Adamorg Posted January 11, 2010 Report Share Posted January 11, 2010 Mam replike Mk12 mod1 i tak wyglądaLink w sumie jest to m16 o kilku innych szczegółach. Zrobione przez BOYI, wiem że większość z was powiedziało by że to chiński szajs i dlatego chce zrobić generalny tuuning, czytałem dużo na fotum i zachwalaliście GUARDERA że jest ciut gorszy albo taki sam jak SYSTEMA i o wiele tańszy. Więc zamieszcze swoją liste części jaką chce zakupić i prosiłbym o wypowiadanie się osób które się znają co o tym sądzą, czy częsci będą pasować, co mógłbym jescze kupić itd. Oto linki do częsci które chce zakupić: -zestaw FTK -Silnik -Gumka Hop-up -Gearbox wzmocniony lub ten Gearbox wzmocniony I oczywiście dochodzi bateria 10,8 ale tym nie będę was zamęczał. Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted January 11, 2010 Report Share Posted January 11, 2010 Bore up Guarder, zębatki DTU promyka, tłok JBU, silnik ITU guardera, Gearbox GP 7-8mm (albo coś tego typu), prowadnica łożyskowana JBU, komora King Arms, gumka systemy. Na tym zestawie nie bój się o użycie Auto :) Do tego zamiast batki 10.8v kupiłbym lipola 11.1v 35c około 2200mah i masz kosiarke. Aha, kable oczywiście do wymiany, polecę modelarskie 1-1,5mm Quote Link to post Share on other sites
Adamorg Posted January 11, 2010 Author Report Share Posted January 11, 2010 A te zestawy i części na które były liki są niedobre? wiesz wolałbym żeby większość części była z jednej firmy ponieważ nie będzie problemu zpasowaniem części Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted January 11, 2010 Report Share Posted January 11, 2010 Są ok, aczkolwiek na cholerę komu zęby ITU do m150. Tłok guardera długo nie pożyje na takiej spreżynie, a łożyska, przerywacz, antirwersal, popychacz sa niepotrzebne. Jedyne co bym z tego zestawu wziął to bore up. Drugą sprawą jest to, że ta konfiguracja co podałem jest już sprawdzona, nie miałem problemów z jej zamontowaniem. Co do części jednej firmy to nie przesadzajmy z tym, zazwyczaj dobieram części pod replikę, a nie pod markę. Wymieniając szkielet musisz wymienić komorę, boyi jest standardowo szersza i do gearboxa nie wejdzie, a do tego średnio kręci. Quote Link to post Share on other sites
Adamorg Posted January 11, 2010 Author Report Share Posted January 11, 2010 (edited) To gearboxa powinienem wymienic na gearboxa firmy G&P a komore na King armsa, tak? mógłbyś rozwinąć to DTU promyka z jakiej firmu są te zembatki bo na specshopie nie moge znalezć Edited January 11, 2010 by Adamorg Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted January 11, 2010 Report Share Posted January 11, 2010 Zamiast inwestycji w szkielet to bym wziął BU Guarder'a, gumę systemy i szczelność doprowadził na najwyższy poziom - dobieranie idealnych uszczelek, porządne smarowanie i złożenie. Tłok Al'u JBU i odciążenie go, SP140, stalowa prowadnica JBU. Łożyska jeszcze stalowe jeśli takich tak nie ma. Do tego lufa chociaż systemy i jakieś fajne kule 0,28, albo 0,3. Kable silikony z wywalenie bezpiecznika i masz gnata na wypasie w sumie już. Całość będzie napędzać to aku 10,8 (jakiekolwiek jest). Nie licz nawet, że złożysz to dobrze, jeśli będziesz składał sam. Quote Link to post Share on other sites
Adamorg Posted January 11, 2010 Author Report Share Posted January 11, 2010 (edited) Znalałem większość części jakie mi poleciłeś czyli takie jak: -Tłok JBU -silnik Guardera -prowadnica sprężyny JBU -komora HopUp King Arms -Gumka HopUp Systemy -kupiłbym raczej spręzyne m150 Systemy Gearboxa i zębatek o które ci chodziło nie moge znaleźć, a zestaw Guardera Bore Up jest w necie nie do dostania wyśle emaile z pytaniem o dostawe Edited January 11, 2010 by Adamorg Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted January 11, 2010 Report Share Posted January 11, 2010 (edited) Co tak się uparłeś na tego Guarder'a? Akurat silniki ma średnie, bo zębatki na tych silnikach się niszczą szybko - poczytaj, bo ja już kilka widziałem zjechanych i mi to wystarczy. Co nie znaczy, że nie warto zmieniać silnika bo warto, taki JG/Cymy będzie fajny, jak chcesz wydać więcej to silnik Element'a. Wszystko to chińskie, ale cena/jakość miażdzy konkurencję. Osobiście wziąłbym tego JG. Komorę też można wziąć, ale to nie musi być KA, na dobrą sprawę to nie musi być żadna, powiedz mi w czym jest zła ta fabryczna to może kupno komory będzie miało sens. Równie dobrze, może to być BU CA, albo oczywiście Systemy. Zamiast tłoka w hiperłączu masz prowadnicę. Edited January 11, 2010 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
