Padaka Posted May 23, 2010 Report Share Posted May 23, 2010 ziku - gdzie tu logika ? nie chcesz ICS'owej komory bo plastik i niby nie trwała - al chcesz BOYi i jakieś kombinacje z rurkami klejami itd ? to według Ciebie będzie bardziej trwałe, szczelne i bezproblemowe w użyciu niz oryginał ICS'a ? Quote Link to post Share on other sites
ziku Posted May 23, 2010 Report Share Posted May 23, 2010 No, 95pln za gównianą komorę nie zapłacę, żeby po pół roku znów mi pękła. Szczelne już jest, problem leży tylko w rurce do podawania kulek, brakuje jej z 1-2mm, mam zamiar tam przykręcić/wkleić coś co będzie niemal tak pancerne jak cała komora, bo w końcu jak się pod ogniem magazynek zmienia, to potrafi się go mocno wcisnąć. Z drugiej strony mogę dać po kropelce na bolce w magazynkach i też powinno dać radę, bo niewiele im tak na prawdę brakuje, szczególnie low-capom od BOYI, ze STARami trochę gorzej. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted May 24, 2010 Report Share Posted May 24, 2010 Rzeźba w gównie jak to mawiają. Stracisz fpsy, podawanie będzie złe. Coś się ukruszy to będzie jeszcze gorzej. A komory ICSa nie psują się same. 90% awarii aegów leży po stronie użyszkodników. Quote Link to post Share on other sites
johny13 Posted May 24, 2010 Report Share Posted May 24, 2010 (edited) @ Ziku - ICS ma 2 niestandardowe rzeczy - jedna z nich to komora HU ; druga to GB ktore jest dwudzielne . Wg mnie zmarnowales 95 zeta. czyli, dla przedłużenia żywotności tłoka:1. nie używać zwalniacza sprężyny/nie wciskać forward assista - rotacja wsteczna zębatek wywołana zwolnieniem sprężyny wyłamuje ostatnie zęby tłoka, inaczej mówiąc zębatka tłokowa cofająca się hamuje sobie na ostatnim zębie 2. kupić mosfeta z AB od GATE, żeby przy semi-auto lub po serii tłok zostawał zawsze w pozycji z przodu cylindra? 3. prawidłowo zamontować głowice tłoka, tak by nie wchodził on za głęboko w cylinder? 4. wyciąć przedostatni ząb i jeszcze jeden na tłoku, żeby zębatki prawidłowo wchodziły na ostatni ząb? ad.1. Zwalnianie nie urwie ci zebow. Uderzenie trybow o zebatke spowoduje urwanie lub szybsze zurzycie sie. Przy zwalnianiu sprezyny kolo obraca sie do takiej pozycji , ze zadne z jej trybow nie styka sie z zebatka ; inaczej piszac , zebatka ustawia sie lysa czescia rownolegle to tloka. Mam tez pytanie - jakiej uzywasz sprezyny i jaki masz tlok ?? ad.2. Na temet mosfetow nie bede sie wypowiadal. ad.3. Tlok zawsze bedzie sie stykal z glowiaca. Po porstu zrob podkladkowanie tloka . Moze to byc 0,1m lub 1mm lub odwolna wartosc . Musisz sam sprawdzic. ad.4. Wytnij przedostatni zab i zrob podkladkowanie oraz nasmaruj tryby , cylinder i uszczelnij glowice. To wszystko. Rzeźba w gównie jak to mawiają. Stracisz fpsy, podawanie będzie złe. Coś się ukruszy to będzie jeszcze gorzej. A komory ICSa nie psują się same. 90% awarii aegów leży po stronie użyszkodników. I tutaj sie z toba zgodze oraz dodam od siebie - 100% awari czegokolwiek jest wynikiem bledu ludzkiego. Edited May 24, 2010 by johny13 Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted May 24, 2010 Report Share Posted May 24, 2010 Ad.1 @Johny: BZDURA! Zębatki kręcą się aż duże zęby tłokowej uderzą w tył tłoka. I z czasem to męczy tłok i powoduje urwanie tyłka. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted May 24, 2010 Report Share Posted May 24, 2010 Chyba że wpakujesz ten tlok Pcham go do wszystkich replik, jest ultra niezniszczalny. Każą opinie że kradnie fpsy ze jest ciężki itd. Ale, u mnie on hula z M170 i nawet nie jest draśnięty, sama opinia serwisanta ze specshopu jest jak najbardziej pozytywna o tym tłoku. więc jeśli kradnie moc to myślę że nie więcej niż 5 fps ( z autopsji ) Jedyny mankament jest taki że przed założeniem, najlepiej zęby przykleić do tłoka klejem epoksydowym, poxipolem. Quote Link to post Share on other sites
