Skeeze Posted June 1, 2010 Report Share Posted June 1, 2010 Witam! Dzisiaj dostałem zamówiony wczoraj u airsoftgunextreme.pl kolimator, który jest niestety wadliwy: 1. pomimo dobrych baterii kropka w wizjerze pojawia się jedynie sporadycznie po lekkim przyduszeniu pokrętła zmiany koloru. Na stałe natomiast kropka nie jest wyświetlana w wizjerze, co całkowicie uniemożliwia korzystanie z urządzenia. 2. zamówiony kolimator nie był w oryginalnym opakowaniu (był zapakowany jedynie w folię bąbelkową) + przyszedł bez instrukcji 3. kolimator nosi ślady użytkowania! a) na zakrętce baterii zdarta farba b) na pokrętle regulacyjnym up&down wytarta czarna tarcza (prawdopodobnie od śrubokręta) c) korpus kolimatora nierówno skrecony za pomocą imbusów (po prawej stronie luka ponad 1 mm) d) klapka na szkle wyjściowym nie domyka się ani razu, więc szkło pozostaje cały czas otwarte. Niestety dopiero po oglądnięciu produktu, wysłaniu maila i nieudanych próbach dzwonienia na telefony zacząłem szukać opinii na temat tego sklepu... Jak się wkurw**em kiedy zobaczyłem topic na Waszym forum. Czy jest jakaś szansa na to, że odzyskam stracone pieniądze? Oczywiście pozwy do sądu plasują się na ostatnim miejscu działań... Proszę o szybką i konkretną odpowiedź. Pozdrawiam! Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 1, 2010 Report Share Posted June 1, 2010 1. Wycieczka osobiście. Ale ponieważ ludzie piszą, że często nikogo tam nie ma, a Ty jesteś z Zielonej Góry, to raczej nic nie da. 2. Wycieczka do Rzecznika Konsumentów, a potem na Policję. Oczywiście wszelkie wydruki dokumentujące obraz sprawy powinieneś mieć ze sobą. Sam kolimator najlepiej też. Link to post Share on other sites
MyN3 Posted June 2, 2010 Report Share Posted June 2, 2010 w tym sklepie jest straszny b***el... bardzo możliwe że ktoś odesłał na gwarancję ten sam model i jemu odesłali nowy a tobie jego.. Jeśli chodzi o zwrot pieniędzy to masz do tego jak największe prawo gdyż każdy produkt zakupiony można zwrócić w ciągu 10dni jeśli nie spełnia twoich oczekiwań a w tym wypadku chyba tak jest. W tedy sprzedawca musi oddać 100% poniesionych przez Ciebie kosztów.. Najważniejsze żebyś napisał do nich maila w którym jasno opisujesz wady najlepiej dołącz zdjęcia i wypisz to czego się domagasz.. Nie zaszkodzi napisać do Rzecznika Konsumentów opisać całą sprawę.. Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 2, 2010 Report Share Posted June 2, 2010 Jeśli chodzi o zwrot pieniędzy to masz do tego jak największe prawo gdyż każdy produkt zakupiony można zwrócić w ciągu 10dni jeśli nie spełnia twoich oczekiwań a w tym wypadku chyba tak jest. W tedy sprzedawca musi oddać 100% poniesionych przez Ciebie kosztów.. Bzdura. Mylisz podstawy prawne. W ciągu 10 dni można zwrócić produkt bez podania przyczyny, nawet jeśli jest zgodny z opisem. Wtedy sprzedawca nie pokrywa kosztów wysyłki do Ciebie i spowrotem. Ten koszt ponosi klient. Produkt wadliwy/niezgodny z opisem sprzedawca ma obowiązek wymienić/naprawić/zwrócić pieniądze łącznie z uzasadnionymi kosztami. Można jeszcze powołać się na kodeks cywilny i nienależyte wykonanie. Wszystko zależy od oczekiwanych skutków prawnych. Link to post Share on other sites
MyN3 Posted June 3, 2010 Report Share Posted June 3, 2010 A no fakt... Pomyliłem sytuację :D Link to post Share on other sites
szmerglu Posted June 3, 2010 Report Share Posted June 3, 2010 Jest taki fajny temat w tym dziale ;) Radzę się zapoznać. Link to post Share on other sites
Recommended Posts