miniker17 Posted May 6, 2010 Report Share Posted May 6, 2010 Witam Mam problem kiedy daje na ogień pojedynczy to spust wydaje tak jakby się się zacina(nie strzela) i wydaje dziwne odgłosy a ciągłym wszystko działa proszę o pomoc. A oto link do filmiku na http://www.youtube.com/watch?v=1ChqHVKDspc Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted May 7, 2010 Report Share Posted May 7, 2010 A podłącz aku, strzel na full auto i semi będzie śmigać? Quote Link to post Share on other sites
Lochu Posted May 7, 2010 Report Share Posted May 7, 2010 Opisz dokładniej problem, kolega miał chyba to samo, na semi odda kilka strzałów i się zatnie? czy za każdym razem się zacina? Quote Link to post Share on other sites
miniker17 Posted May 7, 2010 Author Report Share Posted May 7, 2010 Na full auto normalnie strzela ale jak dam na semi to od razu się zacina i wydaje ten dziwny dźwięk Quote Link to post Share on other sites
Lochu Posted May 7, 2010 Report Share Posted May 7, 2010 A sprężynę trochę ubija czy nic? Quote Link to post Share on other sites
miniker17 Posted May 7, 2010 Author Report Share Posted May 7, 2010 Nie nic a nic Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted May 7, 2010 Report Share Posted May 7, 2010 A tam widać, że potrzebne jest lepsze aku. Jaką masz batkę? Quote Link to post Share on other sites
miniker17 Posted May 8, 2010 Author Report Share Posted May 8, 2010 9.4 Quote Link to post Share on other sites
Lochu Posted May 8, 2010 Report Share Posted May 8, 2010 Chyba jednak nie lepsze aku jak sprężyny nie rusza. A nie 9,6 ? Quote Link to post Share on other sites
miniker17 Posted May 8, 2010 Author Report Share Posted May 8, 2010 Ta 9.6 pomyliłem się Quote Link to post Share on other sites
krzysieks Posted May 8, 2010 Report Share Posted May 8, 2010 Mechanizm języka spustowego mógł wyślizgnąć się z przerywacza, przy naciskaniu języka spustowego słychać wtedy takie charakterystyczne klekotanie. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted May 8, 2010 Report Share Posted May 8, 2010 Ale to charakterystyczne cięcie się singla i wtedy musisz przejść na auto. Jakiej firmy ta batka? Quote Link to post Share on other sites
miniker17 Posted May 8, 2010 Author Report Share Posted May 8, 2010 AK kupiłem od typa więc nie mam pojęcia jakiej firmy jest batka. Zauważyłem że jak odczepię silnik od reszty gearboxa i jak pokręcę zębatka,to wtedy się odblokowuje spust na singe (na jakieś parte strzałów bo potem znowu się blokuje ) czy to zębatka może być temu wina ? Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted May 11, 2010 Report Share Posted May 11, 2010 Nie. Winne jest temu to, ze tłok i zębatka tłokwa po strzale staje w takiej pozycji, ze przerywacz jest lekko uniesiony. Naciskajac spust zrzuca kostkę stykową ze spustu i nic sie nie dzieje. Na auto przerywacz jest opuszczony i nie robi problemu. Układ kopnięty lepszą baterią faktycznie nie powinien tego wykazywać bo zębatka zatrzyma sie po strzale w dalszej pozycji. Quote Link to post Share on other sites
miniker17 Posted May 14, 2010 Author Report Share Posted May 14, 2010 Czyli co z tym mam zrobić? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted May 16, 2010 Report Share Posted May 16, 2010 kupic lepszą batke. lub wyeleminowac opory na obecnej instalacji elektrycznej. ( wymień kable, wtyki) Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted May 16, 2010 Report Share Posted May 16, 2010 Podkładkowanie poprawić. Na semi zębatki z rozpędu jeszcze się dokręcają na tyle, zę przerywacz opadnie. U ciebie opór mechaniczny na to nie pozwala. No i to jeste jeden z powodów dla których jestem przeciwnikiem AB w mosfetach. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.