ZeneQ_BS Posted May 31, 2010 Report Share Posted May 31, 2010 Potrzebuje odpowiedzi na szybko, właśnie w replice pękł mi szkielet gb. Jest to LR300 od P&J. Jechałem na lipo 11.1, wiec to chyba dlatego. Jaki szkielet kupić żeby wytrzymał ? http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=3381 Myślałem nad tym. Z góry dzięki za odpowiedz. Quote Link to post Share on other sites
Trzmiel Posted May 31, 2010 Report Share Posted May 31, 2010 Miałem ten szkielet i pod tuning hi=speed bym go nie brał, łożyska ślizgowe 6mm kulturą pracy nie grzeszą. Warto kupić coś z kulkami 8-9mm np G&P, Kingarms etc. Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted June 3, 2010 Report Share Posted June 3, 2010 Z tego co wiem, to nie ma szkieletów G&P z 9mm łożyskami. Ale G&P byłby najlepszy. Ew. możesz pomyśleć o JG III generacji:) Polecam poszukać tematów o gearboxach. Quote Link to post Share on other sites
Antol Posted June 3, 2010 Report Share Posted June 3, 2010 http://www.serwis-asg.pl/product_info.php?...products_id=231 Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted June 4, 2010 Report Share Posted June 4, 2010 (edited) Czytać! Napisałem o szkieletach G&P... nie ma szkieletów G&P z 9mm łożyskami. A rozpatrywałem tylko G&P, gdyż to jeden z najmocniejszych gearboxów, który będzie w stanie przemielić trochę kulek na konfiguracji kolegi ZenQa P.S. Wiem, że to jest satysfakcjonujące udowodnić komuś błąd, ale warto najpierw dokładnie zrozumieć co drugi ludź miał na myśli :) Edited June 4, 2010 by PiterTKD Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted June 4, 2010 Report Share Posted June 4, 2010 Antol możesz napisać coś więcej o tym GB , używasz ? Ile BB i na jakiej sprężynie przemieliłeś ? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.