Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

HarrisonJones

Użytkownik
  • Content Count

    140
  • Joined

  • Last visited

About HarrisonJones

  • Birthday 05/21/1987

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie szkoda mi modyfikować repliki jeśli modyfikacja poprawi znacznie funkcjonalność. I łatwiej spiłować wystający element w gnieździe maga niż wiercić dziurę w każdym magu, jeśli to w ogóle wykonalne. Akurat mi magi od m4 się nie wypinały, może miałem szczęście. Jeśli chodzi o podawanie to wystrzelałem może ze 3 magi i było ok. Nie korzystam z tego rozwiązania często bo po pierwsze replika wygląda szpetnie a po drugie czeka na dofinansowanie żebym mógł zrobić ją tak jak mi się podoba :)
  2. Jeśli kulka zbyt mocno się blokuje na gumce to czy wymiana dyszy coś da? Inna sugestia to zmiana komory, ale raczej lepiej najpierw poszukać setu który będzie na niej działał. Wiadomo że nikt nie ma po 10 gumek i luf ale niestety czasami zostają tylko metody prób i błędów.
  3. Problemem nie jest długość dyszy a sytuacja którą sam opisałeś: ułożenie gumki w komorze. Proponuje protestować różne gumki i lufy i dobrać taki zestaw w którym kulka swobodnie zatrzymuje się na kołnierzu ale przechodzi przez niego po lekkim popchnięciu. Długość dyszy może mieć wpływ na szczelność układu( gdy jest np. zbyt krótka) lub na podawanie kulek (gdy jest za długa i niedostatecznie się cofa).
  4. Przecież gniazdo w scar H od WE jest przystosowane do zapinania stanagów. Po to jest tam ten wystający element przed wlotem kulek do komory. W swoim testowałem magi M4 i się zapinają a nawet podają kulki. Jeśli chcesz pasujące mid capy to wyczytałem na tym forum że magi od sr25 Aresa pasują ale wymagają spiłowania tego wystającego elementu w gnieździe. Link Zamówiłem kilka sztuk, jak przyjdą mogę dać znać czy dobrze się sprawują .
  5. Tak pisałem do Szymona o Wildhog i tam jest starszy gb niż w TR, gdy ja rozbierałem tamtą wersję, dysza nie była uszczelniona. Dzięki za poprawkę chodziło mi o głowicę tłoka do wymiany, sam tłok jest ok.
  6. @Szymon33 G&G to solidne repliki, GC18 osobiście nie miałem w rękach ale większość replik tej firmy ma podobne wnętrze GB, słabym punktem tak jak napisał Trybik152 jest głowica tłoka, moim zdaniem na start do wymiany. ETU i mikrostyk na spuście to super sprawa, wkładasz lipo 3s i masz świetną reakcję na spust i spory rof jeśli lubisz serie. Jeśli jednak chcesz wyjąć ETU to lepiej poszukaj repliki która go nie ma, jaki jest sens płacić za coś czego nie potrzebujesz? Miałem za to okazję strzelać i zajrzeć do GB GC16 Wildhog. Replika zewnętrznie to naprawdę pierwsza klasa, super spasowanie, świetna praca obustronnego selektora (u mnie w VFC prawy selektor lata jakby zaraz miał odpaść) no i przez front keymod jest lekka i zgrabna, chociaż osobiście i tak wolę RIS :P W GB standard G&G, tłok pierwszy do wymiany, nieuszczelniona dysza też, gumka + lufa niezłe ale można wymienić na coś lepszego z flat hopem. @Pazdi Jeśli chcesz HPA to kup używaną replikę lub samo body, byle by były osiowe. I jeśli ma być szturm do lasu to można to w miarę tanio ogarnąć: - silnik Polarstar Jack 1500zł - reduktor Redline SFR 630zł - wąż 230zł - butla na początek 48cu/3000psi 160-200zł Razem około 2500zł Chyba że chciałbyś na tym samym silniku przejść na setup DMR to wtedy trzeba dołożyć i kupić silnik F2 a najlepiej Fusion Engine Pozdrawiam
