beny2856 Posted May 13, 2010 Report Share Posted May 13, 2010 Witam Wszystkich! Ostatnio zrobiłem upgrade HK GFC/JG i wszystko było by dobrze gdyby było widać efekty! :cry: Wymieniłem Lufa 410 mm 6,03 SRC hrom Cylinder typ 1 [sYSTEMA] Zestaw cichej głowicy cylindra i tłoka v.2 [P&J]- głowica tłoka trochę luźno siedziała w cylindrze Sprężyna SP 130 [Guarder] Wszystkie części są z Taiwagun Złożyłem do kupy i coś jest nie tak! :wink: Rozrzut BB jak bym z garści sypał - kulki 0,25 P&J Zasięg jak w mojej starej M4 JG -stok Co może być nie tak? Będę wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu tej zagadki Pozdrawiam Beny Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted May 13, 2010 Report Share Posted May 13, 2010 Nie tak jest: - nazwa tematu ;) - kulki (zmień firmę) - szczelność układu Quote Link to post Share on other sites
beny2856 Posted May 13, 2010 Author Report Share Posted May 13, 2010 (edited) Siema Smerglu, a jak można by poprawic szczelność? Głowicę cylindra uszczelniłem teflonem, dysza doszczelniona. Więc co jeszcze komorę hopa? Kulki już zamówione 0,25 G&G Edited May 13, 2010 by beny2856 Quote Link to post Share on other sites
Karmazyt Posted May 13, 2010 Report Share Posted May 13, 2010 Przede wszystkim, nawiń taśmę teflonową na głowicę tłoka pod uszczelką. Poszukaj też uszczelki na głowicę cylindra. Kulki - lepiej kamienie w magazynek naładuj, dalej polecą. Spróbuj na kulkach typu Exel, Blaster, G&G, Madbull. Sprawdź, czy zespół lufy jest dobrze złożony, czy wsadziłeś dystanser do komory, i czy gumka jest w dobrym stanie. Sprawdź, czy lufa jest w dobrym stanie, czy nie jest porysowana itp. Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted May 13, 2010 Report Share Posted May 13, 2010 O jezu! Miałeś super HK416 i powiem, że teraz to masz kupę nie replikę. Lufa SRC, jeden z gorszych wyborów, głowice już są zupełnie lepsze w stocku. Kulki też masakra. Aż dziw, że na tym strzela. Zostaw wszystko stock, oprócz sprężyny Guardera, odciąży mechanizm troszkę. Gwarantuje Ci, że będzie lepiej. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted May 13, 2010 Report Share Posted May 13, 2010 W życiu nie montuj sylikonu na głowice tłoka ! Fakt, gumka może być zajechana stąd brak zasięgu. Co do lufy to grzechotnik ma rację, ja nie chciałem Cię dołować :) Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted May 13, 2010 Report Share Posted May 13, 2010 Przede wszystkim, nawiń taśmę teflonową na głowicę tłoka pod uszczelką. Nie osłabiaj mnie chłopie... Quote Link to post Share on other sites
Karmazyt Posted May 13, 2010 Report Share Posted May 13, 2010 Dlaczego nie nawijać niby teflonu na głowicę? Przecież, uszczelka będzie lepiej dociskać się do cylindra. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted May 13, 2010 Report Share Posted May 13, 2010 Bo jak gumka jest źle dobrana, to teflon tego nie zmieni, natomiast może narobić syfu. Na kierunkowe głowice tłoka nie daje się teflonu. Quote Link to post Share on other sites
beny2856 Posted May 13, 2010 Author Report Share Posted May 13, 2010 Panowie a jakie firmy polecacie prec lufę? Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted May 13, 2010 Report Share Posted May 13, 2010 Prometheus, KM Head. Quote Link to post Share on other sites
Levvy Posted May 13, 2010 Report Share Posted May 13, 2010 Jeśli masz mniej pieniędzy, to systema. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted May 13, 2010 Report Share Posted May 13, 2010 Przecież, uszczelka będzie lepiej dociskać się do cylindra. Bzdura, uszczelkę do cylindra dociska wyłącznie ciśnienie, nic jej nie podpiera od środka ergo, nawinięcie teflonu (chyba że 3mm warstwę...) nic absolutnie nie da prócz tego że zatka otworki w głowicy... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.