o pomoc... ;/

 

 

(Użyłem opcji '"SZUKAJ", wyszukiwarka nic mi nie wykryła, jeżeli istnieje podobny temat proszę o odesłanie mnie do takowego tematu, możliwe, że wpisałem złe hasło w wyszukiwarce.)

 

 

Trzewik.

Link to post
Share on other sites

"sprawdź czy na stykach nie masz smaru narzyganego, a co to za aku?, Może coś z nim nie tak? Regulowałeś położenie silnika względem zębatki silnikowej?"

 

Na stykach nie ma smaru, sprawdzałem na 4 moich batkach (każda 8,4V) i każda śmigała (Przed rozłożeniem) a teraz żadna, no i ten dymek...

położenie silnika regulowałem.

Link to post
Share on other sites

Raz też to miałem, tylko że u mnie wystąpił pożar aku :wink: niestety wynikło to z mojej winy. jak wspomniał ktoś masz zwarcie, sprawdzileś już izolacje?Nie mogę się domyśleć co to może być, a jak shimming? robileś coś, czy tylko złozyłeś jak było? Możliwe, że tu tkwi przyczyna.

Link to post
Share on other sites

Ehhh... Zmiana okablowania tylko tutaj pomoże. Mogłeś uszkodzić na dodatek batke, albo silnik, a to już większe koszta. Nie próbuj w ogóle strzelać bez zmiany kabli... A to, że po 30stu strzałach nie strzela to wina tego, że zwarciem rozładowałeś batkę.

Link to post
Share on other sites

do sprawdzenie jeszcze pokrywa regulacji silnika, podłuż pod nią izolke bo może zwierać. A najlepiej jak przedmówca napisał wymień kable i wstaw sobie od razu MOSFET. Nie przesadź z grubością kabla 1,5 mm silikon wejdzie z małymi problemami, z większymi trzeba kombinować. Zmierz też napięcie na aku i napisz ile wyszło. Nie próbuj znowu podłączać baterii albo ładować, napisz woltaż a powiemy Ci co z nią zrobić.

 

P.S. Wyciągnij także silnik i zajrzyj do GB. Jest tam czerwony kabel(wewnątrz gb tam gdzie wchodzi zębatka silnika), zobacz czy jest cały czy porozrywany.

Edited by budzioq
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...