Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Eliśium

Użytkownik
  • Content Count

    366
  • Joined

  • Last visited

  1. Witam posiadam FC-A104 (by E&L) Mam Takowe pytanie: Jakie magazynki prócz dedykowanych (firmowych) pasują bez piłowania do tej repliki : Bo niestety Cymowskie metalowe 74 nie mają szans na ten ''romans'' Pytanie zadaję użytkownikom konkretnego tegoż modelu.
  2. co ty masz za konkretny model i firmę repliki
  3. masz w domu suw miarkę o jak tak zmierz długość starej komory i zobacz jaka jest różnica. Jak masz za małe ciśnienie to może wymień dusze na shs doszczelnioną koszt ok 17 zł
  4. Dźwięk wydawany z repliki był taki dość metaliczny jak bym pracował małą wiertarką Wydaje mi się że układ robił 1,5 cykla na 12v a zębatki są JG stokowe spring o skoku niejednostajnym. Tłok shs na tym pierwszym zębie za sobą ma taki kawałek wystającego plastiku i tego plastiku już nie ma. ale jeszcze nie wybija zębów bo została dolna cześć plastikowego tłoka. Dzisiaj rano złożyłem wszystko do kupy, sprężynę ustawiłem miększą częścią w kierunku do prowadnicy, wypodkładkowane fest. podpoiłem starą baterię 9.6 i hula :/ puki co. Nie pamiętam jak wtedy ustawiłem springa ale wydaje mi się, że 12v nie współgrało z zębatkami i robił 1,5 cykla przez co w tyłek dostawał tłok i nie wytrzymał obciążenia. Heh wiedza kosztuje puki co 35 zł tylko i zakup nieodpowiedniego pakietu no ale cóż dam znać po raszówce jak to śmiga nadal .. Pozdrawiam E.
  5. Witam głowa mnie rozbolałą od przeszukiwania forum wszelakich o tematyce ASG więc pytam was drodzy forowicze o udzielenie mi rad popartych doświadczeniami na takowy temat zamieszczony poniżej postanowiłem wstawić m 140 mad bulla do stokowej Jg m 16a2 wszystko w stoku było i aby jakoś to funkcjonowało skusiłem się na pakiet zasilający 12v na singlu oddałem 3 strzały po minucie spróbowałem i była zacinka na singlu, przeskoczyłem na full auto poleciało. Potem singiel i znowu problem. W końcu usłyszałem nie fajny dźwięk i okazało się, że ostatni ząb ( patrząc od głowicy tłoka ) jest zmasakrowany. Toteż wymieniłem tłok na shs z metalowymi zębami i podobnie się skończyło dokładnie te same objawy. Mam takie pytanie 1 czy to wina baterii 12v 2 czy to wina używania standardowych kół zębatych jg ( nie ma śladu zużycia ich ) 3 czy to wina słabych tłoków dla m 140 madbulla 4 lub może idealnego podkładko wania mechanizmu
  6. dodaj jeszcze do tej ceny ładowarkę do lipolków
  7. mam nimcha 3700 strzelałem przy -19c i nic nie padło a cena za pakiet lutowany była w granicach 120 zł i w dodatku są to ogniwa wysoko prądowe sztuk ogniw 7 a batimex to tylko taka propozycja.
  8. oj zabrakło przecinka, oczywcie - kadmowe są be bardzo be
  9. Masz baterie typu stick i zaczyna się problem, można zlutować sobie bateria 9,6 da radę replika w stokowym karabinie, kup sobie ogniwa nimh nie nicd bo te są beznadziejne i na pewno kup ogniwa z dużą pojemnością czyli nie mniejszą niż 2000 mAh bo z tego co kojarzę masz teraz tak z 1200 a to jest o wiele za mało ja w tej chwili mam pakiet large 3700 mAh lutowany przez znajomego i jestem zadowolony, nie wspomniawszy że cena jet o 50% niższa niż sklepowa . Jest taki sklep Batimex się zwie możnan tam zamówić sobie ogniwa
  10. zmień komorę hop up w jg komory hop up były w większości felerne najlepiej z łamanej na całą
  11. przy użyciu zbyt długiej lufy zaobserwujesz spadek mocy czyli efekt wprost przeciwny do zamierzonego który chciałbyś z pewnością osiągnąć w gestii ''normalności'' co rozumiesz normalny. Typ "0" Cylinder przystosowany do karabinów z lufą powyżej 450mm M15A2 Rifle, M15A4 Rifle, AK47, AK47S, AUG, FAMAS, G3SG1, G3A3, G3A4, M16-A1-A2-VN, PSG1, SIG550... Typ "1" Cylinder przystosowany do karabinów z lufą w zakresie 360 - 460mm M15A4, M4A1/RIS, XM-177E2, AK-47, AK-47S, SG551... Typ "2" Cylinder przystosowany do karabinów z lufą w zakresie 210 - 360mm Seria MP5, G36C, SIG552, MC51, Thompson, M733... Typ "3" Cylinder przystosowany do karabinów z lufą w zakresie 110 - 170mm MP5K, MP5KPDW Typ cylindra: Do jakiej długości lufy: Najczęsciej używany w replikach: Bore-Up Typ "0" Cylinder przystosowany do karabinów z lufą powyżej 450mm M15A2 Rifle, M15A4 Rifle, AK47, AK47S, AUG, FAMAS, G3SG1, G3A3, G3A4, M16-A1-A2-VN, PSG1, SIG550... Bore-Up Typ "1" Cylinder przystosowany do karabinów z lufą w zakresie 360 - 460mm M15A4, M4A1/RIS, XM-177E2, AK-47, AK-47S, SG551... Bore-Up Typ "2" Cylinder przystosowany do karabinów z lufą w zakresie 210 - 360mm Seria MP5, G36C, SIG552, MC51, Thompson, M733... Bore-Up Typ "3" Cylinder przystosowany do karabinów z lufą w zakresie 110 - 170mm MP5K, MP5KPDW może to pomoże ja zdecydowałem się w swojej replice na mały konsensus ceny do jakości i efektywności tj. lufa 509mm cylinder stok został przezmianie spreparowany tak aby nie miał dziury przez to otrzymałem cylinder typu 0 jest to doraźny sposób na poprawienie troszkę zasięgu puki co jestem zadowolony ponieważ niskim kosztem osiągnąłem lekki wzrost dystansu loty amunicji nie skusiłem się na bore up ze względu na wysoki koszt części w stosunku do mojego portfela.
  12. Witam chciałbym zapytać czy ktoś wkładał w karabinach jg III generacji sprężynę m 140 przy stokowych jej elementach ? Czy to doprowadziło do zniszczenia / wytarcia jej podzespołów ( tłok, zębatki, silnik itp ) czy też zaowocowało bezproblemową pracą Prosił bym o konkretną opinie osób, które to wypróbowały Dziękuję :)
  13. Mam mad bulla 509 generacja 2 leci znośnie cena adekwatna do jakość jak ma się mało kaski to MB wystarczy przy braku wiatru bez problemowo trafia w kartkę papieru do 50 m.
  14. Hmmm ja przez rok śmigałem na smarze do mechanizmów precyzyjnych, zębatki są w stanie 5 na 5 Do tłoka nie polecam dobry poślizg daje olej silnikowy ( 10w40 półsyntetyczny taki leje do auta :P ) lecz nie sprawdziłem czy zachodzi reakcja z plastikiem z którego jest zrobiony tłok , no i oczywiści czy tez przez niego nie parcieje o ring ( tudzież nazywanym uszczelką tłoka)
×
×
  • Create New...