Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Starcraft 2 Beta


Recommended Posts

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Wcześniej pisałem, że kumpel załapał się na Betę od początku. Teraz z jakiejś okazji dostał 2 klucze dla znajomych, z czego szczęśliwie jeden mi się skapnął ;)

 

Co tu dużo pisać. Gra jest super :) A poziom na multi już jest absurdalny...

 

W ogóle wszystko fajnie robione pod multiplayera. Wszystkie menu, dostęp do znajomych z poziomu gry, achievements, ligi itd :)

 

Nie wspominając o tym, że gra jest fenomenalnie zoptymalizowana. Gram na średnim już laptopie i wszystko śmiga. Co prawda nie na ultra high ale w srednio wysokich ładnie wygląda :)

 

Kumpel katuje w pracy na staaarym kompie - śmiga ;)

 

Muszę przyznać, że od jakiegoś czasu gry mnie nie bawią, ale w tą gram z przyjemnością i prawdę mówiąc czekam na fulla ;)

 

(żyjemy nadzieją, że zmienią klucze bety w full po premierze >:D )

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Beta się ponoć za 2 tygodnie kończy, mnie dali dostęp od niedzieli, ale za dużo to nie popykałem. Gneralnie bardzo wszystko ładnie dopracowane, nieźle wygląda, ale nic nowego, ten sam Starcraft co 12 lat temu.

 

Wygrać się z nikim nie da, jeśli ktoś nie jest stałym bywalcem battle.net. Więc przyjemność z multi raczej taka sobie i na pewno trzeba by dużo samozaparcia, żeby osiągnąć jakiś poziom, no chyba, że ktoś już jest pro0 :wink:

 

Pełnej na pewno nie kupię. Kampania w 3 częściach i w dodatku zero modyfikacji rozgrywki - to jest gra dla fanboyów :roll:

Link to post
Share on other sites

Eee...co do kampanii, to z tego co opisane jest w ostatnim CDA zmian trochę jest. O ile dobrze pamiętam, to jest możliwość wybierania poszczególnych misji, za które dostajemy jakąś kasę, którą to przeznaczać możemy na ulepszenia i jednostki (dostajemy je wtedy w kolejnych misjach). Mam nadzieję, że nie pokręciłem...ciekawe rozwiązanie wg mnie. Podobno postawiono również na mocną fabułę, więc myślę, że to i tak może wystarczyć żeby gra została w pamięci na dłużej...

Link to post
Share on other sites

Radosc i rozczarowanie.

Radosc bo nie zepsuto tego co bylo, jednastki maja swoj klimat, w designie niczego nie przesadzono choc krok w strone bajkowego fantasy niestety. Muzyka, oprawa, menusy itd wszystko znajome, a jednak nowe i lepsze.

Rozczarowanie multi - wszystko robione pod rozgrywke sieciowa kosztem logiki. I absurdalnyn poziom gdzie nie ma miejsca na sekunde opuznienia bo przesadza to o wszystkim. Gra takim nie maniakom tylko graczom zwyklym przyniesie radosc w ulti co najwyzej kiedy sie ze soba zmowia na gre.

Gram terranami i mam wrazenie ze sa slabsi i udziwnieni.

Link to post
Share on other sites

Nie wiem, czy multi jest złe.

 

Nie można zarzucać, że na multi poziom jest za wysoki :P

 

To tak samo jak zarzucać za wysoki "skill" graczom w Call of Duty czy Counter Strike, którzy już długo grają i zabijają Cię zanim ich dostrzeżesz.

 

Akurat w starcrafcie idzie się w czas, ale czy w innych strategiach jest inaczej? Grałem w kilka po Necie i zawsze wszystko sprowadzało się do tego samego: jak najszybsze wybudowanie XX jednostek i atak.

 

Chociaż przyznam rację, że najciekawsze są potyczki ze znajomymi np w. Age of Empires, gdzie sobie np gwarantujemy godzinę bez ataków, wielkie miasta, zamki, multum różnych jednostek ;)

 

W SC się wszystko sprowadza do wypracowania techniki, żeby jak najszybciej zacząć, budować w momentach jak AKURAT masz dość surowców, wszystko just-in-time. Kto to zrobi lepiej - przeważnie wygrywa.

 

Ale są ciekawe momenty, sam wygrałem juz kilkanascie pojedynków dokładnie w ten sam sposób. Jakie było moje zdziwienie, kiedy przeciwnik miał jakąś inną niestandardową taktykę i odparł pierwszą falę uderzenia. Praliśmy się jeszcze dobre 2 godziny i było naprawdę świetnie ;)

 

A nowi gracze szybko się nauczą. Tym bardziej, że pierwsze 10 meczy ma się bez rankingu, potem dostęp do czasów budowania przez obu graczy. Można podpatrzeć co nie co i dopracować ;)

 

 

Jeszcze EDIT bo w sumie zapomniałem najważniejszego :D

 

Kiedy wczoraj zobaczyłem cenę w pre-orderze 240zł to się załamałem ...

 

I jak ma wyglądać ten podział na 3 części? Mam nadzieję, że na multi od razu będą dostępne 3 rasy? Byłaby to jakaś porażka, gdyby płaciło się tylko za 1 rasę nawet na multi :/

 

Mija się to trochę z celem Blizzarda przy optymalizacji silnika: "Każdy ma mieć możliwość pogrania".

 

Właśnie tyle co wczoraj z kumplem to przytaczaliśmy, że jeśli ma być TYYYLU graczy to może cena będzie rozsądna. Ale dajcie spokój. Jak dla mnie o połowę za dużo. Szkoda, bo chciałem kupić. Cóż - nie zarobią na mnie :D

Edited by krissnt
Link to post
Share on other sites

Tekst z CDA propos tego podziału:

 

"...dajemy wam wprawdzie w podstawówce tylko jedną kampanię (nie licząc minikampanii Protossów, będącej jej częścią), ale za to trwa ona tak długo jak trzy w "jedynce".

