Shiba Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 Witam. Kilka minut temu postanowiłem sobie postrzelać z mojego AK (RK-01), na początku strzelał normalnie, później, w pewnym momencie za lekko nacisnąłem spust na auto i od tamtej chwili spust nie reaguje, replika nie strzela. Powiedzcie co robić... Z góry dziękuję. I jak ktoś ma instrukcję od tej repliki to proszę o skany - nie mam własnej. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 Mógł Ci bezpiecznik paść. Quote Link to post Share on other sites
Shiba Posted January 29, 2010 Author Report Share Posted January 29, 2010 (edited) Tak sam z siebie i tak szybko? Niby używana, ale ja ją mam 3 dni... Za ile mogę kupić ewentualnie nowy i jak to później zamontować? Czy w takiej militari (mam sklep jakieś 100m od domu) zrobią mi to tak jak trzeba? Wybaczcie noobskie pytania. A jakiś inny powod? @Edit: Dodam, że wcześniej już ze 2 razy miałem taki zbyt lekkie naciśnięcie i w efekcie brak reakcji spustu i strzału, jednak trochę potrząsnąłem i znowu działało... Edited January 29, 2010 by Shiba Quote Link to post Share on other sites
Majin_Spider Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 niektóre padają po godzinie więc te 3 dni to wiesz... :P Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted January 31, 2010 Report Share Posted January 31, 2010 (edited) Za ile mogę kupić ewentualnie nowy i jak to później zamontować? Kosmiczne koszty aż jednego złotego xD Bezpiecznik będzie w takim okrągłym plastikowym białym pudełeczku. Należy go otworzyć. Bezpiecznik to będzie taka mała szklana buteleczka z drucikiem w środku. Jak jest pęknięty, znaczy, że padł. Edyta: mojemu kumplowi padł w AK Cymy zaraz po pierwszej strzelance xD Jak będziesz kupował, to pamiętaj o odpowiednim bezpieczniku, najlepiej na 25 amperów. Na bezp. powinno być napisane na ile amperów jest przeznaczony. Edited January 31, 2010 by PiterTKD Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted January 31, 2010 Report Share Posted January 31, 2010 Zawsze można się go pozbyć na dobre i po bólu... Quote Link to post Share on other sites
Potf0r Posted January 31, 2010 Report Share Posted January 31, 2010 Kosmiczne koszty aż jednego złotego xD Bezpiecznik będzie w takim okrągłym plastikowym białym pudełeczku. Należy go otworzyć. Bezpiecznik to będzie taka mała szklana buteleczka z drucikiem w środku. Jak jest pęknięty, znaczy, że padł. Bez jaj, w Boyi jest zwykły samochodowy bezpiecznik 25V, prostokątny biały (na ogół), a nie jak w starych Cymach/TM'kach - szklany. Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted February 1, 2010 Report Share Posted February 1, 2010 Może się czepiam ale nie 25V tylko 25A Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted February 2, 2010 Report Share Posted February 2, 2010 Może się czepiam ale nie 25V tylko 25A Nie no... skądże :) Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted February 3, 2010 Report Share Posted February 3, 2010 Tak w ogóle w tej konfiguracji to bym wyciął gniazdo bezpiecznika zlutował przewód zaizolował i po sprawie. Quote Link to post Share on other sites
Shiba Posted February 3, 2010 Author Report Share Posted February 3, 2010 Już mi się wszystko naprawiło... :) Dzięki za wszelkie odpowiedzi. Quote Link to post Share on other sites
Robak29 Posted July 5, 2010 Report Share Posted July 5, 2010 Witam. Pozwolę się podczepić do tematu bo dotyczy podobnej bojki. Jak dotąd jestem szczęśliwym posiadaczem bojki AKS 74S. Niestety ale 360 fps okazuje się trochę za mało żeby celnie dosięgnąć przeciwnika. Chciałbym trochę podkręcić moją dziewczynkę. I tu zaczyna się problem. Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak zwiększyć jej osiągi do ok 450 fpsów nie nadwyrężając jej zbytnio? i czy przy tej mocy dobrym pomysłem będzie zamontowanie gwintowanej lufy dla poprawienia celności? :wink: Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted July 11, 2010 Report Share Posted July 11, 2010 Quote Link to post Share on other sites
kornelm Posted July 12, 2010 Report Share Posted July 12, 2010 (edited) tak wracając do tematu niedziałającego ak kolegi Shiba, to mialem podobny "problem" z m4 Jak się okazało silnik się odpiął :D a już się bałem, że jakaś poważna awaria ~Robak29 dobra precka (prometheus/km head) - nie ma co inwestować w półśrodki gumka hopupa, guarder lub systema, czarne jeśli mnie pamięć nie myli i dystanser "H" z taiwana za 10zł ;) Oczywiście wszystko ładnie i szczelnie poskładane. Jeśli dalej będzie za mało(zasięgu), to dopiero wtedy myśl o tuningu mocowym Pamiętaj też, że możesz sobie wstawić m130, ale ębatki i inne części gb mogą się bardzo szybko zjechać/połamać ;/ EDIT: http://www.specshop.pl/index.php?cPath=22_291_357 tu masz ile kosztuje tuning pod dane fpsy Edited July 12, 2010 by kornelm Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted July 15, 2010 Report Share Posted July 15, 2010 EDIT:http://www.specshop.pl/index.php?cPath=22_291_357 tu masz ile kosztuje tuning pod dane fpsy Może w SpecShopie... a naprawdę wychodzi taniej. O wiele taniej, jak się potrafi... Quote Link to post Share on other sites
Robak29 Posted July 16, 2010 Report Share Posted July 16, 2010 Dzięki kornelm Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.