KicpA Posted August 9, 2010 Report Share Posted August 9, 2010 A zaraz będziesz innych upominał że napisali coś co nie wnosi nic do tematu ;) Pytałem autora a nie innych... Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted August 9, 2010 Report Share Posted August 9, 2010 Ale podał logiczne wytłumaczenie. Quote Link to post Share on other sites
Rechot Posted August 10, 2010 Author Report Share Posted August 10, 2010 Wybrałem te zębatki bo są w dobrej cenie i wytrzymałe. Jedyna rzecz która mnie martwi to że strasznie "miałczom" i to nie tylko u mnie. Zobaczymy co będzie jak kumpel mi jest włoży z nowymi łożyskami i podkładkami :) Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted August 10, 2010 Report Share Posted August 10, 2010 Często na guarderowskich zębach są zadziory po szlifie fabrycznym. Zwróć na to uwagę i ewentualnie usuń. Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted August 11, 2010 Report Share Posted August 11, 2010 To normalne że miałczą, dzieję się tak z racji przełożenia jakie w nich zastosowano, zębatka silnikowa zapier.... nieporównywalnie szybciej w porównaniu z zębatkami o zwykłym przełożeniu. Quote Link to post Share on other sites
Rechot Posted August 11, 2010 Author Report Share Posted August 11, 2010 To normalne że miałczą, dzieję się tak z racji przełożenia jakie w nich zastosowano, zębatka silnikowa zapier.... nieporównywalnie szybciej w porównaniu z zębatkami o zwykłym przełożeniu. No tak ale Marcinek83 pisał ze jego był ultra cichy... Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted August 13, 2010 Report Share Posted August 13, 2010 No tak, rozumiem że praktycznie ich nie słychać... Quote Link to post Share on other sites
buszmen82 Posted August 21, 2010 Report Share Posted August 21, 2010 kumpel też ma te zębatki i zgadnijcie co... ta sama poszła się rypać na M150 bodajże. Na moje wada produktu. A co do ITU i sprężyn rzędu 120-140 to w moim PJ-25 na stock zębach i silniku SYSTEMA Energy ROF był 18 k/s batka 9,6/2000 FF na 1k kulek starczała, po zmianie zębów na ITU ROF bez zmian i batka na 3k kulek starcza. Jednak warto mieć taka konfigurację na takim springu. Taki mały OT Quote Link to post Share on other sites
Rechot Posted August 23, 2010 Author Report Share Posted August 23, 2010 kumpel też ma te zębatki i zgadnijcie co... ta sama poszła się rypać na M150 bodajże. Na moje wada produktu. A co do ITU i sprężyn rzędu 120-140 to w moim PJ-25 na stock zębach i silniku SYSTEMA Energy ROF był 18 k/s batka 9,6/2000 FF na 1k kulek starczała, po zmianie zębów na ITU ROF bez zmian i batka na 3k kulek starcza. Jednak warto mieć taka konfigurację na takim springu. Taki mały OT A pamiętasz może gdzie je kupił ?? Quote Link to post Share on other sites
buszmen82 Posted August 24, 2010 Report Share Posted August 24, 2010 No tego akurat nie wiem, ale zapytam i dam znać. Quote Link to post Share on other sites
buszmen82 Posted September 2, 2010 Report Share Posted September 2, 2010 Zębatki kumpel kupił w ASGshopie w zestawie FTK Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted September 2, 2010 Report Share Posted September 2, 2010 Mialem guardera zebatki hi speedowe - to samo sie stalo - poszla oska na tlokowej. Po prostu zebatki guardera sa bardzo kiepskiej jakosci. Mi sie to zrobilo przy m90 i rofie 25 k/s... Quote Link to post Share on other sites
Rechot Posted September 4, 2010 Author Report Share Posted September 4, 2010 No właśnie się teraz zastanawiam czy dalej ich używać. Pewien czas temu kupiłem te zębatki FRAGER'a ale jeszcze nie wstawiłem ich bo wyszło jeszcze kilka drobnych komplikacji z GB. Mam nadziej że nie będzie powtórki. Ale martwi mnie jedna rzecz, jak czytałem o tych zębatkach to dużo osób je chwaliło, a teraz coraz więcej osób z nich rezygnuje. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.