Adamorg Posted January 11, 2010 Author Report Share Posted January 11, 2010 Co do tego silnika co dałeś link to się z tobą zgodzę nie wygląda na zły, co do komoru to w ogóle sprawia mi problemy, jak się podkręci na max to kulka nie wylatuje a jak się troche mniej podkręci to nie widać efektu żadnego kulka leci parabolą w dół po max 40m. A jakie poleciłbyś mi zębatki i gearboxa do tego tunningu bo te zembatki jakie mam teraz przy stockowej spręzynie wysiadają, a gearbox długo bu nie wytrzymał, a i poprawiłem ten link z tłokiem Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted January 11, 2010 Report Share Posted January 11, 2010 Na zbrojowni wisi V2 JG, szkielet i zębaty możesz z niego brać spokojnie (zębatki są tam stalowe TU, spokojnie do M150 śmigają jak ta lala). Wstawisz 7mm stalowe łożyska, resztę tych części razem z silnikiem i wsio. Quote Link to post Share on other sites
Adamorg Posted January 11, 2010 Author Report Share Posted January 11, 2010 (edited) chciałbym osiągnąć tak mniej więciej z 500fps, czy ten silnik co mi pokazałeś, gearbox i zębatki i również te części na które dałem link +zestaw Bore up systemy lub guardera wystarczą żeby osiągnąć 500 fps i bezawaryjność paracy? Edited January 11, 2010 by Adamorg Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted January 11, 2010 Report Share Posted January 11, 2010 Spokojnie M140 wystarczy na 500 fps. Tak myślę, że będzie śmigało wszystko. Quote Link to post Share on other sites
Adamorg Posted January 11, 2010 Author Report Share Posted January 11, 2010 (edited) Dzięki wszystkim za rady na prawde otworzyło mi oczy na pewne sprawy. Mam z 1000 zł uzbieram jeszcze ze 150 zł i zacznę tunning, dzięki wszystkim. Jeszcze jedno pytanie do gearboxsa lepsze łożyska 7mm czy 8mm, jaka jest różnica co one dają? Edited January 11, 2010 by Adamorg Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted January 11, 2010 Report Share Posted January 11, 2010 Ten silnik co pokazał Gogin, sprężynka Guardera sp140, Borek od Guardera, tłok JBU niekoniecznie alu, ale ważne żeby miał stalowe zęby (podklejasz przed założeniem i śmiga na miętowo) guma Systemy i dobre uszczelnienie. Jeżeli nie ma to stalowe łożyska i jakieś zęby torqe up (mogą być xyt) O szkielet bym się za wczasu nie martwił, jak nie będziesz uważał to nawet najlepszego zajedziesz. No i lipolek tak z 30C Quote Link to post Share on other sites
Adamorg Posted January 11, 2010 Author Report Share Posted January 11, 2010 (edited) 1. co to znaczy zębatki XYT i to że mam nadkleić przed założeniem zęby tłoka? 2. I tak na przyszłość ponawiam pytanie: 3. do gearboxsa lepsze łożyska 7mm czy 8mm, jaka jest różnica co one dają? 4. i tak dla potomności, zębatki które dają rade utargać i wytrzymać długi czas na SP140-160 tak do 200 zł jakie firmy polecacie? I to będzie chyba wszystko o co będę pytał w tym temacie, jeśli ktoś odpowie na te 4 pytania to dziękuje. ;-) Edited January 11, 2010 by Adamorg Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted January 11, 2010 Report Share Posted January 11, 2010 Stalowe zęby są wsuwane w takie prowadzenie... Dobrze dla późniejszego bezproblemowego używania tej części jest przed założeniem tłoka do gearboxa wysuniecie tych zębów i nałożenie warstwy jakiegoś kleju np poxipolu i złożenie tego do kupy (mowa o wersji pom., alu dla mnie za ciężkie :) ). Wycierasz nadwyżkę kleju i odczekujesz z 10-15 min zanim klej zwiąże i hulaj dusza. Śmiga bez żadnych śladów na sp 150. A XYT to najtańsze zębatki produkcji chińskiej i naprawdę dużo mogą znieść. