klekot1092 Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 Witam Mam problem,posiadam M4 G&P podczas proby strzalu na auto slychac takie "tyk tyk" na semi to samo tuning do 420fps z asgshopu bateria 8,4v zauwazylem ze tlok zostal w tylnej pozycji niestety nie mam mozliwosci sprawdzenia wiekszego woltarzu baterii. To wina baterii czy moze cos jest nie tak z elektryka badz czy cos nie tak w gearboxie? Quote Link to post Share on other sites
Biker Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 Na początek spróbuj batkę naładować ;-) Quote Link to post Share on other sites
klekot1092 Posted January 20, 2010 Author Report Share Posted January 20, 2010 oczekiwalem powaznych odpowiedzi :-F Quote Link to post Share on other sites
Biker Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 Nie napisałeś, że to zrobiłeś więc wolałem się upewnić :uśmiech: A w którym momencie się to stało, jak batka była już rozładowana czy zaraz po ładowaniu? Quote Link to post Share on other sites
klekot1092 Posted January 20, 2010 Author Report Share Posted January 20, 2010 batka byla naladowana. oddala pare strzalow a pozniej nie chciala juz ruszyc Quote Link to post Share on other sites
Biker Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 A strzelałeś już wcześniej po zrobieniu tuningu? I takie dość zasadnicze pytanie o którym zapomniałem :-F Jakiej firmy ta batka, i jaka pojemność? Quote Link to post Share on other sites
klekot1092 Posted January 20, 2010 Author Report Share Posted January 20, 2010 batka jest G&P 8,4 v mini (ta na ogniwach intelecta) strzelalem po tuningu bo byl robiony odrazu przy kupnie batka 1600 ale byla lutowana wiec nie wiem czy pojemnosc sie nei zmniejszyla Quote Link to post Share on other sites
Biker Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 (edited) Najlepiej byłoby na jakiejś strzelance pożyczyć od kogoś jakąś większą batkę i sprawdzić co się będzie działo bo na 99% to za słaby pakiet. Tymczasem przydało by się jakoś oddać strzał żeby sprężyny naprężonej nie zostawiać: 1)Podłączyć batkę do ładowania na jakąś godzinę i spróbować oddać strzał 2)Jeśli masz dostęp od zewnątrz do anti reversala to spróbować go odblokować 3)Jeśli masz jakikolwiek inny pakiet w domu to go naładować i połączyć szeregowo z tym co masz teraz i tak spróbować strzelić na semi 4)Rozebrać GB ale to tylko jeśli masz w tym doświadczenie inaczej coś spieprzysz To chyba tyle ;-) Edited January 20, 2010 by Biker Quote Link to post Share on other sites
klekot1092 Posted January 20, 2010 Author Report Share Posted January 20, 2010 1)podlaczylem batke 2)nie ma dostepu 3)nie posiadam innego pakietu 4)doswiadczenie mam ale nie posiadam imbusa (najwyzej jutro sprawdze) Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 4)doswiadczenie mam ale nie posiadam imbusa (najwyzej jutro sprawdze) Skoro takiś doświadczony to dlaczego sam nie złożyłeś sobie tuning, dlaczego w ogóle założyłeś ten temat? Popraw ciasny shimming asgayshop'u i będzie cacy. Quote Link to post Share on other sites
Ravenkan Posted January 21, 2010 Report Share Posted January 21, 2010 I nie otwieraj GB z tak mocno sprężoną sprężyną :o Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted January 21, 2010 Report Share Posted January 21, 2010 (edited) I w ogóle nie otwieraj GB, bo stracisz gwarancję. Zmierz napięcie baterii przy naciskaniu spustu (pod obciążeniem). Intellect to jest żal i tragedia. Mam u siebie dwa intellecty 9,6 z którymi nie mam co zrobić, bo dają 2V napięcia. Normalnie użytkowane na ładowarce mikroprocesorowej. Podepnij baterię 9,6 dobrej firmy i ciesz się tuningiem. Możliwe też, że w ASGShop za ciasno spodkładkowali, ale w pierwszej kolejności obwiniałbym dupny pakiet. Swoją drogą co widzę tego typu temat i ktoś pyta o baterię, to już czuję, że to będzie intellect. I jest... Edited January 21, 2010 by Viamortis Quote Link to post Share on other sites
klekot1092 Posted January 21, 2010 Author Report Share Posted January 21, 2010 wina byla baterii od kolegi porzyczylem 9,6 g&P (tym razem na ogniwacvh g&P a nie intelecta) i wszystko ok:) Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted January 26, 2010 Report Share Posted January 26, 2010 Pewnie nie wymieniles silnika na mocniejszy. Stock przy m120 springu i 8.4 batce to nie jest dobry pomysl zwlaszcza zima. Najlepiej wymienic silnik na mocniejszy. Batka mocniejsza to tez dobry pomysl. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.