suharinho Posted May 24, 2010 Author Report Share Posted May 24, 2010 Chyba że wpakujesz ten tlok Pcham go do wszystkich replik, jest ultra niezniszczalny. Każą opinie że kradnie fpsy ze jest ciężki itd. Ale, u mnie on hula z M170 i nawet nie jest draśnięty, sama opinia serwisanta ze specshopu jest jak najbardziej pozytywna o tym tłoku. więc jeśli kradnie moc to myślę że nie więcej niż 5 fps ( z autopsji ) Jedyny mankament jest taki że przed założeniem, najlepiej zęby przykleić do tłoka klejem epoksydowym, poxipolem. Witam Urwało mi ząb w podobnym tłoku, ale z POMu, więc mniemam, że i w aluminiowym by urwało. Zastanawiałem się również nad łożyskami, być może to one winne. Wymienię chyba na nowe JBU, jeszcze raz spodkładkuję i zobaczymy. Pozdrawiam Przemek Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted May 25, 2010 Report Share Posted May 25, 2010 Poldi a przypadkiem Turbo 3000 nie zatrzyma zębatek? ;) W żadnej replize ze zwalnianiem nie spotkałem się z tym aby zębatka po zwolnieniu uderzała w pierwszy ząb tłoka. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted May 25, 2010 Report Share Posted May 25, 2010 A wiesz, że zależy? Po semi nie ma szansy ale na mocnej sprężynie z dalekiego położenia jak się układ rozpędzi to bezwładność zębatek potrafi dokręcić aż do uderzenia. Także jak zwalniać to jak napisałem uprzednio: po dwóch strzałach na semi. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted May 26, 2010 Report Share Posted May 26, 2010 Dziwne u mnie nawet M150 nie było w stanie tak obrócić silnikiem z mocnymi magnesami. Może jeden lub dwa obroty rotora a to nawet nie jest 1/3 obrotu tłokowej. W ICSach na mocnych sprężynach też tego nigdy nie zaobserwowałem. Quote Link to post Share on other sites
zulu Posted May 26, 2010 Report Share Posted May 26, 2010 Niestety przez zwalniacz sprężyny na M130 urwałem kiedyś ząb tłoka nylonowego DF, po full auto oczywiście. Silnik Turbo 3000. Preston załatwił tak jeden z moim zdaniem najlepszych tłoków (wbrew panującym tutaj opiniom) - biały G&P (POM-owy). Bestia i tak nie padła jak inne tylko zębatka tłokowa przecięła pierwszy ząb niczym piła. Mój hula już jakieś 40000 BB jak nie więcej na M150 i li-po i już kilka razy dostał w "dupe" przez przypadkowe zwolnienie sprężyny zanim założyłem hamulec. I powtórzę jeszcze raz, MOS-FET z hamulcem załatwia sprawę definitywnie i polecam ten od KicpY - sprawdzony, jest tak mały, że mieści się w ICS-ie w chwycie przednim razem z Li-Po 11.1 2200 25C. Quote Link to post Share on other sites
ziku Posted June 5, 2010 Report Share Posted June 5, 2010 Update w kwestii komory: Zmodyfikowałem komorę HU od BOYI, wszystko działa jak powinno, kulki podaje bez problemów, jak się rozpadnie, to kupie oryginalną komorę ICSa. Swoją drogą moja popsuła się najprawdopodobniej ze starości ;]. ps. Miałem tłok JBU POM z metalowymi zębami i bardzo szybko się z nim pożegnałem ze względu na brak ostatniego zęba... Teraz mam aluminiowy BFT z metalowymi zębami i na razie działa ;] Quote Link to post Share on other sites
suharinho Posted June 16, 2010 Author Report Share Posted June 16, 2010 Witam Zastanawiam się jeszcze nad skrzywieniem gb lub osi którejś z zębatek (pomysł kolegi). Pomierzę to i owo i się zobaczy. Pozdrawiam Przemek Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.