AnR Posted January 30, 2010 Report Share Posted January 30, 2010 Bo nie znajdziesz. Powód? Masz wyżej. Nawet kiedyś był podobny temat, ale poleciał w kosmos. Ćwicz, ćwicz i jeszcze raz ćwicz. A jak czegoś nie wiesz to konkretnie pytaj. Quote Link to post Share on other sites
Robert007 Posted January 30, 2010 Author Report Share Posted January 30, 2010 Hehe, no to mam pytanko. Jutro wypad, więc jak zawsze naładowałem baterię, podłączyłem do karabinu żeby sprawdzić czy działa. Oddałem 1 strzał na semi, przy drugim zaliczył zacinkę xD tłok w tylnym położeniu, widzę przez dziurę w cylindrze. Odblokowałem go wsadzając śrubokręt przez dyszą i naciskając spust. OK pewnie uznacie, że to głupi pomysł. Teraz jednak na semi spust zachowuje się jak na trybie zabezpieczonym. Spróbowałem na auto, wystrzelił 2 razy i znowu zaliczył zacinkę tym razem tłok w połowie "cyklu". Dzieje się tak po 2 miesiącach nieużytkowania (karabin w szafie, kiedy go odkładałem był sprawny.) Odblokowałem metodą śrubokręta i jestem ciekawy co wy na taką usterkę ;) Taki sam problem miał mój kumpel z eMką CA sportline, nieco po wystrzeleniu 2k kulek. Podłączałem różne baterie 8,4 i problem się powtarza. Quote Link to post Share on other sites
Shadow Posted January 31, 2010 Report Share Posted January 31, 2010 Powody mogą być różne, źle wyregulowany silnik, za słabe baterie, jakiś syf wszedł między zębatki itp. Zacznij od wyjęcia tłoka i cylindra i sprawdź, czy bez podpiętego silnika zębatki kręcą się swobodnie, ale nie latają na boki. Swoją drogą, to pierwszy raz słyszę od odblokowywaniu tłoka przez dyszę. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted January 31, 2010 Report Share Posted January 31, 2010 Swoją drogą, to pierwszy raz słyszę od odblokowywaniu tłoka przez dyszę. Bo to dość głupie chyba, że ma się głowicę śruby na czole głowicy tłoka i odpowiedni "śrubrowkręt" ;-). Na logikę - w końcu zębatka tłokowa też jakoś naciąga tłok aż w końcu tłok jakoby "ześlizguję się" z ostatniego zęba tłokowej i dzięki sprężynie wędruje do przodu by zderzyć się z głowicą cylindra, kończąc tym samym cykl GB. i jestem ciekawy co wy na taką usterkę ;) Zasyfione styki/kiepski shimming. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.