Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

GB V2 - chiński blokuje się


Recommended Posts

Witam

poskładałem ostatnio GB V2 do emki (chińczyk)

Łożyska ślizgowe 6 mm metal

Zębatki XYT

Tłok bodajże madbula (wywaliłem opakowanie już - Niebieski z jednym metalowym zębem - zęby normalnej szerokości)

Głowica - standard CA

Prowadnica - metalowa łożyskowana

pełny cylinder (chińczyk) głowica plast chińska

Sprężyna coś koło 125/130 (z moich zapasów - dosyć twarda)

 

Poskładałem wypodkładkowałem... wrzuciłem w body i tłok stanął w tylnym położeniu (tak że widać go w otworze GB - zostaje jakieś 3 - 4 mm przeswitu

 

GB rozbierany i podkładkowanie sprawdzane 3 razy

Podłączony był nawet testowo sinik który bez problemu ciągnie M150 w serii... na batce 10,8... nic - ciągle ten sam obja .

Tłok idzie bardzo szybko do moementu zacięcia nawet na zwykłym silniki i 9,6 large (firefox 2000 mAh)

 

Ba

Ponieważ zwątpiłem w swoją wiedzę (i z braku czasu przed "Mangustą") poszedłem po pomoc do serwisu - po całym dniu walki kolega sie poddał - podobno nawet sprawdzał inny tłok i inne zębatki..

 

Czy ktoś ma pomysł co może być przyczyną takiego problemu ?????

Link to post
Share on other sites

...Miałem podobny problem, zobacz czy prowadnica sprężyny wchodzi swobodnie do tłoka, być może łożysko nie wchodzi do końca i zahacza o korpus tłoka(stąd zacinka), zobacz wszystko na prowadnicy bez łożyskowania czy wszystko śmiga jak powinno ;-) ...

Edited by SDM
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Głowica zwykła

Sprawdzę jeszcze tą prowadnicę sprężyny - przyznaję się że o tym nie pomyślałem....

No i jak, doszedłeś?

Ja miałem podobny problem w G3 CA, GB V2 CA stock modyfikowany przez jakiegoś pożal-się-boże serwisanta. (Wiecie, kable głośnikowe i inne takie cuda). :wink:

Przy pierwszym strzale z mojego nowego zakupu tłok stanął w tylniej pozycji.

Po zbadaniu GB okazało się, że tym co stawiało opór był anti-rev trący o końcówki zębów zębatki środkowej. Bez anti-rev zębatki latały jak Żyd po pustym sklepie, takie luzy były (także za sprawą owego serwisanta).

Tak więc sprawdź zębatki z i bez anti-reversala.

Link to post
Share on other sites

Różnie to bywa z tymi blokadami tłoków, moim zdaniem w V2 najczęściej przez złe podkładkowanie zębatki silnikowej względem zębatki osi silnika, w niektórych replikach to nawet dość ciężkie dla doświadczonej osoby - rodzina MP5/

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Dopiero w ten weekend znalazłem czas żeby posprawdzać co się dzieje

Prowadnica OK - sprężyne dałem już najsłabszą jaką miałem (stock ze starej cymki 028)

Nie pomogło - tlok doszedł już (z małą pomocą) do skrajnego tylnego położenia i nie chce ruszyć dalej

Bez sprężyny chodzi bez problemów (tyle że napędzany ręcznie - nie silnikiem)

Zaczynam mieć dosyć :(

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Mam podobny problem ale z v3, Zębatka tłokowa blokuje się na samym początku, przy zazębianiu o zęby tłoka. Sprawdzałem pracę zębatek bez cylindra, popychacz był założony - zębatki się kręciły bez zarzutu. Z cylindrem bez sprężyny - zębatki się kręcą. Niestety przy założonej sprężynie ani drgną, dopiero jak popchnę tłok od przodu to wtedy zębatki idą dalej.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...