... Po przejściu sporej części singla (konkretnie 11 z 26 misji, choć warto pamiętać, że początkowe są dość krótkie, więc w sumie ujawniono pewnie dopiero jakąś 1/4 gry) takie podejście wydaje się sensowne. W zamian za rozbicie dostaliśmy świetną otoczkę fabularną, która nagle staje się jedną z największych zalet tego tytułu."

 

Cena trochę przesadzona:/

 

Gram terranami i mam wrazenie ze sa slabsi i udziwnieni.

 

Skąd takie wrażenie?

Edited by Jinrei
Link to post
Share on other sites

No właśnie, ja tam Terranami gram sporo (ostatnio trochę się przełamałem na protossa) i wcale nie mam wrażenia, że są słabsi. Najlepszy imho wallin, muły dające ostrego kopa w macro, medevac'i, sporo niezłych jednostek do harrasowania. Świetna rasa na początek.

Link to post
Share on other sites

I podobno w kampanii znów spotkamy Jima Raynora, Kerrigan (której to podobno zdjęcie Jim nosi cały czas przy sobie...zdjęcie przed mutacją ma się rozumieć;p) i Zeratula;]

 

A starcraft ghost na pieca nie wyszedł wcale tak? Ciekaw jestem jak wyglądałaby strzelanka w tych klimatach...

Link to post
Share on other sites

Ja z reguły grałem Protossami... ahh, dragoni...

 

Duży ból to fakt, że SC2 będzie w zasadzie w trzech częściach. Licząc jedną część na, Madre Dios, dwie i pół stówki to kwota robi się niemała.

 

Trzeba będzie zobaczyć po premierze, czy faktycznie jest to taki och, ach, jak piszą...

Link to post
Share on other sites

2-3 tygodnie po wyjściu bety, założyłem konto i po tygodniu dostałem 1 kluczyk. Następnie dostałem drugi (zaproszenie dla przyjaciela), blizz rozdawał dodatkowe klucze do testów gier 2vs2 i laddera. Ostatnio znów przyszedł e-mail i kolejne 2 klucze (testowali obciążenie battlenet).

 

SC2 (starcraft 2), wyjdzie w 3 częściach, ale chodzi tu o kampanie. Jeżeli zakupimy 1 część, to na multi (tryb wielu graczy - battlenet, czyli sedno SC2) będziemy mieli dostęp do wszystkich 3 ras (chyba, że Nas zaskoczą i dadzą 4 - przeczucie ;]).

 

Beta testy mają na celu (prócz promocji gry) balans 3 ras, aby każda z nich była grywalna. Bo w SC2 liczy się taktyka.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Ok, zakupiłem:D czy was też irytuje trochę polski dubbing?

Raczej śmieszy, i to nie trochę, ale bardzo. Irytują idiotyczne nazwy jednostek.

Właśnie kończę ściągać angielską wersję. Taki był mój plan od początku, polską wersję zainstalowałem wyłącznie w ramach poznawczo-eksperymentalnych. Eksperyment potwierdził wcześniejszą tezę-polska wersja językowa to porażka.

Na szczęście można legalnie ściągnąć wersję oryginalną po zalogowaniu na http:/battle.net, i wprowadzeniu swojego keya.

 

"JADYMY!" <-okrzyk "Czołgu oblężniczego" (btw-terranie to jedyna rasa która da się w miarę "ogarnąć" nazwy jednostek. Gra zergami była dla mnie po prostu niemożliwa-nazwy jednostek to jakiś żart).

Link to post
Share on other sites

gralem 8 lat w 1, i na razie nie stac mnie na lepszego kompa zeby poszla mi 2, ale jestem najbradziej ciekaw, czy klimat jest ten sam lub lepszy... ((chetnie uslyszalbym odp od kogos kto dlugo gral w 1.) kojarzycie moze z sc1 takich graczy jak: spawn, wiget, exend, hando, macia ? - netcraft

 

"Beta testy mają na celu (prócz promocji gry) balans 3 ras, aby każda z nich była grywalna. Bo w SC2 liczy się taktyka." Zgred

 

zawsze w sc liczyla sie taktyka, w sc2 klada wiekszy nacisk na strategie gry plus rozbudowanie taktyki (z tego co widzialem to jednostkami troszke trudniej sie manewruje niz w sc1 dlatego trzeba bedzie jeszcze wiecej planowac)

Edited by Jastra
Link to post
Share on other sites

Powiem tak, co do klimatu to myślę, że w angielskiej wersji językowej trzyma poziom jedynki...(że tak się uczepię tego naszego nieszczęsnego dubbingu). Muzyka, hm ok... trochę jakby zmodyfikowane kawałki z 1;> misje w kampanii są dość zróżnicowane...mamy dużo przerywników filmowych między kolejnymi misjami. Trzeba szybko przyzwyczaić się do nowych jednostek i ich umiejętności. Ciekawym elementem są ulepszenia dokupowane miedzy kolejnymi misjami kampanii....

Link to post
Share on other sites

mowisz o upgrade jednostek czy budynkow? muzyka dla mnie bez znaczenia i tak zawsze gram ze swoja :) co do dubingu to zawsze wersja eng, to pomaga chocby nawet w komunikacji miedzy tp (team player najczesciej do 2/2). Jaka gre preferujecie panowie? 1/1 2/2 3/3? Jeszcze jedno, czy powstaly juz umsy? (use map settings)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...