ratman1809 Posted April 19, 2010 Report Share Posted April 19, 2010 Witam poskładałem ostatnio GB V2 do emki (chińczyk) Łożyska ślizgowe 6 mm metal Zębatki XYT Tłok bodajże madbula (wywaliłem opakowanie już - Niebieski z jednym metalowym zębem - zęby normalnej szerokości) Głowica - standard CA Prowadnica - metalowa łożyskowana pełny cylinder (chińczyk) głowica plast chińska Sprężyna coś koło 125/130 (z moich zapasów - dosyć twarda) Poskładałem wypodkładkowałem... wrzuciłem w body i tłok stanął w tylnym położeniu (tak że widać go w otworze GB - zostaje jakieś 3 - 4 mm przeswitu GB rozbierany i podkładkowanie sprawdzane 3 razy Podłączony był nawet testowo sinik który bez problemu ciągnie M150 w serii... na batce 10,8... nic - ciągle ten sam obja . Tłok idzie bardzo szybko do moementu zacięcia nawet na zwykłym silniki i 9,6 large (firefox 2000 mAh) Ba Ponieważ zwątpiłem w swoją wiedzę (i z braku czasu przed "Mangustą") poszedłem po pomoc do serwisu - po całym dniu walki kolega sie poddał - podobno nawet sprawdzał inny tłok i inne zębatki.. Czy ktoś ma pomysł co może być przyczyną takiego problemu ????? Quote Link to post Share on other sites
Wolfran Posted April 19, 2010 Report Share Posted April 19, 2010 Może źle odlany GB, może poluzuj trochę tylne śruby ;) ale to tylko moja teoria. Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted April 19, 2010 Report Share Posted April 19, 2010 Szybciej za dużo podkładek, lub jakaś trefna sprężyna ( za długa). Quote Link to post Share on other sites
BoB3k Posted April 19, 2010 Report Share Posted April 19, 2010 (edited) ...Miałem podobny problem, zobacz czy prowadnica sprężyny wchodzi swobodnie do tłoka, być może łożysko nie wchodzi do końca i zahacza o korpus tłoka(stąd zacinka), zobacz wszystko na prowadnicy bez łożyskowania czy wszystko śmiga jak powinno ;-) ... Edited April 19, 2010 by SDM Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted April 19, 2010 Report Share Posted April 19, 2010 Jak będzie problem ze springiem, to na prowadnicy bez łożyska będzie śmigać jak porshe na zakręcie ;-). Może sprawdzić czy prowadnica się w tłok chowa. Bo nie zaszkodzi, ale to by widział bez rozbiórki. Quote Link to post Share on other sites
kobejn669 Posted April 19, 2010 Report Share Posted April 19, 2010 Głowica tłoka z łożyskiem? Jeśli tak to może za dużo łożysk i sprężyna niema się gdzie ścisnąć. Albo łożysko z prowadnicy nie mieści się w tłoku, innej opcji nie widzę. Quote Link to post Share on other sites
ratman1809 Posted April 19, 2010 Author Report Share Posted April 19, 2010 Głowica zwykła Sprawdzę jeszcze tą prowadnicę sprężyny - przyznaję się że o tym nie pomyślałem.... Quote Link to post Share on other sites
Matark Dallas Posted June 6, 2010 Report Share Posted June 6, 2010 Głowica zwykła Sprawdzę jeszcze tą prowadnicę sprężyny - przyznaję się że o tym nie pomyślałem.... No i jak, doszedłeś? Ja miałem podobny problem w G3 CA, GB V2 CA stock modyfikowany przez jakiegoś pożal-się-boże serwisanta. (Wiecie, kable głośnikowe i inne takie cuda). :wink: Przy pierwszym strzale z mojego nowego zakupu tłok stanął w tylniej pozycji. Po zbadaniu GB okazało się, że tym co stawiało opór był anti-rev trący o końcówki zębów zębatki środkowej. Bez anti-rev zębatki latały jak Żyd po pustym sklepie, takie luzy były (także za sprawą owego serwisanta). Tak więc sprawdź zębatki z i bez anti-reversala. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted June 7, 2010 Report Share Posted June 7, 2010 Różnie to bywa z tymi blokadami tłoków, moim zdaniem w V2 najczęściej przez złe podkładkowanie zębatki silnikowej względem zębatki osi silnika, w niektórych replikach to nawet dość ciężkie dla doświadczonej osoby - rodzina MP5/ Quote Link to post Share on other sites
ratman1809 Posted June 21, 2010 Author Report Share Posted June 21, 2010 Dopiero w ten weekend znalazłem czas żeby posprawdzać co się dzieje Prowadnica OK - sprężyne dałem już najsłabszą jaką miałem (stock ze starej cymki 028) Nie pomogło - tlok doszedł już (z małą pomocą) do skrajnego tylnego położenia i nie chce ruszyć dalej Bez sprężyny chodzi bez problemów (tyle że napędzany ręcznie - nie silnikiem) Zaczynam mieć dosyć :( Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted June 21, 2010 Report Share Posted June 21, 2010 No jak nic, że coś źle składasz, patrz mój wcześniejszy post. Quote Link to post Share on other sites
Aliant Posted July 1, 2010 Report Share Posted July 1, 2010 Mam podobny problem ale z v3, Zębatka tłokowa blokuje się na samym początku, przy zazębianiu o zęby tłoka. Sprawdzałem pracę zębatek bez cylindra, popychacz był założony - zębatki się kręciły bez zarzutu. Z cylindrem bez sprężyny - zębatki się kręcą. Niestety przy założonej sprężynie ani drgną, dopiero jak popchnę tłok od przodu to wtedy zębatki idą dalej. Quote Link to post Share on other sites
Aliant Posted July 2, 2010 Report Share Posted July 2, 2010 Mała aktualizacja: Na GB v3 CYMY wszystko chodzi bez problemów. Nie wiem co jest z gb JG Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.