PiterCK Posted May 31, 2010 Report Share Posted May 31, 2010 (edited) Jako jedyny sklep miał kolimator z dokręcanym tubusem, dlatego zamówiłem u nich. Niestety, sklep Pifpaf to PORAŻKA i pracują tam chyba osoby które klienta mają za jelenia. Jeszcze przed zimą, zamówiłem kolimator z dokręcanym tubusem 2x firmy BLOG z pokrywkami typu flip-open. Znałem ten kolimator i wiedziałem, że jest całkiem w porządku. Cena to około 180-190zł Niestety, przysłali mi prawie identyczny, tylko że kosztujący około 150zł NO NAME bez pokrywek. Napisałem im maila, to... zaproponowali mi że przyślą mi pokrywki :wink: Ciekawe jak sobie je założę, no więc napisałem, że chcę dostać zwrot pieniędzy, bo BLOG był całkiem fajny, a ten to jakiś niewypał, kropkę ledwo widać nawet bez ostrego słońca. Oczywiście napisałem, że wyślę im koli na ich koszt, to odpisali, że nie przyjmują takich przesyłek i wróci to do mnie. Zaczęli też wmawiać mi że to ten sam kolimator. Ostatni mail napisałem im we Wrześniu, później niestety miałem taką sytuację, że kolimator to była ostatnia rzecz o której mogłem myśleć, dlatego im się upiekło, jednak celownik nadal leży w pudle nieużywany, 200 zł poszło w błoto, proszę Was o poradę, czy w jakikolwiek sposób mogę jeszcze rościć swoich praw pomimo że minęło tyle czasu? W końcu pisałem do nich od razu jak dostałem przesyłkę, i to ja napisałem ostatniego maila, więc można chyba uznać, że nadal czekam na odpowiedź. Chcę po prostu zwrot, bo 200zł to dużo, ale da się przeżyć, natomiast nie mogę przeboleć że takie cwaniaczki olali mnie sikiem parabolicznym i zrobili ze mnie jelenia. P.S. Dodatkowo zapłaciłem za kuriera, a przysłali pocztą :/ Ale to jeszcze nie zbrodnia. Edited May 31, 2010 by PiterCK Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted May 31, 2010 Report Share Posted May 31, 2010 Rzecznik konsumenta. Jak najbardziej możesz dochodzić swoich praw. Idąc do rzecznika weź ze sobą paragon/fakturę bądź jakikolwiek inny dowód zakupu. Wydruk ze strony też się przyda. Kolimator póki jest w takim stanie jak przyszedł, nie używałeś go ani nie uszkodziłeś, może być jak najbardziej przedmiotem zwrotu. Pozdrawiam Mortis Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted May 31, 2010 Report Share Posted May 31, 2010 I w dodatku powinni Ci z tego co pamiętam zwrócić wszystko tzn łącznie w wysyłkami. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted May 31, 2010 Report Share Posted May 31, 2010 Idąc do rzecznika weź ze sobą paragon/fakturę bądź jakikolwiek inny dowód zakupu. Wydruk ze strony też się przyda. Aha i korespondencję. W zależności od sytuacji, możliwe także, że należą Ci się odsetki. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.