Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

krissente

Użytkownik
  • Content Count

    155
  • Joined

  • Last visited

  1. Wymontuj gniazdo i sprawdz co sie dzieje. U mnie kiedys kulki byly zwalniane zanim magazynek do konca sie zagniezdzil. Pomoglo szlifowanie tego elementu magazynka, ktory przesuwany jest przez gniazdo. Zobacz jak gniazdo pasuje do tego elementu zwalniajacego i porownaj tez ten element z hicapem. Chodzi o ten maly kawalek plastiku, ktory trzyma kulki.
  2. Przy próbie rejestracji - CAPTIHA w formie testu IQ przepuszczający dalej od 100.
  3. Patrząc na to co chcesz zabierać, to może tylko to ghillie niepotrzebne? Na pewno nic, co ma ładownice na brzuchu, pasoszelki są najwygodniejsze, ale pewnie nie tak pro jak kamizelka... Na "całodniowe" rozgrywki zabieram camelbaka pod ghillie, a cała reszta tzn 2 dodatkowe magazynki, jedzenie, ewentualną rezerwę kulek itp mieszczę po kieszeniach. Na więcej niż dzień zabrałbym plecak i albo zostawił w bezpiecznym miejscu, albo i dla niego przygotował ghillie. W sumie nie będę teoretyzował, bo nie miałem okazji znaleźć się w takiej sytuacji. Kiedyś używałem zwykłego pasa, na którym
  4. W kwestii takiego nabierania doświadczenia, to faktycznie pomocne. Jeżeli taki "trening" ma być po prostu formą zabawy we własnym, teamowym gronie to takie gry skupiające się na snajperach są fajne. Dex, rzeczywistość niewiele zweryfikuje, bo warunki są takie same. Jeśli umiem bardzo dobrze określić zasięg skutecznego strzału, bo robiłem to "na treningu" i wiem kiedy przeciwnik wchodzi w mój zasięg to następnie w lesie robię to samo, w ten sam sposób. Nic tu nie jest dalej weryfikowane :D No, chyba, że pojawia się chłop nagle 2,10m lub 1,55, bo i takich widuję w lunecie, to się trochę tru
  5. Nie zaprzeczysz jednak, że typowy trening tego rodzaju zachowań skróci znacząco te czasy, o których piszesz :-) Choćby z tego względu, że na jednym takim spotkaniu z kolegą można przetrenować chociażby 100 różnych sytuacji, w odległościach i różnych warunkach, po czym wyciągnąć spokojnie wnioski, na co w warunkach "bojowych" nie starczyło by może i wspomniane półtora roku :-)
  6. Trening z ekipą może być faktycznie problematyczny, bo z zasady musiałby być długi, nużący i dający dalece odmienne odczucia, niż oglądany w tv "trening snajperów usmc". Dla "niesnajperskiej" części drużyny może być po prostu nudno. Jak dla mnie - z perspektywy czasu, umiejętności powinny być stricte indywidualne: - poznanie i stałe pamiętanie o zasadach kamuflażu, - poprawna ocena odległości (przez określenie jakiegoś punktu odniesienia na siatce w lunecie), - poprawna ocena siły wiatru, Uwzględniając powyższe można nauczyć się dobierać odpowiednie poprawki na odległość i wiatr, do
  7. O wĺaśnie. Również polecam, wykonanie i dzialanie jest naprawde dobre! Co do tego kąta widzenia, podejrzewam, że chodzi o szerokość kolimatora. Faktycznie w eotechu można sobie pozwolić na duży zakres ruchu i nadal widzieć plamkę. Do aimpointa już trzeba się bardziej składać...
  8. Ja kupowałem siatkę maskującą bodajże Bundeswehry. Kosztuje koło 60zł, ale starczyło na 2 GS na bazie parki, plus maskowanie replik, plus jeszcze te oderwane "listki" posłużyły reszcie ekipy do prostego maskowania na repliki czy hełmy.
  9. Witam, Bez zbędnych wstępów historycznych i fabularnych, będących kwestią gustu. Grę umiejscowić można w sytuacji planowanego ataku na instalacje wroga, gdzie jedna ze stron prowadzić ma skryte działania na terytorium przeciwnika, podyktowane przygotowaniami do ww. zdarzenia. Bez zbędnych komplikacji, wymyślnych reguł i niepotrzebnego (w tej chwili i miejscu) publikowania "kopert z rozkazami". Opisowo: Na terytorium wroga zrzucony zostaje niewielki oddział (5 osób, start w prawym górnym rogu mapy) aby zdobyć informacje przed planowanym atakiem. Główne cele stawiane przed oddzia
  10. Przy tym jest wielki :P Zasadniczo modele bez blow backu powinny być bardziej ciche. Przynajmniej te, ktore ja widziałem były.
  11. Jak dla mnie pistolet to był jednak świetny zakup. W terenie zielonym: - zapasowa giwera na wypadek awarii, - pomocna przy działaniu z karabinem wyborowy, - druga szansa przy trafieniu w replike, - lepsze możliwości manewrowania Przy starciach w iście paintballowym stylu na ok 20 metrach zmieniam szturmowke na pistolet. Kiedy trzeba walczyć 1 na 1 z pistoletem mogę biec i celnie strzelic, czego z karabinem nigdy nie powtórzę na pełnej prędkości. W cqb oprócz wygody dochodzi reakcja na spust. Mówię o gbb. Nawet na mocnym lipo czasem jest za długo. Takie sytuację typu przebiegaj
  12. Mój piękny LLM01 odmówił posłuszeństwa na całej linii, najpierw lampka, potem laser, na końcu się sfajczył. W środku to tragedia, kabelki chyba 0.000000001mm wszystko się rwie momentalnie. W związku z tym, że się masakrycznie zniechęciłem - ponawiam pytanie z początku tego tematu. Czy używane są jakiekolwiek inne latarki? Szukam funkcjonalnej do ciemnych partii budynków w CQB... Swoją drogą, gdyby ktoś chciał zakupić samą skorupę + diody w celach "dekoracyjnych" to zapraszam do komisu...
  13. Dziś "testowałem" Blaster Devile 0.36. Póki co - załamka, kulki latają w lewo i prawo tak, że wylatują na 70m poza pole widzenia przez lunetę 4x... Jestem strasznie rozczarowany, dla porównania 0.30 latały mi wyśmienicie, jak po sznurku. Zachciało się kombinowania... Nie wiem, może to jakieś porywy wiatru, może lufa brudna, ostatecznie padła mi bateria i więcej nie postrzelałem. Dostanie się w ogóle coś dobrego w tej wadze? Po utopieniu kasy w 0.36 Blaster Devil szybko zamówiłem 2 paczki kulek 0.3 - ponownie Blaster Devile, których używałem wcześniej i G&G, których jeszcze nie
  14. Panowie, może tu spytam o pewną rzecz, niestety nie udało mi się znaleźć szperając po forum normalnie. Trochę odchodzę może od tematu snajperstwa, ale w końcu klamka to (niemal) nieodłączny atrybut większości z nas :P Ostatnio spotkało mnie niemiłe zaskoczenie, kiedy podczas próby ładowania magazynka gazem, ten z uporem maniaka przepuszczał gaz na zaworku do ładowania, zupełnie jakby nie chciał się on "zamknąć". Co ciekawe, z drugim magazynkiem stało się dokładnie to samo :/ Magazynki KSC (USP, system7), temperatura była wysoka pod 30 stopni, ładowane "od zera", brak gazu w nich wc
  15. Dexter, to z czym biegasz jesli nie ze snajperka? ;)
×
×
  • Create New...