Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

misiek009

Użytkownik
  • Content Count

    675
  • Joined

  • Last visited

  1. Ja używałem przy 550-570 f/s czarnej systemki i czarnego guardera. Ten ostatni poszedł się kochać po kilku wypadach, systema służyła (i pewnie dalej służy bo giwerka sprzedana) elegancko i bezproblemowo do końca :P. Także polecam....
  2. "Teflonfix w GB można zrobić TYLKO w dwóch miejscach - na głowicy cylindra, uszczelniając ową głowiczkę z cylindrem, jak i na o-ring'u dyszy." To w kontekście z twoim podpisem rodzi realne niebezpieczeństwo dla naszych dzieci, żon, a zwłaszcza replik :P Zasada - na pracujące elementy nigdy nie daje się "pływająco" umieszczonych elementów (jak TT) no chyba że masz jakiś sposób na "przyklejenie" TT jednocześnie bez stracenia właściwości i bez "nierównej faktury" osiągniętego rezultatu. Wyobraź sobie, że dysza lata w te i wewte powodując ruchy tasiemki ktora to ma tendencję do bardziej lu
  3. Najlepsza metoda: wziąć jakiś tańszy, ale nie całkiem byle jaki szkielet (np. CA) i do tego porobić wzmocnienia blachą stalową. Opis wykonania wzmocnień: -wybrać najlepszą z możliwych gatunków blach stalowych dostępną i możliwą do ucięcia (najlepiej dodatkowo ocynkowaną, albo nierdzewkę/kwasówkę - jak do robienia wydechów/dolotów) o grubości 1mm -Wyciąć 3 elementy: 1wąski pasek o długości 2x długość góry gearboxa (tam gdzie te śrubki na górze) i tej samej szerokości 2Pasek widoczny na tym zdjęciu: http://img106.imageshack.us/img106/1721/gb1kc7.jpg ten dolny 3Pasek widoczny na tej
  4. Spokojnie ładuj. To normalne zjawisko. Czas potrzebny do naładowania - 7,83 godziny czyli gdzieś 7h 50min
  5. Kup smar teflonowy do pneumatyki.
  6. A najlepiej to kup replikę z przedłużonym gearboxem G&P - szkielet jest tak pancerny, jak w minimi, a przedłużony cylinder doda FPSów. Firmowe zębatki w tym modelu poradzą sovbie nawet z najmocniejszymi sprężynami, tłok też powinien. Dokupujesz do tego tylko zestaw BoreUp, łożyskowaną prowadnicę sprężyny, gumkę HU SYSTEMA (czarna), lufę precyzyjną prometheus lub km Head, baterię, kable, no i sprężynę ofkors. Ceny: replika - coś koło 2k boreup - koło 200 - 250zł prowadnica poniżej 50zł gumka i lufa około 3 stów spring - 60zł kable - 5zł aku - 200zł
  7. DeepFire, Systema, CA, Guarder itd. Grunt, żeby była metalowa.
  8. Przekłada się na większą wytrzymałość szkieletu.
  9. IRL3713 P6SMBJ24CA P6SMBJ18CA Rezystor 0,25W 100k Rezystor metalizowany 1W 220R Płytka PCB lub koszulki termokurczliwe (w zależności czy robisz pająka czy płytkę. Przewód 2mm^2 niskooporowy Najlepiej jakbyś jeszcze miał jakiś mały radiatorek.
  10. Wymiana lufy, jeżeli będzie ona tej samej długości to nie zwiększy prawie wcale FPSów (może dosłownie kilka doda). Jeśli ma być to snajperka to weź prometheusa (trzeba będzie używać najdroższej amunicji). Jeśli szturm/wsparcie to km lub systema. KM napewno da dużo lepszą celność, ale systema też nie będzie zła. Tu już można używać tych nieco tańszych kulek.
  11. Viamortis - Przecież CA też wstawia plastikowe głowice... Nie masz co żałować bo tego można się było spodziewać - tania firma, tandetnie niska cena, chiny.
  12. Tak jak już wspomniałem - sklep to TME.pl, a tranzystor w cenie ~6zł to i tak bardzo mało! Nie wiem gdzie widziałeś IRL3713 za 4-5zł... Diody i oporniki musiałem kupić w ilości minimum (diody po 3 szt., oporniki po 100sztuk). Kable brałem niskooporowe, te w zasilaczu od kompa mają mały przekrój i są kiepskie (duży opór). W pająku jak bym chciał robić to jeszcze kasa na koszulki itp. Płytka to chyba najbezpieczniejsza forma :D.
  13. Ja zamawiałem na TME. Tranzystor około 6zł, diody, oporniki itp. tanio, ale rezystory w minimum 100szt, więc koło 2,5o to na zam 100k poszło, do tego płytka, przewód 2mm^2 (on też tani nie był bo to ofc), i jeszcze topnik + cyna - sumka - około 5 dych.
  14. No weź bezpiecznik z 25 - 30A i ten układzik i będzie lux. GDS4001 oparty jest o chyba najlepszy mosfet do takich zastosowań jaki widziałem.
×
×
  • Create New...