TROOPER JA Posted May 29, 2010 Report Share Posted May 29, 2010 Witam, mam problem z rozłożeniem m4a1 (IIIgeneracja JG z metalowym korpusem dboyi). Wykonuje czynności wg. instrukcji NA TEJ STRONIE , jednak nie mogę ozdzielić dolnej i górnej części korpusu. Po odciągnięciu dźwigni przeładowania górna część korpusu dalej się blokuje i nie można jej przesunąć. Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted May 29, 2010 Report Share Posted May 29, 2010 pin z przodu demontujesz i odciągasz, rączka delikatnie w górę, żeby bolec na GB ominęło i po sprawie. jeśli to nie działa sprawdź, czy jakaś blaszka osłaniająca gearboxa nie blokuje się. Ewentualnie szarpnij upper recivera - może być sprężynka od rączki źle zamontowana i takie kwasy robi.kombinuj - nie ma się co zepsuć (najwyżej rozciągnie się sprężynka od rączki) Quote Link to post Share on other sites
TROOPER JA Posted May 30, 2010 Author Report Share Posted May 30, 2010 Problem zdiagnozowany, górną część body blokuje blaszka gb, która znajduje się po lewej stronie, obok przycisku bolth-catch Quote Link to post Share on other sites
TROOPER JA Posted May 30, 2010 Author Report Share Posted May 30, 2010 Drogi moderatorze, proszę o połączenie postów moich dwóch postów ;-) zwierzu93, orientujesz się może jeszcze jak z body dboyi wyciągnąć mechanizm zwalniania magazynka? Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted May 31, 2010 Report Share Posted May 31, 2010 Zależy którą serie masz, niektóre są na śrubkę, a niektóre musisz mocno wcisnąć i obracać, po uprzednim demontażu bolt catcha. Quote Link to post Share on other sites
TROOPER JA Posted May 31, 2010 Author Report Share Posted May 31, 2010 Śrubki nie ma, jest tylko na środku przycisku zwalniającego metalowy bolec. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted May 31, 2010 Report Share Posted May 31, 2010 Wciskasz przycisk na maksa i kręcisz z drugiej strony całym tym płaskim dynksem. Quote Link to post Share on other sites
TROOPER JA Posted May 31, 2010 Author Report Share Posted May 31, 2010 Poszło, gear-box jest jeszcze blokowany przez jedną śrubkę w tylniej części, od strony kolby. Czy żeby to odkręcić trzeba zdejmować kolbę? Jest jakiś sposób na zdjęcie pierścienia, który trzyma kolbe bez specjalistycznych narzędzi? Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted May 31, 2010 Report Share Posted May 31, 2010 kolbę odkręcasz śrubką w prowadnicy kolby (lub w kolbie jeśli kolba jest stała), oraz wybijasz pin nad spustem. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted May 31, 2010 Report Share Posted May 31, 2010 no i chwyt pistoletowy zdjąc trzeba ;) Quote Link to post Share on other sites
TROOPER JA Posted June 1, 2010 Author Report Share Posted June 1, 2010 Gdzie dokładnie znajduje się ta śrubka w prowadnicy? Kolba nie jest przypadkiem przykręcona metalowym pierścieniem? Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 1, 2010 Report Share Posted June 1, 2010 Pierścień na prowadnicy kolby to tylko atrapa. W starszych kolbach jest nieruchomy (zwyczajnie jest jednym kawałkiem metalu razem z prowadnicą) w innych się kręci. Aby odkręcić prowadnicę, musisz zdjąć zaślepkę (przypuszczam że ją masz) na samym końcu tej prowadnicy i zajrzeć do środka. Tam na końcu jest śruba. Quote Link to post Share on other sites
TROOPER JA Posted June 1, 2010 Author Report Share Posted June 1, 2010 Czy żeby zdjąć zaślepkę musze zdejmować kolbę z prowadnicy? Jak wykręcić bolec od regulacji długości kolby. Jeśli zaślepka powinna być plastikowa, to u mnie zakończenie jest metalowe. Przypomnę jeszcze że kolba jest produkcji JG, a korpus dboyi. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 1, 2010 Report Share Posted June 1, 2010 Zaślepka jest metalowa. Musisz zdjąć kolbę. Nie odkręcasz śruby regulacji, tylko odciągasz dźwignie max w dół. Quote Link to post Share on other sites
TROOPER JA Posted June 1, 2010 Author Report Share Posted June 1, 2010 Dzięki, już rozłożyłem ;) Teraz zabieram się za wymiane okablowania. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted June 1, 2010 Report Share Posted June 1, 2010 (edited) no to Panowie mamy przesrane :) Jeżeli nie wiesz jak rozłożyć replike, a chcesz wymieniać okablowanie - daruj sobie, daj komus kto sie zna bo tylko spartolisz robotę, i replika będzie uszkodzona z Twojej winy jako początkującego mechanika i elektryka lub "pokaż kotku co masz w środku " i nie będzie banlgac ;] Edited June 1, 2010 by seger Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted June 2, 2010 Report Share Posted June 2, 2010 no to Panowie mamy przesrane :) Jeżeli nie wiesz jak rozłożyć replike, a chcesz wymieniać okablowanie - daruj sobie, daj komus kto sie zna bo tylko spartolisz robotę, i replika będzie uszkodzona z Twojej winy jako początkującego mechanika i elektryka lub "pokaż kotku co masz w środku " i nie będzie banlgac ;] Przejmujesz się ? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted June 2, 2010 Report Share Posted June 2, 2010 Przejmujesz się ? nie ;] Quote Link to post Share on other sites
TROOPER JA Posted June 5, 2010 Author Report Share Posted June 5, 2010 Nie musicie się martwić, na elektryce się dosyć dobrze znam, a problem podczas rozkładania sprawiła mi wygięta blaszka, która osłania okablowanie (blokowała część korpusu podczas wysuwania). Nowe okablowanie jest już zrobione i prawie gotowe do zamontowania. W każdym razie jeszcze raz dzięki za pomoc w rozłożeniu ;) Quote Link to post Share on other sites
kobejn669 Posted June 6, 2010 Report Share Posted June 6, 2010 Żeby wymienić okablowanie w gb v.2 trzeba go rozkręcić, bo niema sensu łączyć nowych kabli ze starymi wystającymi z gb. Jeśli to Twój pierwszy raz to lepiej niech pomorze Ci ktoś kto się na tym zna. Quote Link to post Share on other sites
TROOPER JA Posted June 13, 2010 Author Report Share Posted June 13, 2010 Okablowanie już dawno wymieniłem, szczerze powiedziawszy to nawet nie przyszło mi do głowy, żeby do starych kabli przyczepiać nowe ;-) Gb poskładany i nawet działa, w wolnym czasie którego ostatnio mam zdecydowanie za mało skończę składać M4 :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.