Bastik Posted April 28, 2010 Report Share Posted April 28, 2010 Witam. Mam małe pytanko. Czy nie orientuje się ktoś czy ta komora http://www.taiwangun.com/czesci_i_akcesori...arder-2015.html pasuje także do HK 416 P&J. Jak nie to jaka by pasowała poza stokową. Quote Link to post Share on other sites
mali Posted April 28, 2010 Report Share Posted April 28, 2010 Witam. Mam małe pytanko. Czy nie orientuje się ktoś czy ta komora http://www.taiwangun.com/czesci_i_akcesori...arder-2015.html pasuje także do HK 416 P&J. Jak nie to jaka by pasowała poza stokową. W sumie to czemu ma nie pasować? :) Ja niedawno zmieniałem w HK 416 AGM z dwu częściowej na taką jak w twoim linku, 15 min zabawy z wycinaniem body i po sprawie. Jeśli masz w stoku jednoczęściową to już żaden problem z wymianą, po prostu wyjmujesz jedną a wstawiasz drugą. Quote Link to post Share on other sites
Bastik Posted April 28, 2010 Author Report Share Posted April 28, 2010 No właśnie mam dwu częściową. Quote Link to post Share on other sites
kobejn669 Posted April 29, 2010 Report Share Posted April 29, 2010 Jeśli chcesz wymienić komorę na jednoczęściową to musisz wymienić dole body na przystosowane to takowej, ewentualnie wypiłować, ja w moim hk JG piłowałem plastykowe żeby wsadzić komorę jednoczęściową, nie wiem czy z metalowym jest sens się w to bawić. Quote Link to post Share on other sites
mali Posted April 29, 2010 Report Share Posted April 29, 2010 Dlaczego brak sensu? Chyba lepiej zrobić to samemu niż kupować dolne body? Przerobienie body to max. 15 min jeśli masz sprzęt (np. szlifierka kątowa + tarcza do cięcia metalu jak w moim przypadku). Po tej przeróbce masz body do którego można zamontować zarówno jedno jak i dwuczęściową komorę. Jutro zrobię zdjęcia jeśli interesuje cię przeróbka. Quote Link to post Share on other sites
Bastik Posted April 29, 2010 Author Report Share Posted April 29, 2010 Jeśli jest taka możliwość to bardzo bym prosił o zdjęcia. Quote Link to post Share on other sites
mali Posted April 30, 2010 Report Share Posted April 30, 2010 Zdjęcia mogę wrzucić najszybciej jutro(brak repliki w domu), ale mam gdzieś instrukcję z komory systemy. Jest tam opis jak to zrobić. Podaj maila to Ci wyślę. Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted April 30, 2010 Report Share Posted April 30, 2010 5 min roboty czy koszty związane z zakupem dolnego body hmmm bardzo ciekawe. szlifierka cienka tarcza do metalu kombinerki i pilniczek. No chyba że jest się leniem i robi się kupę kasą ;) Quote Link to post Share on other sites
kobejn669 Posted April 30, 2010 Report Share Posted April 30, 2010 (edited) Przy braku szlifierki kątowej to jest bez sensu, to miałem na myśli, ręcznie się tego nie zrobi. Można też sprzedać swoje i kupić inne używane i wyjść na 0. Jak bym raczej tak zrobił z powodu braku dostępu do szlifierki i braku kasy w mojej kupie. Edited April 30, 2010 by kobejn669 Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted April 30, 2010 Report Share Posted April 30, 2010 Mały brzeszczot też świetnie radzi sobie ze "znalem" tylko kosztem zaoszczędzonej energii elektrycznej stracimy więcej czasu. Quote Link to post Share on other sites
kobejn669 Posted April 30, 2010 Report Share Posted April 30, 2010 Zastanawiam się tylko czy takie działanie nie osłabia dodatkowo chińskiego body, widziałem już kilka z pękniętych w okolicach przedniego pinu. Quote Link to post Share on other sites
Bastik Posted May 1, 2010 Author Report Share Posted May 1, 2010 Szlifierkę to mam. Sprzęcik jest. Quote Link to post Share on other sites
Bastik Posted May 1, 2010 Author Report Share Posted May 1, 2010 Obecnie mam dwuczęściową komorę. Czy jedno częściowa komora po otwarciu repliki na jednym pinie (złamaniu jej) tak samo zostanie razem z lufą czy ten sposób rozebrania repliki będzie wtedy niemożliwy. Quote Link to post Share on other sites
kobejn669 Posted May 1, 2010 Report Share Posted May 1, 2010 Czyli body masz z plastyku, jeśli otwiera się łamiąc. Jest specjalny sposób składania repliki, próba normalnego złożenia skończy się uszkodzeniem głowicy cylindra i dyszy. Musisz najpierw wsunąć dolne body w górne patrząc czy dysza wchodzi w komorę, tylne uszy górnego body muszą być na zewnątrz dolnego)uważej żeby nie połamać). Jeśli już Ci się to uda musisz delikatnie"złamać" replikę tak aby dało się wsadzić uszy na miejsce, potem już tylko wbiaj piny. Rozkładanie musisz zacząć od wyjacia uszu. Na pocątku trochę uciążliwe, ale szybko się człowiek przyzwyczaja. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted May 4, 2010 Report Share Posted May 4, 2010 A nie lepiej kupić komorę TMa? ;) Quote Link to post Share on other sites
kobejn669 Posted May 4, 2010 Report Share Posted May 4, 2010 Jak się uda coś na ebay dorwać to lepiej. Quote Link to post Share on other sites
Bastik Posted May 4, 2010 Author Report Share Posted May 4, 2010 A komora TM jest jedno czy dwu częściowa? Quote Link to post Share on other sites
kobejn669 Posted May 4, 2010 Report Share Posted May 4, 2010 Dwuczęściowa, ale TM nie sprzedaje samych komór. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted May 4, 2010 Report Share Posted May 4, 2010 To dlaczego ja kupiłem? Na ebayu jest sklep gdzie są części TMa. Quote Link to post Share on other sites
kobejn669 Posted May 5, 2010 Report Share Posted May 5, 2010 Wiem, że na ebay można kupić, już w jakimś temacie o tym wspominałeś :) Szukałem ostatnio i znalazłem trochę części TM na amerykańskim, ale na brytyjskim nic ciekawego nie widziałem. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted May 14, 2010 Report Share Posted May 14, 2010 Dobra, nie czytałem całości bo oczy mnie rozbolały. Możesz wymienić komorę jednak pamiętaj że to tylko skorupa i będziesz potrzebował pierwszego trzpienia trzymającego największe pokrętło, jak już przez to przebrniesz to pewnie wszystko się uda. Przy wpasowaniu komory przyda się pilnik ;) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.