  7. Post pasuje bardziej do działu "Jak zacząć?" Podstawowa sprawa: jaki masz budżet? Z linkowanych replik najdroższa jest za 1400 zł więc wnioskuję że to maks. Pomijając fakt że żadna z tych replik nie jest warta swojej ceny to czy możesz sobie pozwolić na używaną replikę? Czy masz kolegę, który ogarnia temat replik i mógłby Ci ją sprawdzić? Bo jeśli nie to nie pchaj się w używkę na pierwszą replikę. Polecam przejrzeć nowe repliki firm takich jak: VFC, ICS, G&G.
  8. Witam, zastanawiam się nad kwestią pasujących magazynków do tej repliki. Zauważyłem że magazynki G&G do TR16 mają dość podobne rozmieszczenie otworu wylotu kulek i zatrzasku magazynka. Czy ktoś mógłby zmierzyć rozmieszczenie tego elementu w magazynkach pasujących od aresa sr25 lub oryginalnym hicapie?
  9. Wymiary: Wysokość samej skorupy: 17,5 cm Wysokość z regiem butlowym: 23,5 cm Wysokość z Ninja LPR: 27 cm Średnica: 10,5 cm.
  10. Wrócę z pracy to podam dokładne wymiary. Na pewno jest krótsza niż tippman ale ma większą średnicę, taka "bombka" trochę.
  11. 1. Na początek Tippmann 3000psi gdy nie chcesz wydawać dużo na butlę jest spoko, chociaż do szturmu może być trochę mało. Oczywiście zależy ile kto strzela, od siebie polecam Empire 0,8l/4500psi. Mała, lekka i poręczna. 2. Który regulator? Jeśli pierwszego stopnia to dobierasz do ciśnienia butli. Jeśli drugiego stopnia to teraz najpopularniejszy jest Redline SFR, koledzy mają i sobie chwalą. Mam Ninja LPR i też polecam ale ich już nie produkują, możesz jedynie z drugiej ręki dorwać. 3. Cena zależy od producenta i użytego elektrozaworu, ogólnej jakości wykonania. Mam P* Jack, do szturmu i cqb szczerze polecam. Prosty, jednozaworowy silnik, bez masy ustawień a sprawuje się wyśmienicie. Ustawiony na 1,85J na kulkach 0,32g. Stosunek cena/jakość na 5 z plusem.
  12. Nie powinno Ci zależeć na fps tylko na dżulach. Na kulkach 0,3 przy 450 fps masz energię 2.81 J co jest odpowiednikiem 550 fps na kulkach 0,2g. Nie wiem jakie macie limity, jeśli to miałaby być dmr to spoko ale na szturm to raczej za dużo.
  13. HarrisonJones

    M4

    VFC SR16 CQB Luneta 3x32 141 Tłumik Gemtech Blackside Chwyt 5KU Kolba G&G GR16 SOPMOD
  14. HarrisonJones

    HK-416

    HK416C Specna Arms Malowane Fosco Atrapa PEQ-15 (na batkę) Kopia kolimatora Trijicon MRO Kopia latarki M300
  15. Znalazłem przyczynę niskich fps w replice. Ostatnio kupiłem drugą SP120 Guardera i ją zważyłem (wyszło 9,5kg) potem wyjąłem SP120 z repliki i na wadze pokazała 7,5kg. Prawdopodobnie włożyli niewłaściwą do opakowania bo nawet różni się rodzajem zwojów, ta stara jest jednorodna a nowa ma nieregularne zwoje. Na nowym springu replika dmucha 435 -440 fps @ 0,2g oraz 360fps @ 0,28g, oczywiście pewnie nie jest jeszcze idealnie i można by wyciągnąć więcej dobierając lepiej dyszę z gumką ale na razie mi tyle wystarczy.
×
×
  • Create New...