marrek666 Posted May 21, 2010 Report Share Posted May 21, 2010 Witam Chciałbym znać wasza opinie na temat tych dwóch m'ek. Która jest lepsza? Dokładniej chodzi mi o M4A1 Eco. Version G&G podniesione do 380 fps czy M4A1 RedWolf Custom G&P. Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted May 24, 2010 Report Share Posted May 24, 2010 Zarzuć linkami... Quote Link to post Share on other sites
marrek666 Posted May 24, 2010 Author Report Share Posted May 24, 2010 http://www.defcon.com.pl/product-pol-3546-...ustom-G-P-.html To jest G&P http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info...facturers_id=38 A to G&G ;D Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted May 25, 2010 Report Share Posted May 25, 2010 Ja bym pomyślał pomiędzy G&P a G&G, każdy ma jakieś argumenty za i przeciw. Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted May 25, 2010 Report Share Posted May 25, 2010 (edited) Jak już wybierac to G&P lub ICS ale jednak polecam ICS sam posiadam i nie nażekam. jeśli ci zależy na tanim tuningu i mocnym szkielecie gearboxa to bież ICS bo ta firma robi lepsze szkielety niż G&P i można za mniejsze pieniądze przeprowadzic tuning noi te ,,łamane,, body normalnie miodzio noi ogólnie G&P ma lepsze bebechy od G&G jeżeli masz n ie dużo kasy to możesz kupic tą emkę : http://www.madonion.eu/M4A1_Universal_Version_p444.html jeżeli wybierasz G&G lub G&P to ja bym brał na 1000000% G&P, dużo jest informacji na temat tych replik Edited May 25, 2010 by Pietia888 Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted May 26, 2010 Report Share Posted May 26, 2010 (edited) @Pietia888 Ja prędzej bym wybrał szkielet G&P niż ICS. G&G ma słabe szkielety. Za to ma bardzo dobre wykonanie zewnętrzne i bardzo dobre gumki (wg mnie najlepsze :D ). Przy G&P często łamią się ośki zębatek, a znam kilka przypadków nieszczelnych komór. Z G&G mimo plastikowej komory z nieszczelnością się nie spotkałem. Poza tym w G&G mamy już lufę precyzyjną. To G&P RedWolf Custom jest jakieś podejrzanie tanie. Tańsze od stockowego G&P. Za 850 zł możemy mieć G&G Eco z wymienionym szkieletem i metal body. No ale cóż, ja mam G&G, Ty ICS, a każdy swoje chwali :P P.S. Wymiana na metal body przy ICSie jest sporo droższa niż przy standardowym AEGu. Edited May 26, 2010 by PiterTKD Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted May 26, 2010 Report Share Posted May 26, 2010 G&P, wg. mnie G&G jest niższe o wiele mechanicznie, a ICS'y są brzydkie (teraz, kiedyś były piękne), GB fajny, ale żeby się bawić ciągle czymś takim? Łatwiejszy w serwisie i 'tuningu', ale wg. mnie serwisuje się i tuninguje tak rzadko, że nie jest potrzebny taki GB - bajer, ale nie przeważa o kupnie. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.