Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Aluminiowy tłok systemy


Recommended Posts

Witam

 

Posiadam Aluminiowy tłok systemy ten niby pokryty teflonem.

Do tego sprężyna sp130 guarder.

Głowica tłoka aluminiowa wzmocniona systemy.

Głowica cylindra też aluminiowa systemy. (płaska)

 

 

Pytanie brzmi: Jaki szkielet do tego dobrać żeby nie pękł po 2 strzelaniu.

Czekam na opinie z góry dzięki.

 

Dżony.

Link to post
Share on other sites

V2

Silnik element torque up

Zębatki A&K

Batka 2000 mAh Firefox 8.4

No i szkielet jg nie pękł właściwie na sp130 tylko na m125 elementa :wink:

 

A teraz chce tego sp130 dać dlatego próbuję się dowiedzieć jaki szkielet będzie najlepszy.

Edited by getta
Link to post
Share on other sites

Rozumiem co czujesz :P No plan jest taki ,że mam jeszcze bore upa elementa niestety głowica tłoka poległa przy 1 strzale jest to zestaw wyciszony więc myślę ,że zmniejszy to torche naprężenia w gb. A głowice planuje guardera tylko to wydaje mi się sensownym rozwiazaniem. No i tłok myśle o deep fire z tytanowymi zębami. Chyba ,że jest coś wmiare taniego co pociągnie tą sp 130 na bore upie :P

Link to post
Share on other sites
Co do tłoka to najlepiej POM (np. KA) z siedmioma metalowymi zębami.

 

Ta czerwona kopia promyka? Jest krótszy od promyka i zęby się źle zazębiają czego efektem jest utrata pierwszego zęba. Ja nie polecam.

Edited by KicpA
Link to post
Share on other sites

No tak. Dobra więc tak orientacyjnie:

 

-Szkielet JG 3 gen

-spring sp130

-Bore up elementa + głowica tłoka guardera (w temacie o częściach elementa jest informacja co się dzieje z orginalą głowicą)

-Zębatki element 300% torque http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=5072

 

-tłok rozumiem ,że systemoski alu odpada więc wybiorę jakiś inny.

 

Czy teraz powinno być ok? Przyznam szczerze nie wykopuje pieniędzy z ziemi więc ceny są dla mnie ważne :P No i auto myślę będzie żadkością.

Link to post
Share on other sites

Odciąż sobie ten Al'u tłok systemy paroma dziurami i choć nie będzie tak lekki jak kompozytowy to raczej wystarczająco lekki moim zdaniem.

 

Zębatki sobie daruj, SP130 to spokojnie XYT ciągną na 8,4V (silnik nawet z starszych modeli JG/Cymy)...

Link to post
Share on other sites

Silnik już mam elementa ULTRA TORQUE tak jak Ci pisałem i faktycznie jest naprawde mocny :) a jak to wpłynie na jego wytrzymałość tłoka? Niby powinny wytrzymać ale niestety ostatnio elemetowska sprężyna m125 zmieliła mi zębatke tłokową XYT. Z tym ,że od strony zębatki środkowej. Zęby tłokowe nietknięte. Sugerujesz zaoszczędzić i kupić samą zębatke tłokową np wzmocnioną ca?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...