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted January 11, 2010 Report Share Posted January 11, 2010 (edited) A XYT to najtańsze zębatki produkcji chińskiej i naprawdę dużo mogą znieść. Niepotrzebnie użyłeś tu słowa "najtańsze", bo raz, że są tańsze, to dwa, że ktoś będzie sobie to kojarzył z byle jakością, a wiesz, że tak nie jest ;-). Takie zębaty są w razem z tym GB JG ze zbrojowni. Wierz mi, że wytrzymają te m140-160 dłuugi czas, a kosztują mniej niż 100 zł (nowe, komplet). Rozmiar łożysk musisz kupować taki, jakie są gniazda w szkielecie - do tego JG to 7mm, na te sprężyny powyżej M130 to tylko ślizgi. Polecam stalowe JBU 7mm, albo guarder'a, mają fajne rowki smarujące. Edited January 11, 2010 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
Adamorg Posted January 11, 2010 Author Report Share Posted January 11, 2010 (edited) Chodzi wam o takie np zębatki? element JG Edited January 11, 2010 by Adamorg Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted January 11, 2010 Report Share Posted January 11, 2010 Te JG tak, Element to syf, niektórzy twierdzą, że jeszcze ich zębatki dają radę, ale widziałem już połamane osie tych zębatek także... Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted January 11, 2010 Report Share Posted January 11, 2010 Takie zębaty są w razem z tym GB JG ze zbrojowni. Wierz mi, że wytrzymają te m140-160 dłuugi czas, a kosztują mniej niż 100 zł (nowe, komplet). Hmm ja tam z moich źródełek ustaliłem cene oscylującą na poziomie 40-45 zł za komplet.(również nowe) :mrgreen: Taniej nie widziałem, a że dużo mogą to już pisałem. Podejrzewam, że w replikach gdzie są montowane fabrycznie są ostatnim elementem, który ulegnie uszkodzeniu :-F Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted January 12, 2010 Report Share Posted January 12, 2010 Hmm ja tam z moich źródełek ustaliłem cene oscylującą na poziomie 40-45 zł za komplet.(również nowe) :mrgreen: Taniej nie widziałem, a że dużo mogą to już pisałem. Podejrzewam, że w replikach gdzie są montowane fabrycznie są ostatnim elementem, który ulegnie uszkodzeniu :-F A co dla Ciebie oznacza "mniej niż 100 zł" ? Dla mnie to nawet może być 1 grosz, w tym przypadku raczej staram się brać pod uwagę cenę sklepową, a nie akurat jakieś okazyjne aukcje z alledrogo. Quote Link to post Share on other sites
Adamorg Posted January 12, 2010 Author Report Share Posted January 12, 2010 Gobin, mógłbyś wkleic link do tego GB JG ze zbrojowni? Tak szukam tego i pewnie w złym miejscu, wklej link. Quote Link to post Share on other sites
Adamorg Posted January 12, 2010 Author Report Share Posted January 12, 2010 (edited) No czyli podsumowując to by były takie elementy jak: -Guarder zestaw Bore Up -Tłok JBU -Silnik JG -Spręzynka systemy 140 -komora hop up king armsa -zębatki JG -prowadnica sprężyny JBU -Systema gumka hop up I ewentualnie jakiś wzmocniony gearbox, tak chyba wyglądaja wszystkie części które chciałbym kupić i które mi poleciliście. Edited January 12, 2010 by Adamorg Quote Link to post Share on other sites
Adamorg Posted January 12, 2010 Author Report Share Posted January 12, 2010 Jeśli nic nie pokręciłem w wymienionych częsciach to tylko muszę się modlić, żeby wszystko pasowało do mojego Mk12 mod 1 , ludzie mi mówili że wygląda jak M16 tylko z innymi szczegółami i ciut dłuższą lufa, więc chyba wszystko będzie pasować. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted January 12, 2010 Report Share Posted January 12, 2010 Wchodzisz i w zakładce po lewej na - zbrojownia.com.pl -> części wewnętrzne -> gearboxy (w tej zakładce będzie GB JG za 179 PLN). I nie musisz kupować zębatek osobno, razem z tym GB masz te zębaty, tak samo jak stalowy przrywacz, kostkę stykową i nawet fajny zespół cylindra z tłokiem - suprajsy które z niego wyjmiesz popchaj na alledrogo (zaznacz, że części pochodzą z GB III gen.)... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.