seger Posted April 28, 2010 Report Share Posted April 28, 2010 No cóż, Panowie pomóżcie ;) Była sobie raz piekna sr 25 CA z kichami róznych róznistych firm :) pech chciał że spręzyna m140 guardera przyczyniła sie do... zuzycia osi zebatki tłokowej :-F zębatki pozostałe. jakie to ? G&P ? CA ? systema ? ja nie wiem, ślepy jestem i w ogóle ;) jaka dac zebatkę ? czy wymienic zebatk iwszystkie ? ( tłok czerwony zwężane zeby G&P ) Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted April 28, 2010 Report Share Posted April 28, 2010 Wymienić samą oś zębatki a na przyszłość posmarować panewki. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted April 28, 2010 Author Report Share Posted April 28, 2010 (edited) w tym sek że paneki były posmarowane :) replika troche została zapiaszczona i pewnie wszędobylski piach to zrobił czy źle myślę ? i gdzie ośkę dorwać ;) ? Edited April 28, 2010 by seger Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted April 28, 2010 Report Share Posted April 28, 2010 A jak ośkę wymienić ? nigdy o czymś takim nie słyszałem. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted April 28, 2010 Author Report Share Posted April 28, 2010 młotek i jebudu pewnie ale trzeba nową wbić ładnie ;) a w razie W gdzie dostac taka zebatkę ( tylko nie G&P :P nie lubię tej firmy :P ) Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted April 29, 2010 Report Share Posted April 29, 2010 Jak chcesz sie pozbyć zebatek g&p to ja je chcę. A oś nie młotkiem tylko głową wybić. :wink: Quote Link to post Share on other sites
seger Posted April 29, 2010 Author Report Share Posted April 29, 2010 no to czym to dziadostwo wybić ;p ? wycisnac ją jakimś ściągaczem czy ki czort ? Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted April 30, 2010 Report Share Posted April 30, 2010 Ja bym osobiście zaczął od imadła, ale to tylko teoria ;) http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=93534&hl= Tutaj kolega sprzedaje za 50 zeta cały komplet ze stali :D Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted April 30, 2010 Report Share Posted April 30, 2010 Imadło, nakrętka m4-m5 i śrubka m3. I szare komórki. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted May 6, 2010 Author Report Share Posted May 6, 2010 poszło :) zębatkę położyłem na imadle, walnąłem młotkiem :) oś schowała sie do zebatki, z drugiej strony wyszła wiecej, pręt 3mm o dł. 20mm i pukanie lekko młotkiem i wyszło :) włożenie nowej osi: przyłożenie, wbicie lekkie młotkiem, nałożenie z jednej strony łożyska ( znalazłem jedno ślizgowe którego nigdzie nie używam :) ) głowica cylindra dyszą skierowaną na oś z drugiej strony, w imadło i zakręcamy :) potem nałozenie tulejki przy opóźniaczu popychacza to pikuś :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.