Zelber Posted December 30, 2009 Report Share Posted December 30, 2009 Planuję wymianę okablowania na modelarskie silikonowe, jednak pojawia się 1 problem: który sposób przytwierdzenia kabli do wtyków silnika jest wydajniejszy? 1.) Przez wynalazek tego typu: http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=3071 , czy 2.) Przylutowanie kabli do blaszek? Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted December 30, 2009 Report Share Posted December 30, 2009 Obydwa sposoby są dobre. Różnicy nie zauważysz. Lutowanie jest pewniejsze, bo masz pewność, że nic się nie zsunie, ani nie złamie. Quote Link to post Share on other sites
Mamlas Posted December 30, 2009 Report Share Posted December 30, 2009 Ale za każdym razem trzeba odlutować jak się rozbiera replikę. Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted December 30, 2009 Report Share Posted December 30, 2009 :wink: Jak zobaczyłem cenę tych wtyków i pomyślałem że jest jakiś jeleń który to kupuje to ryknąłem śmiechem na cały dom :lol: U mnie w elektroniku takie wtyki POZŁACANE są po 20gr/sztuka a termokurcz metr w tym rozmiarze kosztuje jakieś 1,5zł. Co do lepszego sposobu - lut to mniejsze straty, ale nie zauważysz różnicy a przy rozbieraniu repliki/awarii okablowania/zmianie okablowania zsunięcie wtyczki jest łatwiejsze niż lutowanie. A w niektórych replikach jest to bardzo ważne aby można było to łatwo odłączyć i podłączyć. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted December 30, 2009 Report Share Posted December 30, 2009 w gb v2 nie powinno sie lutowac bo nie wyjmiesz silnika ;] no chyba ze dasz za długie kable o 6 cm ;p ale nie pomieścisz w chwycie juz ich ;] Quote Link to post Share on other sites
Zelber Posted December 30, 2009 Author Report Share Posted December 30, 2009 Chodzi o gb t3(to samo co w v3) . Btw jeżeli chodzi o ceny to jest jeszcze lepszy wynalazek: http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=5498 Quote Link to post Share on other sites
seger Posted December 30, 2009 Report Share Posted December 30, 2009 oj no cóż cenę sklep ustala ale po prostu jest nie opłacaslny zakup ów przewodu. ( nie żebym miał cos do specshopu bo obsługa zawsze dobrze realizowała moje zamówienia:) ) Quote Link to post Share on other sites
Agata Posted December 30, 2009 Report Share Posted December 30, 2009 Jak mi się rozdupcyły te wsuwki, to przykręciłem kabele. Odkręcasz śróbkę, i wsadzasz obrany kabel między blachę. Dobrze jest zmatować od wewnątrz te blaszki. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted December 31, 2009 Report Share Posted December 31, 2009 w gb v2 nie powinno sie lutowac bo nie wyjmiesz silnika ;]no chyba ze dasz za długie kable o 6 cm ;p ale nie pomieścisz w chwycie juz ich ;] Bullshit za przeproszeniem. Przewody są praktycznie tej samej długości może troszkę dłuższe. Wiem bo sam mam i to na przewodach 2,5mm i wszystko się jakoś mieści. Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted January 26, 2010 Report Share Posted January 26, 2010 Potwierdzam, przecież silnik nie musi być wyciągnięty żeby operacja lutowania się udała. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted January 26, 2010 Report Share Posted January 26, 2010 ale jak chcesz wyjac gb zeby cos naprawic lub wymienić to troche ciezko jest. Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted January 26, 2010 Report Share Posted January 26, 2010 Potwierdzam trzeba mieć lutownicę pod ręką ;) Quote Link to post Share on other sites
seger Posted January 26, 2010 Report Share Posted January 26, 2010 o to mi chodziło ;) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.