Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Czy to będzie ładnie działało?


Recommended Posts

Mam pytanie: czy po założeniu nowej sprężyny SP 130 [Guarder] będzie ładnie działało i nie wpłynie to na zużycie części?

 

Standard z mp5 B&T:

-Gearbox V2

-Zębatki

-Łożyska

-Tłok

-Silnik

Guardier:

- Chromowanego cylindra

- Głowicy cylindra

- Łożyskowanej, głowicy tłoka

- Dyszy gazoszczelnej

 

+Bateria 9.6V Sanyo

Link to post
Share on other sites

m130 i niemalże stockowa replika CA to nie jest dobry pomysł. Zębatki są słabe i nie wytrzymają za długo na tejże sprężynie. Wstawiłbym zębatki china made np. XYTy i wtedy m130 ma szanse. Aha, silnik też nie ogarnie, będzie się grzał i może mieć problem z naciąganiem sprężyny. Polecę silnik (znowu chinol) PJa

Link to post
Share on other sites

Teoretycznie m120, jednak radziłbym wstawić m110 i dobrze wszystko podoszczelniać, wymienić gumę hop siapa, dystanser. Najlepiej daj replikę na serwis człowiekowi, który ogarnia temat. będziesz miał pewność, że złożone to jest dobrze a FPS będzie taki, że wejdziesz na budynki a i w lesie się dobrze zabawisz :)

Link to post
Share on other sites

Guardier:

(...)

- Dyszy gazoszczelnej

Łojezu jakie kwiatki :lol: ;-)

W temacie - SP130, stock przełożenie i 9,6 to nie jest dobry zestaw. Nawet jak założysz MOSFET. Zębatki jak napisano - nie wytrzymają. Łożyska silnik - kibel. Tłok jak masz żółty to w zależności od sposobu strzelania potrzyma trochę albo długo. Szkielet - jak wyżej w zależności od sposobu strzelania klęknie po jakimś czasie.

PS: Jak chcesz tanie zębatki o których pisał Zwierzu (XYT) to podbij na PW, mam tanio 2 komplety ;)

Edited by MAJOR762
Link to post
Share on other sites

Zębatki wytrzymają sp120 - u mnie dawały radę z M120s i 23k/s, SP130 bym nie ryzykował.

 

Tłok może wytrzymać ale nie musi. (tłoki CA to loteria) - jeden zajechałem na M120s i głównie pojedynczym trybie ognia, drugi ciągnie u znajomego sp130 bez śladów zużycia.

 

Głowica tłoka i cylindra do wymiany. Silnik CA do wymiany (silniki CA dają niezły rof przy maks M110) - od 120 w góre do wymiany na jakiś chiński JG III gen /PJ

 

Ogólnie -do stocka CA aby spać spokojnie nic więcej niż SP 110 i batkę 9,6 przy GB CA z łożyskami ślizgowymi (tak iest np w M15A2 car) / 8,4 przy wersjach z łożyskami kulkowymi 7mm (np. M15A4 RIS)

Edited by Wolfi
Link to post
Share on other sites

Ogólnie -do stocka CA aby spać spokojnie nic więcej niż SP 110 i batkę 9,6 przy GB CA z łożyskami ślizgowymi

 

Mam wśród znajomych 2 CA obie ponad 3 lata na M110 i BU , do dziś śmigają co weekend i się trzymają świetnie bez żadnej awarii , z tego co wiem to nawet nie było otwierane .

Edited by przemek10
Link to post
Share on other sites

Mam wśród znajomych 2 CA obie ponad 3 lata na M110 i BU , do dziś śmigają co weekend i się trzymają świetnie bez żadnej awarii , z tego co wiem to nawet nie było otwierane .

 

 

Zgadza się 110 zapewnia bezawaryjną pracę. Poza tym montując BU zmieniasz zestaw głowic.

 

Tylko nie widzę sensu montowania BU przy M110 (chyba że dla cichych głowic w BU CA).

Link to post
Share on other sites

Po prostu CA kiedys dawało lepsze czesci do gb niz teraz, dopiero najnowsze repliki CA ktorych w Polsce jak na lekarstwo mają w stocku m120.

Kolega do m15 CA (z asgshopu) wstawil m100 i poszedł po kilku strzelankach szkielet gb, zębatki i tłok.

Teraz ma g&p z tego samego sklepu i bez problemu radzi sobie na m110 przy 10,8v 3300mah. Wspomne ze te CA więcej go kosztowało :)

Link to post
Share on other sites

wszystko zalezy od szczelnosci w newralgicznych miejscach , zastosowanych elementow wew. GB , itp . ale przyjęte jest : + -

 

m090 - 295 fps

m100 - 328 fps

m110 - 360 fps

m120 - 393 fps

m130 - 426 fps

m140 - 459 fps

m150 - 492 fps

m160 - 524 fps

Edited by overs
Link to post
Share on other sites

Ta, jak to fajnie podawać dane z tabelek mające się nijak do rzeczywistości :roll: Jakbym miał mieć 490FPS na M150 przy dobrze złożonej replice na dobrych częściach to bym się pochlastał i pod pociąg rzucił.

Kcpi010 - zależy jak złożysz. W pełni szczelna replika przy tej sprężynie powinna zapewniać prędkość oscylującą w granicach 400FPS.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...