Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Redmonk93

Użytkownik
  • Content Count

    142
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie, nie zamawiałem nigdy z zagranicznych stron samemu. Co najwyżej poprzez kogoś na grupowym zamówieniu
  2. też na taką poluję, póki co widziałem w okolicach 240 pln, tragedia xd
  3. Jaki mikrostyk i jaka wersja gearboxa? I robisz to z gotowych części do kupienia w sklepie czy DIY?
  4. nie. nie mają polaryzacji. to po prostu.. przycisk. to jeden kabelek. nie ma znaczenia, czy lewo czy prawo dasz najpierw.
  5. semi zatrzymuje silniik i znów go rozrusza przy kolejnym strzale. tak działają silniki, o ile nie wybulisz x plnów na wymianę, to tak będzie.
  6. odsyłaj. nie baw się w otwieranie, skoro nie masz o tym wiedzy żadnej. nie ma czegoś takiego jak domowy sposób - jest serwis. jeśli wystrzeliłeś 3 low capy na semi, to normalne.
  7. spoko, ja tak się nauczyłem rozkładać m4 w pierwszych dniach asg, później mac 11, g18c i g36 :D na youtube jest wszystko
  8. "twój model repliki" + disassembly <-- wklej to w szukajcie youtube i masz odpowiedź.
  9. mogę Ci wysłać swój szkielet v2 specny. opłać tylko kuriera (15 zł ups) i będziesz miał wytrzymały kawał czegoś metalopodobnego. możesz z nim zrobić co chcesz - został mi po replice, teraz mg36 mam i v3 w środku. szkielet wytrzymał bez problemu m150 na auto.
  10. v2 m150 i na auto ciągnęło. coś źle złożyłeś.
  11. We fragmentach niezły pokaz unikania odpowiedzi konkretnej. Nie powie Ci, że to lufa edgi, bo jakby skłamał - sprawa przegrana na wejściu. Parszywe to bardzo.
  12. ja używam tego i tyle. najlepiej sobie druknąć ;)
  13. są co najmniej dwa rodzaje midów castellana. też mi polecał jeden ziomek castellany, został tylko drugi rodzaj, kupiłem, nie pasował do body w ogóle. drugi model zaś był w porządku.
×
×
  • Create New...